Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nipsula ketju poistettu?

Vierailija
12.01.2012 |

Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..

Kommentit (552)

Vierailija
61/552 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itsekin myydä vaikka kedonkukkia toiminimen alla....olisi myös mielenkiintoista nähdä tämän "yrittäjän" kirjanpito...

Minä en antaisi tämän tyyppisen, varsin epärehellisen oloisen yrittäjän kusettaa itseäni. Jos olisin hänen kanssaan kaupat tehnyt ja joutunut kokemaan vastaavanlaista kuten monet tilausta pitkään odottaneet ja hän vielä väittäisi postin hukanneen juuri minun tuotteeni, en odottaisi päivääkään.

Soitto kuluttaja-asiamiehelle, käynti poliisin juttusilla ja jos heidän mielestä on aiheellista joku syyte nostaa niin siitä vaan. Ehkä jonain päivänä verottajakin kiinnostuu hänen touhuistaan?

Ahneella on paskanen loppu, aina.

Vierailija
62/552 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei elektroniikkaakaan kukaan varasta postista.

Aika harvoin kyllä mitään muutenkaan postiin katoaa.

Itsellä n.200+ huutis tms kauppaa eikä mitään ole matkanvarrelle jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sellainen mielikuva, että........enpä viitsi sanoakkaan.

Vierailija
64/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainut mikä toimii moitteettomasti on pankkiyhteys.

Vierailija
65/552 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vieläkään saapunut tuote joka jo toisen kerran piti lähettää viime viikolla :(

*

joo, uskomatonta että syyt laitetaan asiakkaiden syyksi. Kuinka moni täällä odottaa tilaustaan? Koska olette maksaneet vaatteet?

*

maksoin 5.12 ja 19.12 sain viimeksi spostia; "kyllä tulevat jouluksi...teidän haalarit ovat kanttauksia vaille valmiit ja laitan ne postiin tänään." Tämän jälkeen ei ole tullut yhtään yhteydenottoa eikä myöskään haalareita ole täällä näkynyt. Joten mikäs tämän keissin tilanne on?!?!?!!!

*

Syyskuun alussa on maksettu ja olen ollut mielestäni todella kärsivällinen, kun ymmärrän että voi olla syitä, joihin ei itse voi vaikuttaa mutta nyt meinaa ruveta hermo menemään kun ei kuulu yhteydenottoa, vaikka olen laittanut viestiä kaikilla keksimilläni tavoilla ja muuttokin on kohta edessä ja sitten varmaan ainakin jää paketti matkalle. Pitää varmaan kohta pyytää rahat takaisin.

*

Sitä VASTAUSTA odotan sähköpostiini!! Olisi kyllä kovin kiva saada ne maksamani vaatteet jo tännekin päin!! Tai EDES jonkunlaista vastausta/tilannetietoa?? Ettei aina tarvisi itse kysellä perään, jos joskus ottaisit ite ensin yhteyttä.. Se olisi fiksua käytöstä!

*

No niin! Neljäs (ehkä, menin laskuista sekaisin) lupaus vaatteiden toimituksesta piti viimein paikkansa ja saimme paketin tänään. Vaatteet on tosi kauniita ja olisin mielelläni asioimassa firmassa uudelleen, mikäli asiat olisivat kunnossa yhteydenpidon ja toimituksen osalta.

Tällä hetkellä meininki on törkeää, asiakkaat joutuu kyselemään tuotteidensa perään ja 7-21 päivän toimituslupauksesta huolimatta puhutaan jopa kuukausista ennen kuin vaatteet saapuvat.

Meidän kohdalla yhteydenpito pelasi hyvin siihen saakka kun maksoin vaatteet, sen jälkeen sain (MINÄ, ASIAKAS) olla useaan kertaan kyselemässä tuotteiden perään. Liekö vaatteet olisivat tulleet vieläkään jos en aktiivisesti olisi pommittanut yritystä sposteilla (joihin ei välttämättä vastattu...ainakaan ihan pian),fb kommenteilla ja soitoilla. Eikö se olisi ennemminkin firman tehtävä pitää huolta siitä että asiakkaat saavat tuotteensa/rahansa takaisin ja ovat tyytyväisiä?

Ymmärrän sen, että jos yksin teet kaikki myytävät vaatteet ja sinulla on kädet täynnä töitä, mutta sitä en ymmärrä, että samaan aikaan kun "vanhat" tilaajat odottavat maksettuja vaatteitaan, niin tänne seinälle ilmaantuu uutta kevätmallistoa ja muita myytäviä vaatteita. Tai että otat uusia tilauksia koko ajan vastaan.

Sekin olisi mun mielestä ihan fiksua, että jos ja kun tiedät ettet ehdi tehdä tilauksia lupaamallasi tahdilla, niin kerrot rehellisesti että toimitus kestää esim. 2kk. Asiakas saa sitten itse päättää haluaako tilata sellaisella aikataululla + voi tilata hieman reilumpaa kokoa.

Esim. asiakas joka on odottanut vaatteita 4kk; mitä pirua hän tekee niillä vaatteilla kun tuskin ne enää kovin pitkään lapselle päälle mahtuvat. Tuollaisten pienten elämässä 4kk on pitkä aika, meilläkin 86cm haalarin käyttöikä jää melko lyhyeksi.

Vierailija
66/552 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sanoo Nipsula kun joku kysyy, saako varmasti tuotteita. Samoin Nipsula kertoo siinä että postin kanssa ongelmia... :D

Vierailija
67/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainut mikä toimii moitteettomasti on pankkiyhteys.

Vierailija
68/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin olis hyvä selitys, ettei oo ees ne rahat kirjautuneet, eli kaikki asiakkaiden rahat on ohjautunukkin eri tilille...kauheeta, no sellaista onneksi ei voi tapahtua. Kai.

Vierailija
69/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin olis hyvä selitys, ettei oo ees ne rahat kirjautuneet, eli kaikki asiakkaiden rahat on ohjautunukkin eri tilille...kauheeta, no sellaista onneksi ei voi tapahtua. Kai.

Yrittäjä voi saada tästä ideoita seuraaville selityksilleen :)

Vierailija
70/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yhteydenpito yms. sujui hyvin siihen saakka, kunnes hän maksoi tuotteet tilille.

Vierailija
71/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta odottavat asiakkaat. Mitä aiotte tehdä? Kauan aiotte odottaa? Otatteko yhteyden kuluttajansuojaviranomaisiin vai poliisiin? Oletteko ajatelleet "yhdistyä"? Facebookissahan saatte toistenne yhteystiedot ja voitte vaihtaa viestejä facessa privana.

Vierailija
72/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsula on poistanut osan asiakkaidensa kommenteista seinältään

Vierailija
73/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutu, jos ei yksikään häneen pettynyt ja huijatuksi tullut asiakas uskalla syystä tai toisesta hänestä ilmoitusta tehdä. Mitä ihmettä ihmiset oikein pelkäävät? Järkyttävää, että tuollainen epärehellinen mukamas yrittäjä saa mellastaa bisneksineen miten tahtoo ja vaatia rahaa omille tileilleen ihmisiltä, jotka hyväuskoisina luulevat saavansa sitten laadukasta, luotettavaa ja hyvää palvelua (sekä tilaamansa tuotteet!)itselleen.

Mutta eipä ole ongelmani mun...

Vierailija
74/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te kaikki, joilla on tilaukset pahasti myöhässä, teette ilmoituksen tästä yrityksestä. Vaikka itse ette niin välittäisi, tehkää se ettei enää muut joutuisi kärsimään. Joku tolkku tähänkin hommaan. Yrittäjä jatkaa tätä pelleilyä niin pitkään kun pystyy, on teidän hommanne nyt puuttua asiaan.

Vierailija
75/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti te kaikki, joilla on tilaukset pahasti myöhässä, teette ilmoituksen tästä yrityksestä. Vaikka itse ette niin välittäisi, tehkää se ettei enää muut joutuisi kärsimään. Joku tolkku tähänkin hommaan. Yrittäjä jatkaa tätä pelleilyä niin pitkään kun pystyy, on teidän hommanne nyt puuttua asiaan.

Mistä ihmeestä on kyse, kun ei ilmoituksia voi tehdä?!? Onks ne vaatteet vaan niin ihquja, että ne on pakko saada? Ja siks ei uskalleta valittaa?

Vierailija
76/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Nipsula poistelee noita asiakkaiden kommentteja. Argh, pistää vihaksi! Miten tällainen yritys saa suomessa toimia?

Vierailija
77/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Nipsula poistelee noita asiakkaiden kommentteja. Argh, pistää vihaksi! Miten tällainen yritys saa suomessa toimia?

koska kukaan viranomainen ei tiedä asiasta?

Vierailija
78/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä turhemmastakin uutisoitu.

Itse olen näitä ketjuja lukiessani ihmetellyt, miten pitkä pinna asiakkailla on - viestien mukaan ihmiset odottavat kuukausia sitten maksamiaan tuotteita, laittavat korkeintaan kyselyä perään.

Tuossa tilanteessa pitäisi ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen tai poliisiin.

Ja kuten joku sanoi, verottajaa kiinnostaa varmasti myös jos viestien tarinat ovat totta. Ja kai postiakin kiinnostaa jos julkisesti kerrotaan (näinhän tuo yrittäjä on tehnyt), että posti hävittää jatkuvasti yrityksen lähettämiä posteja.

Vierailija
79/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"There is no such thing as bad publicity"

Vierailija
80/552 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä laittaa ihmiset harkitsemaan ainakin kahdesti ennen tilausta... :)