Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan jokainen mies pettää

Vierailija
16.01.2012 |

Kaikki ne teidän todella kunnolliset, jotka vannovat rakkauttaan. Olen eronnut nainen,ok-näköinen ja ilmeisen viehättävä. Naimisissa olevat miehet tyrkyttävät itteensä ravintoloissa. Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.

Nyt näitä varattuja miehiä on pantu sen verran, että tuntuu, että en koskaan enää halua parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetuntoni on huono, ja olen epäluuloinen miesten suhteen. Oma vika, mutta silti.

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu hoitoon huora.

raha ei vaihda omistajaa, joten huora en sentään ole.

Vierailija
122/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin yrität jotenkin laittaa oman käyttäytymisesi miesten viaksi, muttet oikeastaan usko enää siihen itsekään..

Oma käytökseni on vain ja ainoastaan minun vikani. Ei kenenkään muun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa kourallinen miehiä, jotka eivät koskaan petä kumppaniaan menemällä sänkyyn toisen naisen kanssa. Varmasti sellaisiakin siis on, mutta myös oma havaintoni on se, että kyllä valitettavan moni perheenisä on täysin valmis lähtemään vieraan naisen mukaan - ja nimenomaan omasta aloitteestaan, ilman että häntä vähääkään vongataan tai mielistellään.

Naurattaa usein täällä, kun lukee miten hyväuskoisia naiset jaksavatkaan olla. Tunnen suurta myötähäpeää joidenkin naikkosten sinisilmäisyydestä ja suoranaisesta typeryydestä, vaikka toisaalta - ehkä on hyväkin olla tietämätön. Sillä sehän ei loukkaa, mitä ei tiedä.

terkuin sinkku, joka ryhtyi suhteeseen 3 pienen lapsen "unelmaisän" kanssa, joka ei koskaan käy baareissa (ja joka haki seuraa netistä, koska oli mukamas eroamassa vaimostaan vaikkei tosiasiassa ollut), ja johon pikkuvaimo kuulemma luottaa sokeasti....

Vierailija
124/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kanssani jos vain haluat. Et saisi pidettyä miestäsi jos haluaisin hänet viedä.

tämä en ollut minä. minä en ole noin aggressiivinen, tiedän täsmälleen mikä olen ja mitä minusta kaikki ajattelevat.

ap.

Vierailija
125/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää, jos miehet ovat tuollaisia, mutta vielä sairaampaa, että jotkut naiset leuhkivat sitten panoillaan:=O

Vierailija
126/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa kourallinen miehiä, jotka eivät koskaan petä kumppaniaan menemällä sänkyyn toisen naisen kanssa. Varmasti sellaisiakin siis on, mutta myös oma havaintoni on se, että kyllä valitettavan moni perheenisä on täysin valmis lähtemään vieraan naisen mukaan - ja nimenomaan omasta aloitteestaan, ilman että häntä vähääkään vongataan tai mielistellään.

Naurattaa usein täällä, kun lukee miten hyväuskoisia naiset jaksavatkaan olla. Tunnen suurta myötähäpeää joidenkin naikkosten sinisilmäisyydestä ja suoranaisesta typeryydestä, vaikka toisaalta - ehkä on hyväkin olla tietämätön. Sillä sehän ei loukkaa, mitä ei tiedä.

terkuin sinkku, joka ryhtyi suhteeseen 3 pienen lapsen "unelmaisän" kanssa, joka ei koskaan käy baareissa (ja joka haki seuraa netistä, koska oli mukamas eroamassa vaimostaan vaikkei tosiasiassa ollut), ja johon pikkuvaimo kuulemma luottaa sokeasti....

miehet. Puolet pettää, oli mies tai nainen.

Vierailija
127/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, jota rakastan syvästi. Se on sanonut, että pahinta mitä voisin hänelle tehdä on pettää. En ole pettänyt.

En ole koskaan pettänyt. En edes opiskeluvuosina vaikka meno oli sellaista, että piti kiireellä "päästä edellisestä eroon ennen kuin uusi tuli kuvioon" -mä en halua elää sen kanssa. Sen tiedon, että toinen luottaa ja mä olen sen pettänyt. Se on mun selitys miksi en petä.

Kiusauksia on ollut. Olen ollut huonossa suhteessa ja flirttaillut avoimesti baarissa vieraiden miesten kanssa -kihlasormus sormessa on estänyt sen viimeisen stepin, mutta lähellä olen käynyt. Syynä oli se, että olin huonossa suhteessa -en kunnioittanut miestäni enkä kyllä enää rakastanutkaan, en sillai kuin pitäisi. No, se suhde kaatui ja kihlat purettiin. Onneksi.

Mieheni käy työreissuilla ulkomailla, on illanvietoissa ja pelireissuilla. Ei me baari-illan aikana soitella -tulee sitten kun ilta päättyy. Meillä on lapset joten harvoinpa noita iltoja on. Mä voin vaan luottaa. Tiedän, että on suoraselkäinen ja korkealla moraalilla. Tiedän myös, että näitä perseentyrkyttäjiä on riittänyt -mieheni on sellainen kovan ja karismaattisen näköinen ja se tuntuu akkoja kiinnostavan.

Mieheni ei kuitenkaan omien sanojensa mukaan näistä piittaa -heivaa hiiteen nopeasti ja kertoo olevansa rakastunut. Ihanaa.

Mutta enhän mä oikeesti tiedä -siis jos oikeen mietitään. Mutta mä olen päättänyt luottaa. Koska epäluottamuksen kanssa on raskasta elää. Mua on kerran petetty, joten tunnen kyllä ne pettämisen merkit ja osaisin niihin reagoida.

But until proven otherwise. I trust.

Vierailija
128/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon kanssa yhdessä kuljettu, enkä ole kertaakaan pettänyt.

Hyvin viihdytään keskenämme.

Vierailija
129/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut jo sen, että saan kaikki, jotka haluan. Myös ne miehet, jotka ovat luulleet olevansa uskollisia, pettävät minun kanssani. En ole vielä tavannut miestä, joka ei riisuisi housujaan kun tapaa minut. Kaikki miehet ovat helppoja nakkeja.

ap.

Vierailija
130/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut jo sen, että saan kaikki, jotka haluan. Myös ne miehet, jotka ovat luulleet olevansa uskollisia, pettävät minun kanssani. En ole vielä tavannut miestä, joka ei riisuisi housujaan kun tapaa minut. Kaikki miehet ovat helppoja nakkeja.

ap

tietysti tämä asia ei erityisesti kiinnosta mua ja voisin tätä provoksikin ajatella, mutta kyllä ainakin jossain määrin, uskon ap:ta.

Vierailija
131/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,löpö. Tasan suurimmalla osalla pelittää hienosti. Erityisesti, jos sängyssä on kiinnostava ja uusi kumppani, niin viisikymppinenhän siitä ihan piristyy.

Kenellekään ei ole tullut mieleen, että maa on täynnä yli 50-vuotiaita miehiä, joilla ihan yksinertaisesti ei seiso niin kauan, että he pystyisivät pettämään yhtään ketään. Osalla on jokin perussairaus, joka aiheuttaa vaikeudet, osalla ei. Osa toki käytää lääkkeitä, mutta iso osa ei.

Juu, kaikki miehet pettävät - ihan varmaan! Isäskin pettää ;)

Vierailija
132/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta sä et ole aivan terve. Kukaan normaali mies ei nai naistaan kahdesti päivässä ja lisäksi vielä runkkaa munaansa ruvelle. Hyi vittu. Sun tekstisi taitaa olla vaan helvetin huono vitsi, ei muuta.

Vierailija
133/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI JUMALAUTA! Millasia vässykkämiehiä teillä oikein on? Siis mitä helvettiä "kauppareissulla tai ajaessaan aamulla töihin" HAHAHA!!! Eikä! :D Kattokaa peiliin, menkää oikein syvälle itseenne, jospa sieltä löytyisi se syy, että miksi pitää edes miettiä tuollasia!!! Voi hyvänenaika. "kauppareissulla" vieläkin naurattaa! :D

Vierailija
134/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varma, että kaikki miehet on valmiita sänkyyn hänen kanssaan ja pettäisivät hänen kanssaan?

Eikö todellakaan ole tullut yhtään miestä vastaan, joka ei ole ap pannut sinua? Työpaikallakin ihan villiniä ovat ensin tehneet työhommia sinun kanssa ja sitten alkaneet yhtäkkiä selittää, että eivät petä vaimoaan ja sitten olettekin jo panemassa jossain siivouskomerossa.

Heh, mikä työpaikka. Mahtaa sulla olla haarat kipeänä jos on miesvaltainen ala. Jossain raksalla sulla olis varmaan kivaa. Siellä riittäis miehiä, jotka höyläis sua jossain nurkan takana koko ajan.

Sulla on vielä paljon testattavaa. Kaikki lapsiesi kavereiden isät esimerkiksi. Oletko jo heidät kokeillut, paneeko ne sinua? Entä siskosi miehet ja kampaajasi mies? Voi sinulle tulee ratkiriemukas elämä kun saalistat näitä miehiä :)

Sinussa on kyllä todella jotain jos kukaan mies ei ole kieltäytynyt sinua vielä panemasta. Wau.

Toisaalta, ei kyllä käy kateeksi.

Vierailija
135/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä odottaa tuolla bussipysäkillä sen vakipano. Kiksauttavat siellä pakkasessa aina pysäkin seinää vasten pikapanot, ennen kuin mies menee töihin.

Se ei mikään vässykkä oo vaan kunnon mies. Tuossa se eilenkin illalla nylkytti naapurinemäntää roskapussinvientireissulla pihalla.

EI JUMALAUTA! Millasia vässykkämiehiä teillä oikein on? Siis mitä helvettiä "kauppareissulla tai ajaessaan aamulla töihin" HAHAHA!!! Eikä! :D Kattokaa peiliin, menkää oikein syvälle itseenne, jospa sieltä löytyisi se syy, että miksi pitää edes miettiä tuollasia!!! Voi hyvänenaika. "kauppareissulla" vieläkin naurattaa! :D

Vierailija
136/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä odottaa tuolla bussipysäkillä sen vakipano. Kiksauttavat siellä pakkasessa aina pysäkin seinää vasten pikapanot, ennen kuin mies menee töihin. Se ei mikään vässykkä oo vaan kunnon mies. Tuossa se eilenkin illalla nylkytti naapurinemäntää roskapussinvientireissulla pihalla.

Reps! :D

Vierailija
137/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että meneppäs jonnekin, käytännössä ihan mihin tahansa uskonnollisen yhteisön kokoukseen, jossa pääasiana on perhe, vaikkapa mormoneiden sunnuntaikokoukseen - monikohan varattu mies siellä edes vilkaisisi suuntaasi puhumattakaan siitä että tyrkyttäisi itseänsä sinulle? Kai siellä lihatiskillä lihaa tyrkytetään, jos sitä on tarkoituskin olla siellä tyrkyllä.... :-D

Vierailija
138/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, mun mieheni ei koskaan käy ravintoloissa (en käy minäkään), ei työmatkoilla tms. Hän ei siis ehkä ole tavannut sinua ;)?

Usko tai älä, säälin sua :(.

Vierailija
139/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki miehet eivät edes käy ravintoloissa.

Vierailija
140/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En usko, että tulen pettämään.

Luulen ettei meille tulisi edes eroa jos pettäisin.

Seksiä minulla kyllä on ollut eri naisten kanssa, mutta vaimo on ollut silloin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä