Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
Laitan tänne nyt yhden vähän positiivisemman kokemuksinkin. tilasin tuotteen marraskuussa, joulukuussa posti hävitti ensimmäisen tuotteeni (niin kuin tietysti monella muullakin...), sitten odoteltiin vajaa viikko kangasta joka oli päässyt loppumaan, mutta tammikuussa sain kuitenkin tilaamani tuotteen postissa kotiini. s-posteihin vastattiin aina viikon sisällä. en uskalla jatkossa enää sieltä tilata, mutta ihan hirveän kauhea paha mieli ei kuitenkaan jäänyt. toivottavasti muutkin saavat tilatut tuotteensa!
Minka ihmeen takia te maksatte etukateen? Syyta on teissa asiakkaissakin. Tyhmat on kusetuksen ansainneet!
Kuka se teki sen ilmoituksen kuluttajaneuvontaan? Onko kuulunut mitään uutta ts. onko neuvoja saanut yhteyden yrittäjään?
kertoo täällä MISTÄ vaihtoehtoisesta kaupasta onkaan nyt Nipsulan epärehellisyyden takia tilannut :)
Mun alkoi käydä sääli:(Niin herttaisen näköinen tyttö:)
Oletko tosissasi? Että ulkonäköä jos on, niin saa anteeksi jos minkälaisen käytöksen?
Tyhmä pitää olla, jos tuolta vielä kaiken tämän jälkeen mitään tilaa.
Tyhmä pitää olla, jos tuolta vielä kaiken tämän jälkeen mitään tilaa.
Laitan tänne nyt yhden vähän positiivisemman kokemuksinkin. tilasin tuotteen marraskuussa, joulukuussa posti hävitti ensimmäisen tuotteeni (niin kuin tietysti monella muullakin...), sitten odoteltiin vajaa viikko kangasta joka oli päässyt loppumaan, mutta tammikuussa sain kuitenkin tilaamani tuotteen postissa kotiini. s-posteihin vastattiin aina viikon sisällä. en uskalla jatkossa enää sieltä tilata, mutta ihan hirveän kauhea paha mieli ei kuitenkaan jäänyt. toivottavasti muutkin saavat tilatut tuotteensa!
Mikä tässä siis on se positiivinen kokemus?? Se, että sait marraskuussa maksamasi tuotteen tammikuussa?
Aika pitkä toimitusaika, vaikka kuinka olisi tilaustyö...
ei saa yhteyttä yrittäjään millään :(
Mikä tässä siis on se positiivinen kokemus?? Se, että sait marraskuussa maksamasi tuotteen tammikuussa?
Aika pitkä toimitusaika, vaikka kuinka olisi tilaustyö...
jos koskaan postiin asti silloin lähtikään.....
Miksi te hyvät ihmiset ette ota jo yhteyttä poliisiin?? Jos teillä on tuotteet maksettu aikapäiviä sitten, eikä niitä kuulu eikä näy.. Ja jos ei tähän yrittäjäänkään saa enään yhteyttä??
Itselläni on kokemusta kyseisestä firmasta viime kesältä/syksyltä. Jo silloin oli sama meininki, odottelin tuotteita 2 kk, ensin oli kankaat loppu, seuraavaksi posti "hukkasi" paketin. Vaatteet tuli kuitenkin perille odottamisen jälkeen, mutta päätin että samaan rumbaan en enää ala. Nyt näköjään homma on vaan levinny ihan kunnolla käsiin!! Silloin yrittäjä sentään vielä vastasi s-viesteihin.
Minka ihmeen takia te maksatte etukateen? Syyta on teissa asiakkaissakin. Tyhmat on kusetuksen ansainneet!
Ei sieltä saa muuten tilattua kuin maksamalla etukäteen.
Ei sieltä saa muuten tilattua kuin maksamalla etukäteen.
tämän ketjun Nipsulan seinälle. Itselläni ei ole pokkaa siihen, enkä ole tilannut koskaan mitään.
Yritys on jo tuhoon tuomittu. Ainut keino varmaan on vaihtaa nimeä ja aloittaa alusta. Puhdistaa ensin toki maineensa.
tämän ketjun Nipsulan seinälle. Itselläni ei ole pokkaa siihen, enkä ole tilannut koskaan mitään.
Yritys on jo tuhoon tuomittu. Ainut keino varmaan on vaihtaa nimeä ja aloittaa alusta. Puhdistaa ensin toki maineensa.
jossa käsiteltiin Nipsulan toimitusvaikeuksia ja ihmiset kertoivat kokemuksiaan, Nipsulan yrittäjä itse tuli ketjuun kirjoittamaan, kuinka häntä mustamaalataan ja hänestä levitetään valheita ja että hän on mennyt tekemään rikosilmoituksen asiasta. Sitten hän nähtävästi (??) otti yhteyttä vauva lehden ylläpitoon, ja ketju katosi. Tosin se ketju löytyy osittain googlen välimuistista.
Luulisin, että yrittäjä käy tätäkin lukemassa. Tätä ei ole saanu poistettua (jos on edes pyytänyt).
Mieleeni jäi, kuinka KaksPlussalla joku äiti kertoi, että ko. yrittäjä oli valehtelija luonteeltaan jo aiemmin. Huom. tuo ei ole oma mielipiteeni. Kerroin vain sen, mitä KaksPlussalta luin.
Ei ole herjausta eikä kiihoitusta vaan asiallista palautetta ja harmitusta sekä informointia muille kuluttajille.
Olisi täysin uskomatonta, jos tämäkin poistuisi. Ei Vauva.fi -kään voi olla niin puolueellinen, jollei sitten ole Nipsulan omistajan kaveri tms.
Itse olen kiitollinen tästä ketjusta, koska olin tilaamassa Nipsulalta kahden sadan vaatteet... Ihania ne on ja harmittaa kovasti. Tilata en nyt enää uskalla.
jossa käsiteltiin Nipsulan toimitusvaikeuksia ja ihmiset kertoivat kokemuksiaan, Nipsulan yrittäjä itse tuli ketjuun kirjoittamaan, kuinka häntä mustamaalataan ja hänestä levitetään valheita ja että hän on mennyt tekemään rikosilmoituksen asiasta. Sitten hän nähtävästi (??) otti yhteyttä vauva lehden ylläpitoon, ja ketju katosi. Tosin se ketju löytyy osittain googlen välimuistista.
Luulisin, että yrittäjä käy tätäkin lukemassa. Tätä ei ole saanu poistettua (jos on edes pyytänyt).
Mieleeni jäi, kuinka KaksPlussalla joku äiti kertoi, että ko. yrittäjä oli valehtelija luonteeltaan jo aiemmin. Huom. tuo ei ole oma mielipiteeni. Kerroin vain sen, mitä KaksPlussalta luin.
mitä kirjoitin tuossa yllä, että luin jonkun kirjoittaneen yrittäjän olevan valehtelija luonteeltaan aiemmin, niin tässä linkki lähteeseen ja kirjoitukseen.
"Ompelija on hyvän ystäväni entinen kaveri ja sanoi hänen olleen valehtelija luonteeltaan
muutenkin. MIettikää ennenkuin tilaatte!!!! "
nimimerkki lennu kirjoittanut 16.12.2011
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2067011-lastenvaat…
Ei ole herjausta eikä kiihoitusta vaan asiallista palautetta ja harmitusta sekä informointia muille kuluttajille.
Olisi täysin uskomatonta, jos tämäkin poistuisi. Ei Vauva.fi -kään voi olla niin puolueellinen, jollei sitten ole Nipsulan omistajan kaveri tms.
Itse olen kiitollinen tästä ketjusta, koska olin tilaamassa Nipsulalta kahden sadan vaatteet... Ihania ne on ja harmittaa kovasti. Tilata en nyt enää uskalla.
että miten eksyit Nipsulan facebookkiin ja googlasitko tyyliin "nipsula kokemuksia" ja löysit tämän ketjun? Vai miten tarina menee :) ?
Mun alkoi käydä sääli:(Niin herttaisen näköinen tyttö:)
Oletko tosissasi? Että ulkonäköä jos on, niin saa anteeksi jos minkälaisen käytöksen?
Olen liian "kiltti" ja aina kun minua kohdellaan väärin (esim juuri kaupanteossa tms) niin alankin himmaamaan. Nipsulasta en ole tilannut mutta alkoi silti harmittaa yrittäjän puolesta. TODELLAKIN harmittaa paljon enemmän teidän puolestanne jotka taistelette saadaksenne tuotteet/rahat.