Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan jokainen mies pettää

Vierailija
16.01.2012 |

Kaikki ne teidän todella kunnolliset, jotka vannovat rakkauttaan. Olen eronnut nainen,ok-näköinen ja ilmeisen viehättävä. Naimisissa olevat miehet tyrkyttävät itteensä ravintoloissa. Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.

Nyt näitä varattuja miehiä on pantu sen verran, että tuntuu, että en koskaan enää halua parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetuntoni on huono, ja olen epäluuloinen miesten suhteen. Oma vika, mutta silti.

Kommentit (199)

Vierailija
181/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne miehet sanoo,etteivät ikinä petä?

Vierailija
182/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet vasta vuoden yhdessä. Kun lähtee baarireissuille, niin aina ilmoittaa itsestään jossain välissä iltaa.

En usko, että pettää, mutta eihän sitä mistään lopulta tiedä.

Itsestäni tiedän sen, että en petä. Olen vaan "sellainen" en kykene. Ja miksi pitäisikään, olen suhteessani onnellinen. Mutta siis aijemmin myös, kun olin exän kanssa eron partaalla, niin en edes nähnyt muita miehiä.

Uskon, että tämmöisiä miehiä on olemassa myös. Se, onko minun mieheni sellainen on arvoitus. En silti ala sitomaan häntä patteriin kiinni, ettei vaan sattuisi mitään :).

Sinä ap taas...miksi suostut panemaan näitä varattuja? Taidat olla aika helpon oloinen, kun kerran varatut tulevat bongaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käsittämättömän johtopäätöksen ketjun aloittaja kyllä vetää: koska baareista mukaan lähtevät panosällit ovat pettäjiä, ovat kaikki miehet siis pettäjiä? Nyt jos koskaan olisi itsetutkiskelun paikka.

Vinkkinä sanottakoon, että kun pokaat tarpeeksi monta niitä baarihoitoa niin samalla niiden kunnollisten, kumppaniaan kunnioittavien miesten kiinnostus sinuun laskee kuin lehmän häntä.

Vierailija
184/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne sanovat, etteivät koskaan pettäisi vaimoaan. Sitten tunnin päästä ollaan jo sängyssä. Tai seuraavana päivänä tai seuraavalla viikolla. Puhuvat, että ovat suoraselkäisiä, ajattelevat perhettään jne. Mutta eivät kyllä sitten käyttäydy ollenkaan siten, että omaatuntoa kolkuttaisi.

Ja tuovat tosi aikaisessa vaiheessa julki sen, että ovat varattuja.

ap

Vierailija
185/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä sanottakoon, että kun pokaat tarpeeksi monta niitä baarihoitoa niin samalla niiden kunnollisten, kumppaniaan kunnioittavien miesten kiinnostus sinuun laskee kuin lehmän häntä.

Tämä pitäisi paikkansa, jos asuisi jossain kymmenen hengen kylässä itä-Suomessa. Mutta minäkin olen menettänyt romanttisen kiinnostuksen miehiä kohtaan.

Vierailija
186/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap taas...miksi suostut panemaan näitä varattuja? Taidat olla aika helpon oloinen, kun kerran varatut tulevat bongaamaan...

Joo, tämähän nyt on ilmeistä. Olen helppo, kiltti ja helposti lähestyttävä ja näytänkin siltä.

Vierailija
187/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rakkautta on rikkoa puolison luottamus ja loukata pahimmalla mahdollisella tavalla? Ei siinä mistään rakkaudesta ole kyse, saati luotettavuudesta. Omista itsekkäistä haluista ja omaatuntoa lohdutellaan, muka-rakkaudella. Tarkoitan siis näitä kilttejä perheenisä-pettäjiä. Rakastaminen ja rakkaus on noissa puuhissa kaukana, siis sitä vaimoa kohtaan.

Vierailija
188/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen ja rakkaus on noissa puuhissa kaukana, siis sitä vaimoa kohtaan.

Olen alkanut vakavasti miettiä, että rakkautta ei ole. Jollain kummalla tavalla teidän kanssa jutteleminen helpotti. Nyt lähden töihin.

Heipat, ap

Vierailija
189/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne sanovat, etteivät koskaan pettäisi vaimoaan. Sitten tunnin päästä ollaan jo sängyssä. Tai seuraavana päivänä tai seuraavalla viikolla. Puhuvat, että ovat suoraselkäisiä, ajattelevat perhettään jne. Mutta eivät kyllä sitten käyttäydy ollenkaan siten, että omaatuntoa kolkuttaisi.

Ja tuovat tosi aikaisessa vaiheessa julki sen, että ovat varattuja.

ap

Ettet kuitenkin hakisi tässä vain sitä, että olet itse niin pirun vastustamaton? Taidat sulkea mielestäsi pois ne miehet joilta olet saanut pakit jo alkumetreillä.

Vierailija
190/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole, niin et voi todistaa väitettäsi.

Jos jokainen mies pettäisi, pettäisi silloin myös jokainen nainen. Kumpikin sukupuoli kun on aivan samanlainen moraalin suhteen.

Se on kyllä totta, että moni mies pettää ja moni nainen pettää.

Omassa tuttavapiirissä (naapurit ja sukulaiset mukaan lukien) n. puolet (tietoon tulleista) pettäjistä on miehiä ja puolet naisia. Uskoisin että laajemmallakin mittakaavalla menee suurinpiirtein samalla tavalla.

Vierailija
191/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten moni tässä jankuttaa että mies joka on vannonut olevansa luotettava, ei sitä ole

mun mies ei sitä niinkään edes mainosta, ei vanno, ei saarnaa, mutta hiljaa itselleen ja persoonalleen uskollisena vain on sitä, oman itsensä, ei mun takia

Vierailija
192/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet kuitenkin hakisi tässä vain sitä, että olet itse niin pirun vastustamaton? Taidat sulkea mielestäsi pois ne miehet joilta olet saanut pakit jo alkumetreillä.

Ihan miten vaan. Oon ihan hyvän näköinen, mutta en mikään super. ap vielä

Vierailija
193/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen ja rakkaus on noissa puuhissa kaukana, siis sitä vaimoa kohtaan.

Olen alkanut vakavasti miettiä, että rakkautta ei ole. Jollain kummalla tavalla teidän kanssa jutteleminen helpotti. Nyt lähden töihin.

Heipat, ap

Vierailija
194/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ei

Vierailija
195/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että joka ikinen mies harrastaa ravintoloissa hillumista?

Mikä vaivaa ihmistä, joka luulee, että hänen oma pieni kokemuspiirinsä on koko maailma? Että jos naimisissaolevat miehet vonkaavat ravintolassa, he ovat "kaikki"?! Ja väitätkö, että ravintolassa joka ikinen mies on hakemassa seksiseuraa? Enpä ihan niele tuotakaan.

Vierailija
196/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä tee joka miehestä pettäjää :)

Vierailija
197/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteessa todella kauan aikaa, on ollut vaikeita aikojakin mutta siltikään en ole ollut uskoton. Se on asia joka on minulle ihan selvä juttu, en tee sellaista. Jos minä olen tällainen niin miksi ei löytyisi samanlaisia miehiä, edes jokunen?!

Vierailija
198/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sellaisia miehiä olekkaan jotka eivät petä.

Minäkin uskoin olevani sellaisen miehen kanssa naimisissa yli 25v, mutta petti kuitenkin.

Ei kulje kapakoissa, ei juo, mutta feissin kautta se alkoi kuitenkin.

Oli kotona illat ja vikitteli toista jopa katsoessaan lapsen kanssa telkkaria. Itsekkin olin samassa huoneessa.

Oli helppo suunnitella kahvilla käyntejä, olemattoia työmatkoja jne..

Vierailija
199/199 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka kirjoitti esim kauppareissulla..

En puhunut omasta miehestäni tai epäilyistä. Vaan ihan siitä, mitä TIEDÄN muuten tapahtuneen :)

Joo no mut jos sä nyt satut "tietämään" yhden kaksilahkeisen joka on niin idiootti, että pettää muijaansa kauppareissulla :D Niin ei se tarkoita, että tälläisiä miehiä olisi kolmea kpl enempää tähän maailmaan sikiänyt. Voi perse teijän juttuja! Täytyykin alkaa varjostamaan miestä kun seuraavan kerran lähtee tohon valintataloon hakemaan maitoa. ;D Ettei perkele mene naimaan myyjää sinne takahuoneeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän