Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan jokainen mies pettää

Vierailija
16.01.2012 |

Kaikki ne teidän todella kunnolliset, jotka vannovat rakkauttaan. Olen eronnut nainen,ok-näköinen ja ilmeisen viehättävä. Naimisissa olevat miehet tyrkyttävät itteensä ravintoloissa. Jopa sellainen, joka sanoo, ettei koskaan petä, lähtee mukaani.

Nyt näitä varattuja miehiä on pantu sen verran, että tuntuu, että en koskaan enää halua parisuhteeseen kenenkään kanssa. Itsetuntoni on huono, ja olen epäluuloinen miesten suhteen. Oma vika, mutta silti.

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yksilöllisiä eroja ei näissä asioissa ole.

Vierailija
22/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kirjoittaja on nainen. :) Mut kuitenkin sen verran oksettava juttu et vois vaikka tosiaan oksentaa.

Kaikkee paskaa sitä täältä jaksaa lukeakin.

Mutta vaikka kotona seksi sujuu oikein hyvin, suorastaan loistavasti. Pari kertaa päivässä vähimmillään. Silti runkkaan lisäksi pari kertaa päivässä ja nain vieraita naisia aina kun tilaisuus antaa vain. Nälkä kasvaa syödessä vissiin ;) Vaimolla ei ole mitään käsitystä ulkopuolisista touhuistani sillä rakastelen häntä aina intohimoisesti enkä muutenkaan kohtele itsestäänselvyytenä vaan äärimmäisellä rakkaudella. En myöskään viivy töissä myöhään tai luuhaa viikonloppuisin "kavereiden kanssa". Pelimies löytää sopivat vaot ja saumat, niin ajankäytöllisesti kuin siinä toisessakin mielessä.

Hassuintahan hommassa on se, että en edes tunne mitään vieraita kohtaan, riittää kunhan he ovat halukkaita eivätkä hirveän rumia. Niin ja huomautan niille sivuhoidoille aina sen, että olen naimisissa, kuluneiden viiden aviovuoden aikana olen harrastanut parinsadan naisen kanssa seksiä, ainoastaan kolme on kieltäytynyt koska olen naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka kotona seksi sujuu oikein hyvin, suorastaan loistavasti. Pari kertaa päivässä vähimmillään. Silti runkkaan lisäksi pari kertaa päivässä ja nain vieraita naisia aina kun tilaisuus antaa vain. Nälkä kasvaa syödessä vissiin ;) Vaimolla ei ole mitään käsitystä ulkopuolisista touhuistani sillä rakastelen häntä aina intohimoisesti enkä muutenkaan kohtele itsestäänselvyytenä vaan äärimmäisellä rakkaudella. En myöskään viivy töissä myöhään tai luuhaa viikonloppuisin "kavereiden kanssa". Pelimies löytää sopivat vaot ja saumat, niin ajankäytöllisesti kuin siinä toisessakin mielessä.

Hassuintahan hommassa on se, että en edes tunne mitään vieraita kohtaan, riittää kunhan he ovat halukkaita eivätkä hirveän rumia. Niin ja huomautan niille sivuhoidoille aina sen, että olen naimisissa, kuluneiden viiden aviovuoden aikana olen harrastanut parinsadan naisen kanssa seksiä, ainoastaan kolme on kieltäytynyt koska olen naimisissa.

Vierailija
24/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanattis kokeilla seuraavaks ettii sitä miestä ihan muualta kuin baarista. jotain joka ei juo ollenkaan ja on rehti.

Saisit vähän ehkä itsetuntoakin takaisin jos itsekin lopettasit sen baarissa hengailun ja juomisen.

Ketjun paras vinkki ap:lle. Baaripanot ovat selvästi rikkoneet sinut henkisesti täysin, on aika jättää tuo elämänvaihe menneisyyteen ja etsiä oikeasti hyvää miestä pelkän hyvän seksin sijaan.

Vierailija
25/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä huolisi miestä joka tyrkyttää itseään, jotenkin noloa.

Me ollaan miehen kanssa aina sillointällöin vietetty "sinkkuiltoja", luvan kanssa saa silloin harrastaa seksiä vieraan kanssa. On toiminut, yleensä sen jälkeen aina tullaan siihen tulokseen että kyllä se oma vaan on paras :D

Vierailija
26/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimen omaan, jotkut miehet ovat uskollisia itselleen!! JA niille omille arvoille! JA osalla on myös omatunto!

kirjoitat provosoivaan tyyliin, vastaan rauhallisesti.

Se, pettääkö vai ei, ei riipu miehen rakkauden määrästä, ei siitä saako kotona, ei mistään muusta kuin siitä, mitä on miehellä itsellään korvien välissä, luonne, arvot, moraali.

Mä olen löytänyt sellaisen miehen. Ei riipu minusta mitenkään hänen uskollisuutensa; hän on uskollinen itselleen, arvoilleen, moraalilleen.

Nyt saatte huutaa vastalauseenne, mutta näin se asia vain on.

Vierailija
27/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon vakaasti että samanlaisia miehiä löytyy. Joilla on sama arvomaailma. Kyse on valinnasta.

Vierailija
28/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää onkin tajuta että se on sen toisen _päätös_ pettääkö vai ei, ei mikään maaginen absoluuttinen totuus. Jos hän valitsee sen tien, ei ole juuri mitään (sillä hetkellä) mitä minä voisin tehdä asian muuttaakseni. Tulipa sitä päivää tai ei, minä vastaan omista teoistani ja koetamme olla toisillemme niin hyviä puolisoita ettei pettämiseen tule tarvetta.

Tässä tuli asian koko totuus. Pettäminen on valinta, yksilön tekemä päätös, vaikka se syntyisikin hetken huumassa. Kaikenlainen "se vain tapahtui" -selittely on vain itselleen valehtelua.

Vierailija
29/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto ei ole vaivannut kuin parin ensimmäisen kerran jälkeen. Kun huomasin kuinka helppoa pettäminen on parisuhteessa niin tulvaportit ikäänkuin avautuivat. Ei ole ollenkaan tavatonta, että vapaa aamuna rakastelen ensin vaimon kanssa, runkkaan suihkussa, lähden salille (vedän pikapanot vakihoidon kanssa meno- ja paluumatkalla) ja illalla rentoudun vielä lempeän seksin merkeissä vaimon kanssa. Ongelmaksi en sinäänsä asiaa koe, mutta kyllähän se, että seksiä on "pakko" harrastaa aina tilaisuuden tullen kertoo omaa kieltään. Syyksi epäilen jossain määrin, luonnollisista syistä johtuen, koholla olevia testosteroneita, en käytä hormoneita tai muita vastaavia.

Addiktio? oetko tämän ongelmaksi? Vaivaako huono omatunto?

Mutta vaikka kotona seksi sujuu oikein hyvin, suorastaan loistavasti. Pari kertaa päivässä vähimmillään. Silti runkkaan lisäksi pari kertaa päivässä ja nain vieraita naisia aina kun tilaisuus antaa vain. Nälkä kasvaa syödessä vissiin ;) Vaimolla ei ole mitään käsitystä ulkopuolisista touhuistani sillä rakastelen häntä aina intohimoisesti enkä muutenkaan kohtele itsestäänselvyytenä vaan äärimmäisellä rakkaudella. En myöskään viivy töissä myöhään tai luuhaa viikonloppuisin "kavereiden kanssa". Pelimies löytää sopivat vaot ja saumat, niin ajankäytöllisesti kuin siinä toisessakin mielessä. Hassuintahan hommassa on se, että en edes tunne mitään vieraita kohtaan, riittää kunhan he ovat halukkaita eivätkä hirveän rumia. Niin ja huomautan niille sivuhoidoille aina sen, että olen naimisissa, kuluneiden viiden aviovuoden aikana olen harrastanut parinsadan naisen kanssa seksiä, ainoastaan kolme on kieltäytynyt koska olen naimisissa.

Vierailija
30/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aikamoisen äkkilähdön (verbaalisesti) tämä tyrkky. Eniten kyllä naurattaa siinä tilanteessa miten hölmistynyt tämä perseilijä on, että on joku jota ei pystytissit kiinnosta.

Hyvä, että sulla menee näin. Mutta silti uskon, että sunkin kohdalla tilaisuus tekee varkaan. Ei varmasti tällaisen "baarilorton" kanssa, mut joku päivä.

Oon niin väsynyt miehiin, ja itseeni myös.

ap

Olen aidosti pahoillani että maailmankuvasi on niin vääristynyt. Toivottavasti löydät joskus vielä rauhan ja rakkauden.

Ja kommenttiisi vain pieni naurahdus tuli lähinnä. Noh, eihän minun täällä sitä tarvitse vakuutella. Saan kotoa kaiken mitä tarvitsen, joten en näe mitään syytä etsimään muuta kodin ulkopuolelta. Enkä puhu nyt voileipäkakusta tai imurista, vaan ihmissuhteesta ja läheisyydestä.

Tulipa megalainaus, mutta pakko jatkaa vielä kun on tylsää töissä.

Tilaisuuksia on ollut, reilustikin. Kovasti ovat yrittäneet. Minua ei vain kiinnosta. Toivottavasti se ei sinulle, AP, ole liian kova paikka? Että kaikki eivät olekaan samanlaisia? Olen asunu puoli vuotta ulkomailla. Siellä ei kukaan olisi saanut tietää koskaan jos olisin jotain touhunnut. Myös vaimoni on asunut ulkomailla hetken, ja minä olen jäänyt Suomeen. Siltikään en ole ole pettänyt, ei ole käynyt edes mielessäni. Ainahan niitä yrittäjiä on ollut, vaikka en ole antanut siihen aihetta. Kai se tavoittamattomissa oleva asia kiinnostaa eniten? Ehkä juuri siksi kun olen avoin, sosiaalinen ja mukava ihminen. Mutta olen näitä asioita vain siksi koska minulla on vierelläni ihminen, joka saa minusta tämän puolen esiin.

Edelleen tsemppiä elämään. Ei se, että epäilet jokaista, tee asioista totta. Tietynlaiset ihmiset tuntevat vetoa tyyliisi lämpätä miehiä. Jotenkin en usko että baarin kaikki miehet olisivat jonottamassa luoksesi. Ainahan sieltä joku matkaan lähtee. Raportoi sitten kun takanasi on 100000 varattua miestä, niin sitten uskon hypoteesiisi. ;)

Vierailija
31/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on NIIIIN OIKEASSA!

Mutta niin kyllä pettää moni akkakin!

Vierailija
32/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sua eikä sun vaimoa. Oletko miettinyt mitä sitten tapahtuu kun eräänä kauniina päivänä vaimolle valkenee totuus? koska niin tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä käymään joskus.

Huono omatunto ei ole vaivannut kuin parin ensimmäisen kerran jälkeen. Kun huomasin kuinka helppoa pettäminen on parisuhteessa niin tulvaportit ikäänkuin avautuivat. Ei ole ollenkaan tavatonta, että vapaa aamuna rakastelen ensin vaimon kanssa, runkkaan suihkussa, lähden salille (vedän pikapanot vakihoidon kanssa meno- ja paluumatkalla) ja illalla rentoudun vielä lempeän seksin merkeissä vaimon kanssa. Ongelmaksi en sinäänsä asiaa koe, mutta kyllähän se, että seksiä on "pakko" harrastaa aina tilaisuuden tullen kertoo omaa kieltään. Syyksi epäilen jossain määrin, luonnollisista syistä johtuen, koholla olevia testosteroneita, en käytä hormoneita tai muita vastaavia.

Addiktio? oetko tämän ongelmaksi? Vaivaako huono omatunto?

Mutta vaikka kotona seksi sujuu oikein hyvin, suorastaan loistavasti. Pari kertaa päivässä vähimmillään. Silti runkkaan lisäksi pari kertaa päivässä ja nain vieraita naisia aina kun tilaisuus antaa vain. Nälkä kasvaa syödessä vissiin ;) Vaimolla ei ole mitään käsitystä ulkopuolisista touhuistani sillä rakastelen häntä aina intohimoisesti enkä muutenkaan kohtele itsestäänselvyytenä vaan äärimmäisellä rakkaudella. En myöskään viivy töissä myöhään tai luuhaa viikonloppuisin "kavereiden kanssa". Pelimies löytää sopivat vaot ja saumat, niin ajankäytöllisesti kuin siinä toisessakin mielessä. Hassuintahan hommassa on se, että en edes tunne mitään vieraita kohtaan, riittää kunhan he ovat halukkaita eivätkä hirveän rumia. Niin ja huomautan niille sivuhoidoille aina sen, että olen naimisissa, kuluneiden viiden aviovuoden aikana olen harrastanut parinsadan naisen kanssa seksiä, ainoastaan kolme on kieltäytynyt koska olen naimisissa.

Vierailija
33/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni saa pettää minua. En ole tätä hänelle kertonut, enkä tule kertomaan.

Mieheni saa pettää minua, mutta jos jää siitä kiinni, en lupaa pitää hänestä kiinni. En tule tätäkään kertomaan hänelle.

Olen päättänyt, että ihmistä voi aidosti oikeasti rakastaa ja jos luottamus menee, rakkaus säilyy. Tulen aina rakastamaan sitä miestä, johon saatoin luottaa, jonka kerran tapasin. Jos mies pettää ja jää kiinni, rakastan muistoa hänestä, joka minulla kerran oli. Pakkaan tavarat mielessäni, kannan ovesta ulos ja muutan asumaan mieleni yksiöön. Jatkan suhdetta lasten vuoksi, olen kuin ei mitään, rakastelen, välitän ja huolehdin. Kun lapset lähtevät kotoa, lähden minäkin. Annan suukon mieheni poskelle ja toivotan hyvää loppuelämää.

Vierailija
34/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki liitto varmaan kariutuisi, mikä tietenkin olisi enemmän kuin vähän murheellista. Jotenkin on alkanut kuitenkin tuntumaan siltä, että pettämisestä jää kiinni lähinnä jos on tyhmä tai ei välitä siitä, että jääkö kiinni vai ei. Pelkästään sillä, että ei vehtaa A) oman katon alla ja B) yhteisten tuttujen kanssa minimoi jo aika paljon kiinnijäämisen riskiä. C) kohdaksi voisi sanoa sen, että ei muuta omia aikatauluja radikaalisti syrjähyppyjen vuoksi.

En nyt varsinaisesti kirjoita tätä kaikkea sen vuoksi, että haluaisin mitenkään brassailla vaan ihan miehen näkökulman siihen, että kuinka helppoa pettäminen voi olla (säännöllisestikkin) jos sitä vain haluaa. Ei ole kerta tai kaksi kun käy ilmi miten se tunnollisesti töistä suoraan kotiin tuleva ja aina niin uskollisen oloinen mies onkin pahimman luokan pukki. Ja useimmiten se käy ilmi vasta kun mies itse asian kertoo syystä tai toisesta.

Vierailija
35/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, pettääkö vai ei, ei riipu miehen rakkauden määrästä, ei siitä saako kotona, ei mistään muusta kuin siitä, mitä on miehellä itsellään korvien välissä, luonne, arvot, moraali.

Mä olen löytänyt sellaisen miehen. Ei riipu minusta mitenkään hänen uskollisuutensa; hän on uskollinen itselleen, arvoilleen, moraalilleen.

Kyllä mä sanoisin, että meidän liitossa minä olen se, joka helpommin pettäisi, juuri siksi, että mulla ei ole noin yleiä moraalisia arvoja kuin miehelläni ja hänen perheellään on. Ja siis oikeasti, ei vain kulisseina.

Lisäksi mulla on paljon miehiä kavereina, ja sanoisin että 90% heistä on sellaisia, että eivät menisi pettämään.

Muutenkin tuollaiset ap:n ja kaltaistensa tekemät empiiriset "tutkimukset" on aina aika huvittavia. Vähän sama kuin menisi alkoholistien hoitokotiin ja tekisi johtopäätöksen, että kaikki ihmiset on puliukkoja.

Ihan vinkkinä ap. puolet ihmisistä ei koskaan edes käy noissa juottoloissa.

Vierailija
36/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki liitto varmaan kariutuisi, mikä tietenkin olisi enemmän kuin vähän murheellista. Jotenkin on alkanut kuitenkin tuntumaan siltä, että pettämisestä jää kiinni lähinnä jos on tyhmä tai ei välitä siitä, että jääkö kiinni vai ei. Pelkästään sillä, että ei vehtaa A) oman katon alla ja B) yhteisten tuttujen kanssa minimoi jo aika paljon kiinnijäämisen riskiä. C) kohdaksi voisi sanoa sen, että ei muuta omia aikatauluja radikaalisti syrjähyppyjen vuoksi. En nyt varsinaisesti kirjoita tätä kaikkea sen vuoksi, että haluaisin mitenkään brassailla vaan ihan miehen näkökulman siihen, että kuinka helppoa pettäminen voi olla (säännöllisestikkin) jos sitä vain haluaa. Ei ole kerta tai kaksi kun käy ilmi miten se tunnollisesti töistä suoraan kotiin tuleva ja aina niin uskollisen oloinen mies onkin pahimman luokan pukki. Ja useimmiten se käy ilmi vasta kun mies itse asian kertoo syystä tai toisesta.

Jos ei myöskään käy deittipalstoilla eikä tekstaile juurikaan panojensa kanssa ainakaan kotona ollessaan, aika helppo on tuollaista elämää viettää jäämättä koskaan kiinni.

n39

Vierailija
37/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinpä vain tässä mistä johtuu, että kaikki tietämäni pettäjämiehet ovat ns. sarjapettäjiä, eli ovat aina kuitenkin löytäneet uuden naisen petettäväksi? Vetoaako sellainen eläimellinen nussijavaikutelma naisiin oikeasti näin hyvin vai ovatko nuo uudet uhrit olleet vain vaarallisen hyväuskoisia ja vedätettäviä?

Vierailija
38/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, että meidän liitossa minä olen se, joka helpommin pettäisi, juuri siksi, että mulla ei ole noin yleiä moraalisia arvoja kuin miehelläni ja hänen perheellään on. Ja siis oikeasti, ei vain kulisseina.

Lisäksi mulla on paljon miehiä kavereina, ja sanoisin että 90% heistä on sellaisia, että eivät menisi pettämään.

Muutenkin tuollaiset ap:n ja kaltaistensa tekemät empiiriset "tutkimukset" on aina aika huvittavia. Vähän sama kuin menisi alkoholistien hoitokotiin ja tekisi johtopäätöksen, että kaikki ihmiset on puliukkoja.

Ihan vinkkinä ap. puolet ihmisistä ei koskaan edes käy noissa juottoloissa.

Että mieheni exä antoi miehelleni luvan pettää, tai käydä vaikkahuorissa, koska häntä ei seksi kiinnostanut.

mies ei käynyt, koska hänelle ei ollenkaan iske seksi tuntemattoman kanssa. Eikä vieraissa juokseminen muutenkaan ole hänen juttunsa, sitten kun mitta täyttyy, hän eroaa ja sillä selvä.

Ja tämä ei perustu pelkästään mieheni sanaan. Tiedän naisia, jotka ovat häntä yrittäneet ( ennen meidän suhdettamme), mutta ei ole irronnut.

Vierailija
39/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkea alkoholismista juuri mitenkään; tuhoaa ihmissuhteet ihan yhtä varmasti. Ja sut itsesi. Eli olet sairas. Addiktilla harvoin on itsellään sairaudentuntoa, paraneminen alkaa siitä kun tuo korttipakka alkaa kaatua eli kun vaimollesi selviää suhteesi, tai tapahtuu jotain muuta draamaattista. Oletko sitten näin rinta rottingilla kun katsot kuinka lähimmäisesi tuhoutuvat?

Vierailija
40/199 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki liitto varmaan kariutuisi, mikä tietenkin olisi enemmän kuin vähän murheellista. Jotenkin on alkanut kuitenkin tuntumaan siltä, että pettämisestä jää kiinni lähinnä jos on tyhmä tai ei välitä siitä, että jääkö kiinni vai ei. Pelkästään sillä, että ei vehtaa A) oman katon alla ja B) yhteisten tuttujen kanssa minimoi jo aika paljon kiinnijäämisen riskiä. C) kohdaksi voisi sanoa sen, että ei muuta omia aikatauluja radikaalisti syrjähyppyjen vuoksi.

En nyt varsinaisesti kirjoita tätä kaikkea sen vuoksi, että haluaisin mitenkään brassailla vaan ihan miehen näkökulman siihen, että kuinka helppoa pettäminen voi olla (säännöllisestikkin) jos sitä vain haluaa. Ei ole kerta tai kaksi kun käy ilmi miten se tunnollisesti töistä suoraan kotiin tuleva ja aina niin uskollisen oloinen mies onkin pahimman luokan pukki. Ja useimmiten se käy ilmi vasta kun mies itse asian kertoo syystä tai toisesta.

mutta 'säännöllisestikin' -sanassa on yksi 'k'-kirjain. Eh, ei vaan ....

Ei pidä aliarvioida naisia. Kyllä petoksen saa selville. Yleensäkin naiset ovat hyviä arvioimaan miehensä luotettavuutta. Useimmat tiedostavat asian, vaikka eivät ole voineet tai jaksaneet/halunneet asialle konkreettisesti tehdä mitään. Eivät viitsi siis asentaa koneelleen vakoiluohjelmia, katsella puhelimen logia, palkata y.etsivää, järjestää ansoja. Aina asialle ei halua tehdä mitään. Tämä epäilys tietysti näkyy suhteen huonona tilana ja riitelynä. Mikä tietenkin vahvistaa miehen tarvetta heiluttaa häntäänsä muissa osoitteissa.

Miehet tuntuvat ylpeilevän sillä, että heillä on mahdollisuuksia. Näyttää edelleen olevan niin, että miehisyyden mitta on kyky lisääntyä mahdollisimman monen kanssa. Älykäs selviää vaikeista tilanteista. Eli käyttää tilaisuuksia hyväkseen, eikä jää niistä niin helposti kiinni, mutta VIISAS välttää koko tilanteet. Jos ap:n väittämä on tosi, niin täytyy sanoa, että miehet eivät ole kovinkaan viisasta sakkia. Leikki voi olla hauska niin kauan kunnes narahtaa ja jää kiinni ja joutuu ulkoruokintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä