Ihan jokainen mies pettää
Kaikki ne teidän todella kunnolliset, jotka vannovat rakkauttaan. Olen eronnut nainen,ok-näköinen ja ilmeisen viehättävä. Naimisissa olevat miehet tyrkyttävät itteensä ravintoloissa. Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.
Nyt näitä varattuja miehiä on pantu sen verran, että tuntuu, että en koskaan enää halua parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetuntoni on huono, ja olen epäluuloinen miesten suhteen. Oma vika, mutta silti.
Kommentit (199)
Siksi, koska mieheni on pettänyt minua. Asiasta on aikaa useampi vuosi. Silloin kielsi kaiken, myöhemmin (muutama vuosi myöhemmin) löysin kirjeitä, jotka selkeästi paljastivat asian. En voi sanoa lukeneeni kirjeet.
Ja hän on todella "rakastava", älykäs mies, joka toimii myös myös ammatillisesti muidenkin ihmisten sielunhoitajana. Viimeksi tänään soitti töistä minun työpaikalleni ja sanoi rakastavansa niin paljon (olemme kuitenkin olleet jo yli 10 v naimisissa..).
Hänellä ei ole aavistustakaan, että jonain päivänä, kun lapset ovat isompia, olen poissa.
Koska olen kuullut vastaavaa tuttajapiiristä, samanlaisista liitoista, en usko enää kenenkään miehen luotettavuuteen.
että mieheni saa pettää minua. En ole tätä hänelle kertonut, enkä tule kertomaan. Mieheni saa pettää minua, mutta jos jää siitä kiinni, en lupaa pitää hänestä kiinni. En tule tätäkään kertomaan hänelle. Olen päättänyt, että ihmistä voi aidosti oikeasti rakastaa ja jos luottamus menee, rakkaus säilyy. Tulen aina rakastamaan sitä miestä, johon saatoin luottaa, jonka kerran tapasin. Jos mies pettää ja jää kiinni, rakastan muistoa hänestä, joka minulla kerran oli. Pakkaan tavarat mielessäni, kannan ovesta ulos ja muutan asumaan mieleni yksiöön. Jatkan suhdetta lasten vuoksi, olen kuin ei mitään, rakastelen, välitän ja huolehdin. Kun lapset lähtevät kotoa, lähden minäkin. Annan suukon mieheni poskelle ja toivotan hyvää loppuelämää.
Noin kai minäkin ajattelen, suunnittelen... t. se 67, joka on pettynyt miehiin
Mutta, hassua, itselläni on samanlaisia ajatuksia. Lisäksi ajattelen, että jos nykyinen mieheni kykenee petokseen, niin kaikki pystyvät. En enää koskaan luottaisi yhteenkään mieheen, jos nykyinen pettäisi. Lisäksi kyllä hommaisin oman salaisen pikkuelämän perhe-elämän oheen, jos mies sattuisi pettämään. Kyllä naisillakin niitä tilaisuuksia on..
Lähipiirissäni on 5 onnellisesti naimisissa olevaa iloista perheenisää, joista yksikään ei ole öitä poissa kotoa. Siltikin heillä jokaisella on se kakkosnainen, jonka luona käydään sillointällöin töiden jälkeen tai kauppareisuilla.
Miten olet näinkin hyvin perillä joidenkin kauppareissupanoista?
[/quote]
Ainahan niitä yrittäjiä on ollut, vaikka en ole antanut siihen aihetta. Kai se tavoittamattomissa oleva asia kiinnostaa eniten? Ehkä juuri siksi kun olen avoin, sosiaalinen ja mukava ihminen. Mutta olen näitä asioita vain siksi koska minulla on vierelläni ihminen, joka saa minusta tämän puolen esiin.
[/quote]
On niitä hyviäkin miehiä.
Me ollaan ihan tavallisia duunareita ja ei meidän lähipiirissä käy miehet tai naiset paneskelemassa kauppareissuilla.
Mutta meidän elämä ei olekaan mitään kuin täydellisiä naisia. Ihan tavallisia duunareita iloineen ja suruineen.
Melko vilkasta seuraelämää osalla kun lähipiirit ja työkaverit ostelee naisia seksiokrjiksi ja paneskelee niitä yhdessä ja kauppareissuilla käydään kiksauttelemassa yms. :D
Miksi meidän lähipiirissä käydään vain töissä ja eletään tylsää elämää ja kuskataan lapsia harrastuksissa. Kukaan ei edes ole yrittänyt minua kiksauttaa jääkiekkokaukalon takana kun ollaan odoteltu lapsia harkoista. Onko minussa joku vikana kun lähipiirin miehet ei yritä iskeä minua ja päästä nussimaan minun kanssani koko aikaa.
Lähipiirissäni on 5 onnellisesti naimisissa olevaa iloista perheenisää, joista yksikään ei ole öitä poissa kotoa. Siltikin heillä jokaisella on se kakkosnainen, jonka luona käydään sillointällöin töiden jälkeen tai kauppareisuilla.
Poissaolot kuitataan ylitöillä ja oluella käymisellä ihan vaan yksin tai poikien kesken. Joopajoo... Entinen mieheni jäi kiinni pettämisestä kun sain häneltä klamydian. Uudesta miehestäni ei ole vielä paljastunut mitään mullistavaa, mutta en epäile lainkaan etteikö mahdollisuuden sattuessa jotakin vipinää voisi hänelläkin olla... :(
Mulla on usko mennnyt miehiin, ja myös naisiin. Tiedän useamman umpirakastuneen rouvan, joka vetelee näitä kuuluisia "varttin varveja" ihanan työkaverinsa kanssa. Itse olen pettänyt kerran, exääni. En kadu sitä, mutten kyllä tekisi toistekaan. Ja itse olen melko ehdoton pettämisen vastustaja ja sorruin siihen kuitenkin.... :(
jos teitä on 1 pettänyt ja kavereitanne, niin moniko? 5? 10?
ja kahden miehen siskona, nykyisin miesvaltaiselta alalta ja entisenä baarimikkona voin sanoa, että sekin taitaa olla vähän alakanttiin.
Ei se maailma siihen lopu, jos vaikka pettäisikin. Eikä mun liitto.
Minä en vain ole saanut sänkyyn kaikkia miehiä, joita olen yrittänyt.
Ap on kone.
No kaikesta päätellen olet juuri yksilö jonka ansiosta "Kaikki naiset ovat huoria" sanontaa voivat miehet käyttää.
Minkä takia menet huora juttelemaan varatuille miehille kun on baarit täynnä meitä sinkkujakin?Vai etkö kelpaa muille?
Taitaa olla oma fiksaatiosi, pakkomielteesi juuri saada varattua.
Hankkiudu hoitoon huora.
saada varatulta kuin sinkulta. Varatut käy sen verran harvoin, että ne suorastaan hyökkää kimppuun, kun tahtovat kokemuksia.
Sinkut etsii tyttöystävää tai vaimoa, joten ne nirsoilee.
Varatut on niin kiimaisia, että rumimpia pitää melkein kivittää, etteivät käy ihan käsiksi.
en harrastanu sinkkuna koskaan yhden illan juttua ja parisuhteessa olen uskollinen. Ja ulkonäköä riittää, ettei se siitä ole kiinni, etteikö tarjontaa olisi ollut. taidan olla lajissani harvinainen. niin, olen nainen.
Kaikki ne teidän todella kunnolliset, jotka vannovat rakkauttaan. Olen eronnut nainen,ok-näköinen ja ilmeisen viehättävä. Naimisissa olevat miehet tyrkyttävät itteensä ravintoloissa. Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.
Nyt näitä varattuja miehiä on pantu sen verran, että tuntuu, että en koskaan enää halua parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetuntoni on huono, ja olen epäluuloinen miesten suhteen. Oma vika, mutta silti.
Tää on ihan yhtä typerä yleistys kuin sekin että "kaikki syyt olla harrastamatta liikuntaa on tekosyitä" keskustelukin.
Kaikki ihmiset eivät petä. On meitäkin jotka emme voisi satuttaa toista ihmistä, emme henkisesti emmekä fyysisesti. Itse henk. koht. mieluumin leikkaisin oman jalkani irti kuin satuttaisin toista ihmistä. En ole mitenkään miellyttämisenhaluinen vaan lähinnä äkäinen ja vittumainen, mutta puolisoani en voisi ikinä satuttaa, en millään tavalla.
ENkä sanoisi että pettäminen olisi heikon virhe, koska se pettäminen tehdään kuitenkin aina tietoisesti. Oli humalassa tai ei.
Ja jos oma mieheni pettää, niin sille en voi mitään. Toivon vain että jos hän niin tekee, hän tekee sen jälkeen oikean ratkaisun.
Äkkiä sana kiertää, että tässä tosi kuuma pillu, kuka antaa helposti ja joka osaa temput ja on posliini ja antaa kakkosta.
Taatusti ei tule pulaa ukkomiehistä. Jos on noin suuren otannan jo ehtinyt kokeilla, että kaikki kuulemma pettää niin taatusti joutuu harrastaan kimppakivaa, että on ehtinyt tarpeeksi monta miestä käydä lpi.
Siksi sua ei kaikki ukkomiehet pane, koska et varmaan anna kaikkea tehdä itselles ja olet vaatelias. Sellaisella panolla ei ole ongelmia, joka antaa peppureikää ja ei vaadi orkkua itselleen.
Minä en vain ole saanut sänkyyn kaikkia miehiä, joita olen yrittänyt.
Ap on kone.
Tämä oli ihan paras, tämä ihmettely vähän taaempana, että miksi minua ei ole yrittänyt kukaan kiksauttaa jääkiekkokaukalon takana???:)))
Luulen, että sinä et vaan tiedä ja ehkä olet siitä erilainen, että sinusta se uskollisuus paistaa. Minäkin olin uskollinen 12 vuotta ja minua ei silloin isketty mielestäni ollenkaan, Mutta näin jälkikäteen ajatellen torppasin kaikki yritykset ja vaan olin niin rakastunut mieheeni, ettei kukaan viitsinyt vongata kun pakit oli mitä ilmeisimmät.
Mutta sitten kun ukko-onneton kertoi omista humputuksistaan, niin minäkin sokista toivuttuani ajattelin, etten mä tolle äijälle viitsi olla uskollinen. Niin löytyihän sitten vaikka minkälaista iskijää kun oli itsekin vähän ruvennut vieraita katteleen. Naapurinkin äijä, joka oli mielestäni lapsellinen naistennaurattaja, alkoi näyttää tosi hyvältä, sielukkaalta ja komealta kun prinssi. Tunne oli molemminpuolinen ja naapurin akka ja oma ukko vahtivat meitä tosi tarkasti, mm. kun olin lasten kanssa luistelemassa niin se armas ukkoraasu luuli, että naapurin ukko oli omien lasten kanssa mukana. Mutta kun naapurin akka oli raskaana ja tilanne hivenen vaikea, niin ukko naapuri pysyi kotonaan, koska muutoin oltais kyllä ties mitä tehty jääkiekkokaukalon takana...
Mutta, vakavasti, siihen loppui uskoni miesten uskollisuuteen. Siis ukkokullan temppuihin ja siihen, miten itsekin muutuin totaalisesti, kun ukko jäi kiinni. Tiputti pohjan pois koko suhteelta ja minustakin tuli vaan vieraita katteleva naikkonen, joita olin ennen ihmetellyt.
No joo. Tämä tapahtui jo muutama vuosi sitten. Lopputulema oli avioero ja avioerolapsia. Jälkimmäinen piip kaikkein eniten. Mitä väliä meistä aikuisista mutta ne lapset....
Oma on häpeänsä. Samoin sun kun menet varattujen mukaan. Pystyisin itsekin pettämään jos haluaisin. Mutten halua. Todennäköisesti ei olisi sen arvoista. Mutta kukin tyylillään.
Niin kauan kuin itse pystyn olemaan uskollinen, ei ole oikeutta mulla moiseen yleistykseen ja epäluuloon. Aika hyväuskonen olet sinä, jos luulet, että kaikki ne sua panneet on nyt just niitä "hyviä miehiä"
Olen viettänyt villiä sinkkuelämää 30 vuotiaaksi ja välillä asuin avoliitossa, missä kumpikin petimme toisia.
Ukkomiehiäkin oli välillä sinkkuna, mutta ihan oikeasti ei minua kaikki silloinkaan yrittäneet ja ei kaikki matkaan lähteneet, ketä yritin iskeä. Ei edes sinkut, saati ukkomiehet.
Ja nyt kun ollaan keski-ikäisiä niin ei tosiaan kukaan ole yrittänyt ehdottaa kiksautteluhetkeä kaukanlon takana ,samaan aikaan kun lapset siellä pelaa jääkiekkoa.
Ihmettelin vain kun tuolla jollakin oli niin vilkas lähipiiri, että paneskelivat kauppareisusilla yms. Tavallisessa elämässä sitä ei ihan oikeasti tapahdu. Liikaa olette katsoneet draamasajoja ja uskotte jo niihin.
Ihan oikeasti, ei miehet ihan niin kiimaisia ole, että koko ajan muna pystyssä hakisivat panoseuraa :D
Sen verran on kokemusta miehistä. Niistä, jotka baarissa on valmiita panemaan kaikki kaksjalkaiset kanasta potkuriin ja niistä, joita sellainen homma ei kiinnosta.
Täällä monen elämä on kuin amerikkalaisesta draamasarjasta tyyliin tosiaan täydelliset naiset, missä pannaan siellä ja täällä ja kenen kanssa tahansa.
Tämä oli ihan paras, tämä ihmettely vähän taaempana, että miksi minua ei ole yrittänyt kukaan kiksauttaa jääkiekkokaukalon takana???:)))
Luulen, että sinä et vaan tiedä ja ehkä olet siitä erilainen, että sinusta se uskollisuus paistaa. Minäkin olin uskollinen 12 vuotta ja minua ei silloin isketty mielestäni ollenkaan, Mutta näin jälkikäteen ajatellen torppasin kaikki yritykset ja vaan olin niin rakastunut mieheeni, ettei kukaan viitsinyt vongata kun pakit oli mitä ilmeisimmät.
Mutta sitten kun ukko-onneton kertoi omista humputuksistaan, niin minäkin sokista toivuttuani ajattelin, etten mä tolle äijälle viitsi olla uskollinen. Niin löytyihän sitten vaikka minkälaista iskijää kun oli itsekin vähän ruvennut vieraita katteleen. Naapurinkin äijä, joka oli mielestäni lapsellinen naistennaurattaja, alkoi näyttää tosi hyvältä, sielukkaalta ja komealta kun prinssi. Tunne oli molemminpuolinen ja naapurin akka ja oma ukko vahtivat meitä tosi tarkasti, mm. kun olin lasten kanssa luistelemassa niin se armas ukkoraasu luuli, että naapurin ukko oli omien lasten kanssa mukana. Mutta kun naapurin akka oli raskaana ja tilanne hivenen vaikea, niin ukko naapuri pysyi kotonaan, koska muutoin oltais kyllä ties mitä tehty jääkiekkokaukalon takana...
Mutta, vakavasti, siihen loppui uskoni miesten uskollisuuteen. Siis ukkokullan temppuihin ja siihen, miten itsekin muutuin totaalisesti, kun ukko jäi kiinni. Tiputti pohjan pois koko suhteelta ja minustakin tuli vaan vieraita katteleva naikkonen, joita olin ennen ihmetellyt.
No joo. Tämä tapahtui jo muutama vuosi sitten. Lopputulema oli avioero ja avioerolapsia. Jälkimmäinen piip kaikkein eniten. Mitä väliä meistä aikuisista mutta ne lapset....
Mitä mä nyt teen tällä tiedolla että jokainen mies pettää? Rupeenko kyttäämään omaani? vai pitäiskö ihan pokkana ruveta jopa syyttämään häntä petturiksi? vai odotanko nyt hysteerisenä vaan sitä päivää kun tämä pettäminen tapahtuu?
vaan roikkuvat looppuelämänsä siinä katkeruudessa, että kaikki miehet varmaan pettää ja nyt saan kaikki miehet sänkyyni kun mieheni petti minua.
Eikö näiden petettyjen ja katkeroituneiden naisten kannattaisi jo päästää irti exästään ja katsoa elämää eteen päin, eikä rypeä itsesäälissä ja surkeudessaan.
Tulee niin mieleen ne keski-ikäiset humalaiset naiset, jotka kuolatippa valuen, meikit poskilla sönköttää baarissa, että "khyllä she shunkin mies shua pettää ja mää shaisin shenkin shänkyyn jos vain viitsisin. Khukaan miesh ei ole ushkollinen kun mun exä mua petti"
Jokainne on nähnyt tällaisen petetyn naisen jossain. Sellaisen kehäraakin, jonka on taistelu jo väsyttänyt ja joka säälittävästi uskoo saavansa kaikki miehet, eikä pääse exänsä aiheuttamast akatkeruudesta eroon.
Mitä mä nyt teen tällä tiedolla että jokainen mies pettää? Rupeenko kyttäämään omaani? vai pitäiskö ihan pokkana ruveta jopa syyttämään häntä petturiksi? vai odotanko nyt hysteerisenä vaan sitä päivää kun tämä pettäminen tapahtuu?
Minä odotan ihan samaa. Ja ne meidän miehet tottakai pettää juuri ap:n kanssa.. Koska hän on nyt vaan niin kaunis ja hyvä sängyssä. Niin. Että tässä sitä ootellaan, toivottavasti ap tulee kertomaan kun homma on hoidettu.
Poissaolot kuitataan ylitöillä ja oluella käymisellä ihan vaan yksin tai poikien kesken. Joopajoo... Entinen mieheni jäi kiinni pettämisestä kun sain häneltä klamydian. Uudesta miehestäni ei ole vielä paljastunut mitään mullistavaa, mutta en epäile lainkaan etteikö mahdollisuuden sattuessa jotakin vipinää voisi hänelläkin olla... :(
Mulla on usko mennnyt miehiin, ja myös naisiin. Tiedän useamman umpirakastuneen rouvan, joka vetelee näitä kuuluisia "varttin varveja" ihanan työkaverinsa kanssa. Itse olen pettänyt kerran, exääni. En kadu sitä, mutten kyllä tekisi toistekaan. Ja itse olen melko ehdoton pettämisen vastustaja ja sorruin siihen kuitenkin.... :(