Mitä ulkonäkö"virheitä" et hyväksy miehellesi?
Eli siis millaisesta miehestä et kiinnostuisi ja millaista et huolisi. Kyse ei ole siitä millaiseksi jo valittu kumppani ei saisi muuttua (ihan eri asia jos rakastaa jo valmiiksi ;)).
Itse en huoli:
- itseäni lyhyempää
- kaljua (kaljuuntunutta, ajeltu pää ok)
- huomattavan ylipainoista
- huomattavasti hikoilevaa (yhden tällaisen tunnen, taitaa käyttää jotain steroideja, bodari)
- huomattavan huonoihoista
- huomattavan epäsiistiä, haisevaa
- täysin tyylitajutonta
Kommentit (68)
Hei oikeesti siis kun mäkin haluisin tietää miten piilotetaan 30 kg ylipainoa???!!??
Kun mä en saa omaa 10 kg piiloon, niin miten hel...ssä joku saa 30 kg?
Kerro heti!!!
Hei oikeesti siis kun mäkin haluisin tietää miten piilotetaan 30 kg ylipainoa???!!??
Kerro heti!!!
Kaikki ulkonäköjutut menee vielä, mutta jos ei ole rahaa tai on taloudellisissa asioissa avuton niin ei tule mitään. Olen rakastunut mieheni silmiin ja tapaan kohdella minua. No hyvä puoli on ettei hän petä kun kukaan muu ei huoli. Komea mies ois kauhea taakka, minun pitäisi jaksaa olla seksuaalisesti aktiivinen ja näyttävä, että olisin edes yksi hänen naisistaan.
Kerro heti!!!
-Nenä EI saa pysty ja lyhyt, en tiedä miksi, mutta tämä on totaalinen turn off.
-Mielellään ei mikään pelkkä tuulennussima vinkuheinä
-Mielellään pitkä, yli 180
-Ei pientä munaa
-Ei naisellisia, pieniä ja siroja käsiä
-Ei amis-punaniska-juntti-ääliötä
-Silmissä pitää olla sitä jotain. Jos ei ole, en syty ollenkaan. Sitten jos sitä on, niin se korvaa kaiken muun. Mun elämäni rakkaus oli alle 170 cm, pieninenäinen ja pienimunainen ja muutenkin kasvonpiirteet vähän hassut. Lisäksi kaljuuntuva (ajellut itsensä kaljuksi). Mutta ne silmät.... :) En ole ikinä törmännyt sellaisiin! Ja vieläkin menen heikoksi kun hän katsoo muhun intensiivisesti vaikka meillä oli tosi katkera ero. Lisäksi muuten hänellä on isot, keltaiset hampaat ja ehkä vähän liian iso suu. Eikä leukaa. Mut ei niin paha kuitenkaan kuin Hjallis.
Kaikkeahan sä panisit vaikkei sulla ole muniakaan.
Harvemmin ne ämmät paneskelee muuta kuin keskenään.
osaa toimia sen kanssa oikein eikä tee sellaisia vanhoilla miehillä nähtäviä peittolettejä.
Sen lisäksi nämä:
- leuattomuus
- höröhampaat
- honteluus, pieni mahakaan ei haittaa, kunhan ei ole kukkakeppi
Ei saa olla mitään näistä:
-nörtti (hintelä hiirulainen, outo, tiedätte varmaan mitä tarkoitan)
-Leijona-huppariin pukeutuva "isänmaallinen" (tiedätte tyypin?)
-epäsiisti, haiseva
-"norsunaama"
-hevari/gootti-tyylinen, eikä yleensäkään pitkiä hiuksia
-rockabilly-tyylinen
-maalaisen näköinen (housut kainaloissa asti, Karjala-lippis jne....)