Mitä ulkonäkö"virheitä" et hyväksy miehellesi?
Eli siis millaisesta miehestä et kiinnostuisi ja millaista et huolisi. Kyse ei ole siitä millaiseksi jo valittu kumppani ei saisi muuttua (ihan eri asia jos rakastaa jo valmiiksi ;)).
Itse en huoli:
- itseäni lyhyempää
- kaljua (kaljuuntunutta, ajeltu pää ok)
- huomattavan ylipainoista
- huomattavasti hikoilevaa (yhden tällaisen tunnen, taitaa käyttää jotain steroideja, bodari)
- huomattavan huonoihoista
- huomattavan epäsiistiä, haisevaa
- täysin tyylitajutonta
Kommentit (68)
Nyt päästiin lempiaiheeseen, koska itsehän sitä on niin hyvännäköinen että voi valkata kenet tahansa ;)
Mutta siis, minä en tykkää:
-meikkaavista miehistä
-liian laihoista miehistä( sellaiset joilla on kädet ja jalat kuin pulkan narut)
-tosi lyhyet ei vaan sytytä, ei voi mitään (mutta yli 170cm on vielä mielestäni ihan normaali pituus)
-jos mies on liian naisellinen ei oikein innosta, en osaa kuvailla tarkemmin, voi olla ihan vaan joku yksi asia tai useampi.
Siinä kai päällimmäiset, tietysti huono hygienia ja epäsiisti olemus on huono asia (myös naisilla).
Paljon pidemmän listan saisin kyllä aikaan miehistä jotka sytyttää ;)
Kapeat hartiat.
Ehkä pinnallista, mutta ei voi mitään.
En itsekkään ole mistään rumimmasta päästä, joten vaadin aika paljon myös miehestä.
- Ei yli 180cm pitkä, eikä myöskään paljoa alle 170cm (olen itse 150cm)
- Ei lihava, eikä kukkakeppi
- Selkäkarvat, YÖK!!!!!
- muutenkin runsas karvoitus (vahaus on keksitty...)
- Blondit ja punapäät on totaali turn off
- hörökorvat
- huono hygienia (koskee myös suuta)
- tyylittömyys, mm. amikset, hevarit
- pitkä tukka
- parta/viikset (pidempi sänki vielä menee, mutta ei semmosta reuhkaa)
...voishan nuita luetella vielä vaikka mitä, mutta ei se luonteeltaakaan jutti käy, vaikka kuinka komea olis ;)
-Huono hampaista. (ellei korjauttaisi)
-Itseäni lyhyempää.
kaljamaha tai muuten lihava, epäsiistejä hiuksia, tai lyhyempää kuin itse olen.
Onneks mies hyvässä kunnossa ja pitkä :P siilit hiukset ja pilke silmäkulmassa, i like ;)
huomattava ylipaino on ehdoton ei.
Muita aika pahoja komeusvirheitä ovat töpselinenä, lakananvalkoinen iho, liika pituus yhdistettynä laihuuteen, lötkö olemus, päärynävartalo ja kalju (sopii vain harvoille).
Siis luisut hartiat ja iso perse. Yökkk.
Myös runsas ylipaino on kuvottavaa, lievä ei. Olen liikunnallinen ihminen, joten haluan itselleni seuraa mm. vaellusretkile ja pyöräilemään.
Omalla miehelläni oli hieman huono hygienia kun tavattiin, mutta parissa viikossa asia oli hoidettu: yhdessä aamulla suihkuun ja kallis dödö synttärilahjaksi. ; ) Samoin tyylitaju oli vähän hukassa. Jälleen: synttärilahjaksi kiva paita ja housut. Ja sitten mies "puolivahingossa" mukaan shoppailemaan ja johan sieltä alkoi hänenkin mukaansa tarttua kivoja vaatteita. Nyt ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja hygienia sekä tyylitaju kunnossa.
Eli jotkut ulkonäkövirheet ovat ihan helposti korjattavissa!!
Hiustensiirto:
http://www.kauneusklinikka.fi/toimenpiteet/hiustensiirto?gclid=CN6gnN_4…
Samoin kuin niitä tissejäkin voi korjata jos näkee tarpeelliseksi.
Näitä en kestäisi.
Mutta muuten ap:n lista on mielstäni outo. Entä jos mies kaljuuntuu suhteen/avioliiton kuluessa, pistätkä miehen menemään? Muille voi itse sentään tehdä jotain, mutta kaljuuntumiselle ei. VÄhän sama kuin naiset rinnat alkavat roikkua imetyksien jälkeen, niin mies heivaisi vaimon ulos sillä perusteella.
En itsekkään ole mistään rumimmasta päästä, joten vaadin aika paljon myös miehestä.
- Ei yli 180cm pitkä, eikä myöskään paljoa alle 170cm (olen itse 150cm)
- Ei lihava, eikä kukkakeppi
- Selkäkarvat, YÖK!!!!!
- muutenkin runsas karvoitus (vahaus on keksitty...)
- Blondit ja punapäät on totaali turn off
- hörökorvat
- huono hygienia (koskee myös suuta)
- tyylittömyys, mm. amikset, hevarit
- pitkä tukka
- parta/viikset (pidempi sänki vielä menee, mutta ei semmosta reuhkaa)
...voishan nuita luetella vielä vaikka mitä, mutta ei se luonteeltaakaan jutti käy, vaikka kuinka komea olis ;)
Ompas vaatimukset tuollaisella persejalkaisella hukkapätkällä. :D
on halkeamia, en voi mitään sille, mutta etuhampaiden haluaisin olevan tallella kokonaisina. Muuten en tykkää viiksivalluista tai kovin parrakkaista enkä hieltä haisevista tai kokonaan kaljuista. Huono iho on iso miinus, jos on siis paha akne, mutta senkin voi kyllä hoitaa pois. Todella lihavaa en voisi katsoa, mutta sellainen hieman lihava on ihan ok, en niin tykkää myöskään liian laihoista. Omalla miehellä on puutteita tietenkin, ja niin on minullakin. Tässä vaan jotain mielteitä, kun kerran kysyttiin :).
En tykkää naisellakaan liian pitkistä, ja kaikki geelikynnet on mauttomuuden huippu.
ku oon huomannu tuntevani vetoa hyvin erilaisiin miehiin,mut äkkiseltään tulee mieleen pakkasen raiskaama pulkannaru-tyyppi. Siis laiha ja muuten hintelä,kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen,mieluiten lihaksikas mut vähän pyöreeki on parempi ku ihan hernekeppi!
-lihaksettomuus
-naismainen kroppa; iso perse, luihut hartiat jne
- pienet kädet yök!
-akne, tulehtuneita finnejä
-selkäkarvat
Mun mies omaa paljon nota ällötyksiä, kuten hiusten harvenemisen, selkäkarvat ja ylipainon. Mutta onkin sitten semmoinen roteva, harteikas ja komea karhunkaatajaäijä ettei paremmasta tietoa!
Deittailin siis aoikoinaan miehen kanssa jolla oli sixpack, mutta sen narsismin kanssa oli tosi raskasta.
Mutta aiheeseen:
-huonot hampaat -> assosioin sen suoraan huumeiden käyttöön joten se on totaalinen turn off
-ryhditön, anteeksipyytelevä ja lysähtänyt olemus -> jos ei ole edes sen verta munaa että sais itseään kannateltua niin olkoot
-huono hygienia on niin vastenmielistä ettei sitä kait tarvitsisi erikseen mainita
-Maki Kolhemaisen ulkonäkö ei juurikaan viehätä
- pitkät hiukset
- hintelä olemus
- epätavallisen huono hygienia tai iho
- tietynlainen yleinen värittömyys, jota voi kompensoida paljon vaatteilla, mutta siis jos olemus, vaatteet ym. kaikki yhdessä muodostavat tosi harmaahiirulais-olemuksen
merkitys katoaa jos oikeasti rakastuu. Tietenkin kaikilla meistä on mielipiteitä toisten ulkonäöstä, mutta on aika surullista jos niiden takia kävelee elämänsä rakkauden ohi.
En huolisi miestä jossa on yksikin näistä vioista. Kyselin mitä "vikoja" te ette sulattaisi. Näitä "rakkaus voittaa kaiken" -lurituksia nyt kuulee joka tuutista. ;)
Itse on sanonut, ettei ole ehkä mikään "kiiltokuvapoju", mutta minun makuuni juuri täydellinen! En keksi valittamista ;)
Itse en innostuisi:
x Itseäni lyhyemmästä miehestä
(itse olen päälle 170 senttiä)
x Liian hoikasta/ruipelosta; tai vastakohtaisesti huomattavan ylipainoisesta.
x Pahan aknen omaavasta miehestä.
x Pitkät hevihiukset tai vetyperoksidi-blondatut. En myöskään pidä jos mieheni hiukset olisivat oikein _ylilaitetut_!
x HAMPAAT! En voisi kuvitella olevani miehen kanssa jolla huono suuhygienia; valtavasti hammaskiveä, tai sitten oikein kellertävät/ruskettuneet hampaat.
Siinä kait ne merkittävimmät ulkonäkö"virheet" MINUN makuuni. ;)