Minua ei enää kiinnosta mikään muu kuin liikunta
Näin on käynyt. Alkoholikin kiinnostaisi, mutta sitäkin olen joutunut liikunnan takia vähentämään.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo liikunta kuulostaa paremmalta riippuvuudelta kuin se juominen. Jatka vaan.
No joo, mutta kun ei kiinnosta työt, opiskelut ja parisuhteetkaan. Vain liikunta.
Mehtäläinen. Kyllä se nyt pitää kiinnostaa ainakin liikaupunki pikemminkin!
Voin samaistua. Kun liikkuu, se lisää myös muita suotuisia elämäntapavalintoja kuin huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo liikunta kuulostaa paremmalta riippuvuudelta kuin se juominen. Jatka vaan.
No joo, mutta kun ei kiinnosta työt, opiskelut ja parisuhteetkaan. Vain liikunta.
Tee liikunnasta itsellesi työ, esim. PT, perustat kuntosalin tms.
Kiinnostaisipa minuakin. Mutta kun ei löydy motivaatiota liikkua, ei sitten mistään. Kerro ap, mistä tuo lähtisi liikkeelle.
Urheiluaddiktin tyttärenä voin sanoa, että ihan jatkuva urheilu ei ole kivaa muulle perheelle. Jos sinulla ei ole perhettä, niin anna mennä vaan. Jos taas on perhe, niin kokeile pitää järki päässä.
Forrest Gump tykkäsi juosta vaan. Ei huolet painaneet.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisipa minuakin. Mutta kun ei löydy motivaatiota liikkua, ei sitten mistään. Kerro ap, mistä tuo lähtisi liikkeelle.
Sama. Mullekin kelpaisi tuo ap:n tilanne, olisi ainakin terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mullekin kelpaisi tuo ap:n tilanne, olisi ainakin terveellistä.
ei välttämättä ole. Verisuonet menee huonoon kuntoon liian rajusta liikunnasta. Vanhenee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee liikunnasta itsellesi työ, esim. PT, perustat kuntosalin tms.
Tää on käynyt mielessä kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Urheiluaddiktin tyttärenä voin sanoa, että ihan jatkuva urheilu ei ole kivaa muulle perheelle. Jos sinulla ei ole perhettä, niin anna mennä vaan. Jos taas on perhe, niin kokeile pitää järki päässä.
Ei ole enää perhettä ja tuskin tuleekaan. Mutta kun oli, en liikkunut. ap
Vierailija kirjoitti:
Mehtäläinen. Kyllä se nyt pitää kiinnostaa ainakin liikaupunki pikemminkin!
Maalaistorviahan on palsta täynnä!
Vierailija kirjoitti:
Minulla se lähti siitä, kun meni perhe, ura ja työt ja paloin loppuun. Sitten vain aloin kävelemään. Se oli slippery slope. Ei aikaakan, kun jo juoksin, vetelin leukoja ja kantelin isoja kiviä metsäpoluilla jyrkkiä rinteitä. ap
Vierailija kirjoitti:
Forrest Gump tykkäsi juosta vaan. Ei huolet painaneet.
Joo mulla on samantyyppinen juttu. ap
itse opettelin kolmen vuoden aikana kaikki karatepotkut ulkoa. Nyt osaan ne niin ei tarvitse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla se lähti siitä, kun meni perhe, ura ja työt ja paloin loppuun. Sitten vain aloin kävelemään. Se oli slippery slope. Ei aikaakan, kun jo juoksin, vetelin leukoja ja kantelin isoja kiviä metsäpoluilla jyrkkiä rinteitä. ap
Kiitos tästä. Minullakin on jo mennyt työt ja ura. Perhekin osittain. Ehkä alan kävelemään. Voisi se ehkä ainakin helpottaa tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Minullakin on jo mennyt työt ja ura. Perhekin osittain. Ehkä alan kävelemään. Voisi se ehkä ainakin helpottaa tuskaa.
Joo, mulla helpotti. Kävelin tosi pitkiä lenkkejä. Ja tuli kuunneltua hyviä äänikirjoja. ap
Sama vika. Tosin toissapäivänä otin lonkeron mutta kävelin samaan aikaan että ei tule taukoa endorfiineista.