Ihan jokainen mies pettää
Kaikki ne teidän todella kunnolliset, jotka vannovat rakkauttaan. Olen eronnut nainen,ok-näköinen ja ilmeisen viehättävä. Naimisissa olevat miehet tyrkyttävät itteensä ravintoloissa. Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.
Nyt näitä varattuja miehiä on pantu sen verran, että tuntuu, että en koskaan enää halua parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetuntoni on huono, ja olen epäluuloinen miesten suhteen. Oma vika, mutta silti.
Kommentit (199)
No, erinäisistä syistä todellakin TIEDÄN usean miehen toimivan näin :)
käyvät naimassa kassaa taka-huoneessa kauppareissuillaan ?
Wauuuuuuuuuu...
kun joutuvat monta kertaa päivässä siellä teidän Porvoossa kesken työpäivää panemaan takahuoneessa.
Olenkin joskus ihmetellyt prismassa, miksi ne kassat ei istu, vaikka olisi tuoli siinä kassalla. No eihän sitä voi kun vittu on niin arkana kun ukkomiehet käy paneskelemassa heitä maidonostoreissulla.
jopa pelkästään minä olen tavannut tässä omassa kotikaupungissani heitä huomattavasti enemmän kuin 3 kpl.
En puhunut omasta miehestäni tai epäilyistä. Vaan ihan siitä, mitä TIEDÄN muuten tapahtuneen :)
kokeillut jo sen, että saan kaikki, jotka haluan. Myös ne miehet, jotka ovat luulleet olevansa uskollisia, pettävät minun kanssani. En ole vielä tavannut miestä, joka ei riisuisi housujaan kun tapaa minut. Kaikki miehet ovat helppoja nakkeja.
ap.
Olen perheellinen mies ja ollut jo 20v avioliitossa. Vaimoni tietää että käyn vieraissa. Viimeksi viime perjantaina illalla lähdin, menin yhden naistuttavani luo. Vaimo ei sanallakaan kysy menoistani.
Ap, kyllä minäkin kanssasi lähtisin jos fiilikset ja kemiat kohtaavat. Jos salasuhteistani tulisi edes paha mieli, en niin tekisi, mutta kun se on niin ihanaa. Niin ihanaa ja siitä saa valtavasti energiaa!
t. Mies joka saa haluamansa naisen mukaansa baarista jos vain haluan.
Eli minä, joka olen tässä kuluneiden viiden aviovuoden aikana pettänyt vaimoani parisataa kertaa.
Heipä hei kaikille taas, ketjun innoittamana aloin pohtimaan kuluneita vuosia. Kaiken kaikkiaan koko ajalta on jäänyt vain yksi asia, josta minulle on jäänyt huono omatunto. Ne muutamien ensimmäisten kertojen morkkikset pyyhkiytyivät suhteellisen nopsaan pois, kun huomasin pettämisen helppouden, tai kiinnijäämisen vaikeuden. Kuitenkin yksi tapaus kaihertaa vieläkin ajoittain mieltäni. Kolmisen vuotta sitten yhtenä vakihoitonani oli juuri lukion päättänyt herttainen tytteli, ei kovinkaan kokenut elämän suhteen, mutta oikein mukavaa seksiseuraa. Ja seksiseuraa hän vain olikin, olin tehnyt sen hänelle heti alkuun jo selväksi. Kuitenkin muutaman kuukauden tapailemisen jälkeen hän alkoi puhumaan asioista "Me"-muodossa. Suutahdin ja sanoin melko tiukkaan sävyyn :"ME naimme keskenämme, ME emme tee mitään muuta, MINÄ en jätä vaimoani, SINÄ teet mitä itse parhaaksi näet." Raukka alkoi itkemään ja sanoi luulleensa välillemme muodostuneen jotain syvempääkin koska sain hänet "tuntemaan itsensä erityiseksi rakastellessamme" (sanatarkka lainaus hänen suustaan). Totesin vain, että kun pyörittää riittävän monta naista samanaikaisesti niin oppii aika helposti tuntemaan mikä saa kenetkin "tuntemaan itsensä erityiseksi" ja ettei hän koskaan ollut ainoa sivusuhteeni. Touhumme jatkui vielä muutamia kertoja, mutta oli helppo huomata miten hänen romanttiseen maailmankuvaansa oli tullut kolhu.
Olisin voinut hoitaa asian hienovaraisemminkin. Se kaduttaa minua.
Että APn luotto ihmissuhteisiin on mennyt...
suomalainen mies pettää eurooppalaisittain vähän, nainen taas paljon.
Miehistä pettää n. 40-53% (eri tutkimuksesta riippuen) , naisista 30-52%(eri tutkimuksista riippuen)
mm. Vuosikausia kestänyt Finsex-tutkimus(mm. Kontula) on tutkinut paljon uskottomuutta(suomalaisten)
Tämä ei ole mikään av-mamman mutu-asia. Kaikki miehet eivät petä. N. puolet pettää. Ja tämä on FAKTA.
mitä mies. Itsellä kaikki läheiset ystävät ovat miehiä, ja osalla kaatunut suhde siihen, että nainen on nussinut ympäriinsä ja mies ollut uskollinen.
Puolet pettää, oli mies tai nainen, kaikki eivät siis petä, aivan pelle-yleistys. Eli puolet ovat uskollisia. Ap vaikuttaa katkeralta ämmältä.
suomalainen mies pettää eurooppalaisittain vähän, nainen taas paljon.
Miehistä pettää n. 40-53% (eri tutkimuksesta riippuen) , naisista 30-52%(eri tutkimuksista riippuen)
mm. Vuosikausia kestänyt Finsex-tutkimus(mm. Kontula) on tutkinut paljon uskottomuutta(suomalaisten)
Tämä ei ole mikään av-mamman mutu-asia. Kaikki miehet eivät petä. N. puolet pettää. Ja tämä on FAKTA.
Lisäksi mietin, että näissä tutkimuksissa ei ilmeisesti juurikaan selvitetä uskottomuuden laatua (satunnainen hairahdus vai pitkä sivusuhde). Pettämisen syitäkin olisi hyvä pohdiskella: jollekin parisuhteen ongelmat voivat olla alkusysäys, joku pettää jatkuvasti parisuhteensa laadusta riippumatta.
asiasta. Muutama vuosi sinkkuilua takana ja on tullut törmättyä lukuisiin varattuihin ns.hyviin avimiehiin ja isiin, jotka kuitenkin heti sopivan tilanteen tullen ovat olleet itse aloitteellisia ja halukkaita puolisoaan pettämään.
Olen todella pettynyt näkemääni ja kokemaani ja uskon kokemukseni perusteella, että suurinosa miehistä taatusti pettää tilaisuuden tullen. Tämä on surullinen fakta. En ole mielestäni missään tapauksessa itseäni heille tyrkyttänyt tai saatikka heitä vongannut vaan ehdottelut ovat tulleet täysin näiltä miehiltä.
Joten se siitä. Ap ei tunne joka ikistä miestä tässä maassa ja ap ei voi jaella faktaa, koska kyseessä on hänen yksittäinen mielipiteensä. Hänellä on lisäksi vääristynyt kuva, koska käy baareissa, missä luonnollisesti pettävät miehet käyvät(eivät tietenkään kaikki baareissa kävijämiehet ole pettureita)
Taitaa ap olla katkera ja moni muukin ketjussa. Tunnen muuten paljon liittoja, jotka ovat kaatuneet vaimon uskottomuuteen. Ja se ei ole ihme, koska nainen pettää yhtä usein, mitä mies(näin siis Suomessa) Jossakin Italiassa mies pettää 80% liitoista ja nainen 10% liitoista.
On täysin absurdia väittää, että miesten pettämis% Suomessa on 100 :D
Oikea pettämis% kun on n. 50. Sama on naisilla.
No, erinäisistä syistä todellakin TIEDÄN usean miehen toimivan näin :)
jopa pelkästään minä olen tavannut tässä omassa kotikaupungissani heitä huomattavasti enemmän kuin 3 kpl.
Et vaan ole tavannut niitä, jotka eivät etsi kaltaisiasi löyhäperseitä baareista.
kirjoitat provosoivaan tyyliin, vastaan rauhallisesti.
Se, pettääkö vai ei, ei riipu miehen rakkauden määrästä, ei siitä saako kotona, ei mistään muusta kuin siitä, mitä on miehellä itsellään korvien välissä, luonne, arvot, moraali.
Mä olen löytänyt sellaisen miehen. Ei riipu minusta mitenkään hänen uskollisuutensa; hän on uskollinen itselleen, arvoilleen, moraalilleen.
Nyt saatte huutaa vastalauseenne, mutta näin se asia vain on.
sellaiset jotka ei käy koskaan baareissa? Missä sinä niille jaat?
Joillain miehillä on järkeä, moraalia, arvoja. Jotkut eivät notku baareissa eivätkä juo känniviinaa. Jotkut rakastavat vaimoaan ja perhettään eivätkä halua tehdä sille mitään pahaa. Joitain ei kiinnosta seksi satunnaisen baarituttavuuden kanssa.
sellaiset jotka ei käy koskaan baareissa? Missä sinä niille jaat?
Miten voit puhua minun puolestani?
Meidän hyvä ystäväpariskunta erosi vuosi sitten. Syy oli siinä että vaimo petti. Yrittivät vielä mutta ei siitä tullut mitään.
Jälkeenpäin mies on itkenyt pariinkin otteeseen meillä istuessaan tätä eroa ja painottanut sitä että ikinä hän ei vaimoaan pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi kyllä ollut. Yhdessä olivat liki 14 vuotta.