Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäkö"virheitä" et hyväksy miehellesi?

Vierailija
15.01.2012 |

Eli siis millaisesta miehestä et kiinnostuisi ja millaista et huolisi. Kyse ei ole siitä millaiseksi jo valittu kumppani ei saisi muuttua (ihan eri asia jos rakastaa jo valmiiksi ;)).

Itse en huoli:

- itseäni lyhyempää

- kaljua (kaljuuntunutta, ajeltu pää ok)

- huomattavan ylipainoista

- huomattavasti hikoilevaa (yhden tällaisen tunnen, taitaa käyttää jotain steroideja, bodari)

- huomattavan huonoihoista

- huomattavan epäsiistiä, haisevaa

- täysin tyylitajutonta

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis millaisesta miehestä et kiinnostuisi ja millaista et huolisi. Kyse ei ole siitä millaiseksi jo valittu kumppani ei saisi muuttua (ihan eri asia jos rakastaa jo valmiiksi ;)).

Itse en huoli:

- itseäni lyhyempää

- kaljua (kaljuuntunutta, ajeltu pää ok)

- huomattavan ylipainoista

- huomattavasti hikoilevaa (yhden tällaisen tunnen, taitaa käyttää jotain steroideja, bodari)

- huomattavan huonoihoista

- huomattavan epäsiistiä, haisevaa

- täysin tyylitajutonta

Paitsi toi kalju riippuu ihan lopputuloksesta. Myös toi tyylitajuttomuus vähän riippuu. Mä olen heikkona älykkönörtteihin, ja ne on monesti vähän tyylitajuttomia, tai lähinnä niitä ei kiinnosta pätkääkään. ;)

Muita:

- iso, naismainen perse. Hyi.

- Paksun täyteläiset, tosi punaiset ja huulet. Tämä siis valkoihoisilla, joilla se ei kuulu keskimääräiseen ulkonäköön. ;)

Vierailija
42/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäköön liittyvää, mutta tyhmää en ottaisi vaikka olisi kuinka komea. Panna voisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä taida olla mikään lottovoitto itsekkään

Taisi jäädä äidinkielen tunnit väliin?

Vierailija
44/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tainnut olla nuo kaikki. Ja noita mä en edes pidä virheinä, no epäsiisteyttä kyllä.

Mun miehet ovat olleet ihan naamaltaankin rumia, niin että jossain vaiheessa on alkanut ällöttää suorastaan.

Tosin en tiedä olisinko vain katsellut ruusunpunaisten photoshop-lasien läpi, jos ei olisi tullut riitoja ja muita ärsyttäviä piirteitä esiin.

Vierailija
45/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi miestä jossa on yksikin näistä vioista. Kyselin mitä "vikoja" te ette sulattaisi. Näitä "rakkaus voittaa kaiken" -lurituksia nyt kuulee joka tuutista. ;)

Minä en onneksi ole yhtä ahdasmielinen.

2

Vierailija
46/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi miestä jossa on yksikin näistä vioista. Kyselin mitä "vikoja" te ette sulattaisi. Näitä "rakkaus voittaa kaiken" -lurituksia nyt kuulee joka tuutista. ;)

Minä en onneksi ole yhtä ahdasmielinen.

2

t: ei ap

Vierailija
47/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saisi olla jo aika kääpiö. Muita mm.

- ylipainoinen

- epähygieeninen

- huonosti pukeutuva

- paljon lävistyksiä tai tatuointeja

- ohuet huulet ja pienet hampaat

- pisamat, punatukkaisuus

Lisäisin tuohon myös blondit, mutta ehkä niistäkin voisi löytyä joku hyvännäköinen yksilö.

Vierailija
48/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tainnut olla nuo kaikki. Ja noita mä en edes pidä virheinä, no epäsiisteyttä kyllä.

Mun miehet ovat olleet ihan naamaltaankin rumia, niin että jossain vaiheessa on alkanut ällöttää suorastaan.

Tosin en tiedä olisinko vain katsellut ruusunpunaisten photoshop-lasien läpi, jos ei olisi tullut riitoja ja muita ärsyttäviä piirteitä esiin.

Miksi olet yhtehen yhynnyt mielestäsi rumien miesten kanssa? Tuo on kyllä totta, että jos alkaa inhota ihmistä, niin se alkaa näyttääkin hirveältä.

Vierailija
49/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- iso, naismainen perse. Hyi.

- Paksun täyteläiset, tosi punaiset ja huulet. Tämä siis valkoihoisilla, joilla se ei kuulu keskimääräiseen ulkonäköön. ;)

Luulin itse joskus vastanneeni ketjuun. Eli just samat!!

Vierailija
50/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- alle 185 cm pituus

- huomattava ylipaino

- hygieniasta huolehtimattomuus

- yleinen veltto ja ryhditön olemus

Vierailija
51/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita että pitää olla valkoisiksi valkaistut mutta semmoiset mistä keltaruskean hammaskiven näkee jo normaalikeskusteluetäisyydeltä niin on kyllä sellainen turn- off että ei kiinnosta. Ajatus sellaisen suutelemisesta kuvottaa.

Vierailija
52/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhtehen yhynnyt mielestäsi rumien miesten kanssa? Tuo on kyllä totta, että jos alkaa inhota ihmistä, niin se alkaa näyttääkin hirveältä.

mä olen vain ajatellut, että on pinnallista katsoa ulkonäköä. Ja ei mua ole kyllä lähestynytkään kovin normaalin hyvännäköiset, siis ihan taviksetkaan, joten ehkä mä sitten olen miesten mielestä niiden suohirviöiden tasolla.

Jos joku on ollut yhtään paremman näköinen, niin olen ajatellut, että se löytää kuitenkin jonkun paremman.

Mutta varmaan on ympäristössä ihmetelty mun suhteita huomattavan ylipainoisiin (kun itse olin lähinnä alipainoinen), ja selvästi vanhempiin miehiin. Eikä niillä edes ollut rahaa, mitä varmasti moni ajattelee tuossa tilanteessa.

Vierailija
53/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevaa, ihotautista, "punaniskaa" (ilmeetöntä puutukkia).

Vierailija
54/68 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- alle 170 cm pitkää

- harvahampaista

- tynnyrivatsaa, isoa persettä tai luisuja hartioita

- pahasti likinäköistä jolla pullonpohjalasit

- väärällä tavalla pukeutuvaa

Vierailija
55/68 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse kiinnitän huomiota itsevarmuuteen! Ja tietty hygieniaan..

Vierailija
56/68 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule teidän mammojen kannata olla vaativia, me komeat miehet haemme naisen Ukrainasta, siellä on vaatimuksemme tättäviä naisia...

Vierailija
57/68 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa miehessäni on paljon niitä "vikoja", joita tässä ketjussa on sanottu.

-Lyhyt (ainakin omassa mittakaavassani), pituutta vain 178cm

-Ylipainoinen (noin 30 kiloa), joskaan se ei varsinaisesti näy.

-todella huonot hampaat

-ns. punaniska

-hikoilee mutta onneksi on dödöt keksitty

-Huonoihoinen, kait. Kasvot täynnä aknearpia näet.

-Tyylitajuton (verkkarit ja t-paita)

-Suht ohuet huulet on

Joo, ehkä mulla sitten ei oo (enää) mitään sellaista, mikä en hyväksyisi. En itekään oo mikään miss Suomi mutta en rumimmastakaan päästä.

Nojoo, kerrankin katsoin muutakin kuin ulkonäköä ja sain itselleni mitä ihanimman miehen. Ei ole ehkä se unelmien prinssi(ulkonäöllisesti) mutta eipä ole kukaan vonkaamassa ;D

Vierailija
58/68 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa miehessäni on paljon niitä "vikoja", joita tässä ketjussa on sanottu.

-Lyhyt (ainakin omassa mittakaavassani), pituutta vain 178cm

-Ylipainoinen (noin 30 kiloa), joskaan se ei varsinaisesti näy.

-todella huonot hampaat

-ns. punaniska

-hikoilee mutta onneksi on dödöt keksitty

-Huonoihoinen, kait. Kasvot täynnä aknearpia näet.

-Tyylitajuton (verkkarit ja t-paita)

-Suht ohuet huulet on

Joo, ehkä mulla sitten ei oo (enää) mitään sellaista, mikä en hyväksyisi. En itekään oo mikään miss Suomi mutta en rumimmastakaan päästä.

Nojoo, kerrankin katsoin muutakin kuin ulkonäköä ja sain itselleni mitä ihanimman miehen. Ei ole ehkä se unelmien prinssi(ulkonäöllisesti) mutta eipä ole kukaan vonkaamassa ;D

Vierailija
59/68 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei ole kiva, jos mies on ns. kukkakeppi, eli painaa paljon vähemmän kuin minä. Mutta sitä voi kompensoida pituudella. Samoin lyhyyttä voi kompensoida skrodeudella. Jopa alle 160 cm mies voi olla seksikäs, jos on "yhtä leveä kuin pitkä", siis hyvin lihaksikas.

Vierailija
60/68 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koskaan ole ollut mitään paino- tai pituusrajoja tms. Kaljuus ei haittaa myöskään, tosin hiukset olisi kivemmat. Ehkä ihan jättikokoisen lihavaa miestä, jolle liikkuminen on vaikeaa tai mahdotonta, en huolisi, koska miehestä olisi kiva saada seuraa liikkumiseenkin. Monet ulkonäköön liittyvät "virheet" on korjattavissa, joten ehkä näen potentiaalia sellaisissakin miehissä, joita joku muu ei kelpuuttaisi.

Paljon enemmän kranttuilen henkisten ominaisuuksien kanssa kuin ulkoisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi