Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan jokainen mies pettää

Vierailija
16.01.2012 |

Kaikki ne teidän todella kunnolliset, jotka vannovat rakkauttaan. Olen eronnut nainen,ok-näköinen ja ilmeisen viehättävä. Naimisissa olevat miehet tyrkyttävät itteensä ravintoloissa. Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.

Nyt näitä varattuja miehiä on pantu sen verran, että tuntuu, että en koskaan enää halua parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetuntoni on huono, ja olen epäluuloinen miesten suhteen. Oma vika, mutta silti.

Kommentit (199)

Vierailija
161/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävä kuin luulet.

vapaan miehen pokaaminen se vasta vaikeaa onkin. koita vaikka.

Vierailija
162/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma ihan erilainen kun kukaan muu mies.

Toista pitäisi uskoa mutta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pilkka kävi sitten omaan nilkkaan.

Mä taas en usko että jokainen mies pettäisi jos tilaisuuden saisi, eihän kaikki naisetkaan. Eikä mun mies käy edes baareissa.

Sataprosenttisen varma ei tietenkään koskaan voi olla, mutta minusta luottamus on oltava, ilman sitä ei ole tasapainoista parisuhdetta.

Vierailija
164/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.

porvoosta kuulit tällaista.

Vierailija
165/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn baareissa, juon joskus päädyt. Käymme vaimoni kanssa yhdessä, tai joskus menen kaverieni kanssa. Kyllähän noita perseentyrkyttäjiä aina jostain ilmestyy. Onneksi minulla on arvot ja rakkaus kohdillaan, eikä ole edes käynyt mielessä lähteä toisen matkaan.

Liittomme ei vielä ole kovin pitkä, vasta kymmenen vuotta, mutta eiköhän omat ajatukseni samanlaisina pysy vielä jatkossakin.

Hauskaa sinänsä on se, että mitä enemmän juopottelen, sitä vittumaisempi minusta tulee baarilortoille. :) Selvinpäin olen ystävällinen ja kohtelias, mutta annas olla jos joku tulee iskemään tai tissejään tunkemaan baarissa. Saa aikamoisen äkkilähdön (verbaalisesti) tämä tyrkky. Eniten kyllä naurattaa siinä tilanteessa miten hölmistynyt tämä perseilijä on, että on joku jota ei pystytissit kiinnosta. Jep, niin se vain on - kaikkia ei kiinnosta. Miksi lähteä hampurilaiselle kun kotona odottaa sisäfilepihviä.

Vierailija
166/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksista ja työmatkoilta. Tietty jos ei käy töissäkään, vaan on koti-isä vailla ystäviä ja harrastuksia, niin sitten ei varmasti petä.

ap

Vierailija
167/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti tyyli saada keskustelua aikaan. Sinänsä aika kova väite ja vaatisi melkoisen paljon perusteluita.

Vierailija
168/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa miehiä jotak eivät käy ravintoloissa eikä baareissa vaan sen ajan ovat perheidensä kanssa kotona. Ap rukka, sinun pitää seuraavaksi tulla vonkaamaan kotiovelle :(

Vierailija
169/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

porvoosta kuulit tällaista.

[/quote]

Aika läheltä.

ap

Vierailija
170/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävä kuin luulet.

vapaan miehen pokaaminen se vasta vaikeaa onkin. koita vaikka.

En halua / uskalla. Koska se varmasti on just noin.

ap

Vierailija
171/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ylikunnollisia ja perheillemme sekä työlle omistautuneita muuten, mutta saatamme joskus työajan puitteissa paneskella.

Siihen en ota kantaa, pettääkö jokainen mies (tai nainen). Kaikkien pettäjien ei kuitenkaan tartte käydä edes baareissa tai olla yhtään iltaa pois kotoa.

Vierailija
172/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aikamoisen äkkilähdön (verbaalisesti) tämä tyrkky. Eniten kyllä naurattaa siinä tilanteessa miten hölmistynyt tämä perseilijä on, että on joku jota ei pystytissit kiinnosta.

Hyvä, että sulla menee näin. Mutta silti uskon, että sunkin kohdalla tilaisuus tekee varkaan. Ei varmasti tällaisen "baarilorton" kanssa, mut joku päivä.

Oon niin väsynyt miehiin, ja itseeni myös.

ap

Vierailija
173/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko provosoiva oli ap:n kirjoitus, mutta minä yritän sitten puoltaa jotain hänen sanomaansa rauhallisesti. Ensinnäkin olen sitä mieltä, ettei todellakaan riipu rakkauden määrästä, pettääkö. Todella monet kiltit perheenisät vannovat rakastavansa puolisoaan ja perhettään, mutta käyvät vieraissa, jotta jaksavat tätä perhe-elämää ja samaa naista lopun elämänsä. Lasten takia monet jäävät suhteeseen. Sitten valitettavasti ei ole olemassa sellaista käsitettä kuin "erilainen kuin muut miehet"... Niin moni vaimo saanut huomata olleensa todella sokea, kun se oma kiltti vässykkä on ylläpitänyt salasuhdetta jopa vuosien(!!!) ajan. ESim. Victoria milanissa kaikki miehet vakuuttavat olevansa kilttejä ja kunnollisia perheenisiä, jotka rakastavat vaimoaan, mutta se ei vain heille riitä.

Vierailija
174/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jokainen nainen pettää, kaikki kunnolliset ja umpirakastuneetkin, tyrkyttävät itseään ravintolassa. Sanovat ensin muuta, ihan esitysmielessä mutta ottavat sitten kuitenkin mitä tahtovat.

Vierailija
175/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rukka, sinun pitää seuraavaksi tulla vonkaamaan kotiovelle :(

En vonkaa koskaan, mutta se on sivuseikka, eikä muuta asiaa. Vaikka vonkaamalla vonkaisin, pakkoko niiden on lähteä mukaan?

ap

Vierailija
176/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyminen ja rauhoitu. Haluaisitko edes miestä, joka löytyy baaritiskiltä?

Suosittelen olemaan ilman miehiä. Hakeudu harrastusten pariin, joista pidät ja tee jotakin muuta.

Aikanaan, kun olet eron käynyt läpi, löydät varmasti oikean.

Ota tämä aika omana aikanasi ja käytä itsetutkiskeluun.

Vierailija
177/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse naimisissa miehen kanssa 12-vuotta ja koko sen 12-vuotta säälin niitä naisia jotka joutuivat miehensä pettämiksi. Uskoin kuin sokea omaan mieheeni ja niin teki muutkin.

Vaan kuinkas sitten kävikään, niin se vaan lähti toisen naisen matkaan jota oli käynyt jo panemassa puoli vuotta ennen kuin sen sanottua minulle.

Nyt olen ollut sinkkuna 3-vuotta ja edelleen nuolen haavojani eli en edes halua parisuhdetta. Yhden illan juttua olen harrastanut silloin tällöin ja 70 % niistä miehistä on ollut NAIMISISSA olevia miehiä. Selitys on ollut että kun kotona ei ole seksiä...

En itsekään ole enää valmis luottamaan kehenkään.

Eli samaa mieltä: jokainen mies pettää.

Vierailija
178/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet kiltit perheenisät vannovat rakastavansa puolisoaan ja perhettään, mutta käyvät vieraissa, jotta jaksavat tätä perhe-elämää ja samaa naista lopun elämänsä. Lasten takia monet jäävät suhteeseen.

ja jännä, miten ajattelitte, että provosoin tahallani. olen vaan taas jonkin verran ahdistunut. en näe mitään syytä alkaa perustella viestiäni yksityiskohtaisilla kuvauksilla, koska joku kuitenkin tunnistaa. Mutta kyllä aina ihmetyttää, miksi joku hyvännäköisen naisen mies tulee kolkuttelemaan ovelle, mitä erikoisimmissa elämäntilanteissa.

Ja joo, ei mun olis pakko tietenkään. en ole mikään hyväksikäytetty ihmisraunio, tavallinen nainen vaan.

ap

Vierailija
179/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitat provosoivaan tyyliin, vastaan rauhallisesti. Se, pettääkö vai ei, ei riipu miehen rakkauden määrästä, ei siitä saako kotona, ei mistään muusta kuin siitä, mitä on miehellä itsellään korvien välissä, luonne, arvot, moraali. Mä olen löytänyt sellaisen miehen. Ei riipu minusta mitenkään hänen uskollisuutensa; hän on uskollinen itselleen, arvoilleen, moraalilleen. Nyt saatte huutaa vastalauseenne, mutta näin se asia vain on.

Lehdessä oli juttu Victoria Milanista. Oli huomioitu millaisin sanankääntein sieltä salaseuraa hakevat miehet kuvailevat itseään. Tiedätkö mikä sana toistui ylitse muiden? LUOTETTAVA. Kyllä, luit oikein. Miehet kuvailivat itseään luotettavaksi. Ketä kohtaan he olivat luotettavia?

Kautta aikain pahimpia huorannu***joita ovat olleet juuri ne "suoraselkäiset, oikeita arvoja ja moraalia" vaalivat miehet, jotka paasaavat muillekin näkemyksiään. Ihminen pystyy antamaan itsestään ihan millaisen kuvan haluaa jos on tarpeeksi taitava. Hyvänä esimerkkinä juuri miesten tyyli luoda illuusia "rehellisestä pettäjästä".

Vierailija
180/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tämä aika omana aikanasi ja käytä itsetutkiskeluun.

tällä tavalla mun ystävätkin sanovat. hyväksyntää ja ihailua taidan hakea. mutta omaatuntoa ei kolkuta ikinä, ajattelen vain, että hoidan omat asiani, ja miehet omansa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi