Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
Sähköposteissa on välillä ongelmaa myös,mutta aina jos viestiä ei meiltä päin kuulu ja olette saaneet vastaanottokuittauksen(automaattiviesti) niin ilmoitelkaa sähköpostitse. Laitan silloin vastausta uudelleen tulemaan. Käyn facebookissa nykyisin todella harvoin joten maililla tavoitat kaikkein nopeimmin. Tai soittamalla, numero löytyy tiedot-välilehdeltä.
Siis ihan oikeasti, jos yrityksellä on facebook-sivu niin siellä on käytävä. Kummasti yrittäjä saa sinne aikaan uusia päivityksiä ja kuvia lisättyä, mutta asiakaspalautteeseen ei vastata. Kannattaa siis miettiä tilaamista tarkkaan.
että ihmiset ovat kuukausia sitten tilanneet ja maksaneet tilauksen eivätkä vieläkään ole saaneet maksamiaan vaatteita, koska posti varastaa paketteja? Onko posti varastanut kaikki uudestaan lähetetytkin paketit?
Ja silti yrittäjä ottaa tilauksia lisää vastaan vaikka kuukausia sitten maksaneet asiakkaat edelleen odottavat omiaan? En nyt oikein ymmärrä tätä kuviota. Siis mitä yrittäjä vastaa kyselyihin? Posti hävittää? Onko asia sitten siinä?
Kun yrittäjä sanoo, että on laittanut asiakkaille sähköpostia, mutta viestit vaan ei löydä perille. Sitten yrittäjä lähettää viestiä henk.kohtaisesta sähköpostista, jotta tavoittaa asiakkaan. Mielestäni kannattaisi ainakin joissain tosi paljon viivästyneissä tapauksissa pyytää yrittäjää lähettämään copy-pastena se alkuperäinen viesti, jossa näkyy milloin viestiä on yritetty ensimmäisen kerran lähettää. Näin ainakin säilyisi luottamus yrittäjää kohtaan ja yrittäjäkin vastaavasti saisi mainettaan putsattua.
Taas on palautuksia ja peruuntuneita tuotteita seinä pullollaan, miksi? Eikös ne vanhat kannattais ensin hoitaa kunnialla loppuun ja sit laittaa vasta palautuneet myyntiin... =)
Kummasti on aikaa laittaa tuotteita myyntiin ja siivota fb-seinää, mutta asiakkaille ei vastata.
onko kyseessä sama putiikki vai joku muu? Tuntuisi uskomattomalta jos kyse samasta kuin missä aiemmassa ketjussa oli kyse jos sama homma jatkuu ihmisten kertoman mukaan viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Mua niin harmittaa!!! Haluaisin tilata sieltä säännöllisesti ja isolla rahalla, mutta ei sitten. Ilmeisesti siellä ei ole rahasta pulaa ainakaan.
on muitakin joilta voi tilata itsetehtyjä jä hyvin ommeltuja lastenvaatteita. Eikä ole toimitusvaikeuksia.
on muitakin joilta voi tilata itsetehtyjä jä hyvin ommeltuja lastenvaatteita. Eikä ole toimitusvaikeuksia.
kun Nipsulallla on s.posti mikä ei yrittäjän mukaan toimi gmailin ja hotmailin kanssa. Paitsi nyt asia on korjattu tottakai;)
Saattaa toki olla se sama joka varastaa Nipsulan postipaketit niin varastaa sähköostit myös?
kun Nipsulallla on s.posti mikä ei yrittäjän mukaan toimi gmailin ja hotmailin kanssa. Paitsi nyt asia on korjattu tottakai;)
Saattaa toki olla se sama joka varastaa Nipsulan postipaketit niin varastaa sähköostit myös?
Muualla ois varmaan jo velkojat ovella.
Nyt olen mielenkiinnolla seurannut tapausta niin täällä kuin Fb:ssa. Monta kertaa olen ihmetellyt asiakkaiden pinnaa ja yrittäjän selityksiä.
Kiitos alkuperäisen keskustelun avaajalle tästä ajanvietteesestä.
Onpas taas Nipsulalla ihmeselitykset Facebook-sivuillaan. On se kumma kun postit häviää, sähköpostit häviää ja kaikki ihmiset on vaan ilkeitä kun väittää et Nipsula itse mokailisi. Todella törkeää ihmisten aliarvioimista, ei noita selityksiä usko kukaan.
On niin törkeää toimintaa että kuluttajien pitääkin saada tietää yrityksen toimintatavoista ennen kuin laittavat rahojaan sinne kiinni.
meidän NIMELLÄ tehtyihin kyselyihin fb:ssa:( Aikaa on päivittää sinne uusia vaatteita, mutta ilmeisesti ei ole rahasta pulaa kun ei kiinnosta ihmisten kyselyt.
En tiedä, mutta itse tekisin kaikkeni, jos mulla ois oma firma, että asiakkaat ois tyytyväisiä ja firmani kannattaisi.
Kivoja vaatteita on, mutta asiakkaita on menetetty jo paljon. Myös minun mukanani meni satasia satasia satasia. Mutta jollei raha kiinnosta ja hyvä maine, niin emme voi mitään:(
mutta nyt haluaisin tilata. Nipsula vaan tuli tutuksi vähän näissä ikävissä merkeissä, niin enpä uskalla:(
tilannetta mielenkiinolla,ja eniten kummastuttaa juuri tuo uusien vaatemallien tehtailu,vaikka ihmiset viimeisenä oljenkortenaan kirjoittaa sivuille.Ihme touhua,ja se että se ketju poistettiin,oli minusta törkeätä.
Miten nuo asiakkaat voivat olla noin tyynenä ja odottaa jotakin tuotetta kuukausia?
Tuntuisi, että tuollaisesta postien katoamisilmiöstä olisi jo tiedotusvälineetkin kiinnostuneita. Pitäisi vinkata noista sivuista iltapäivälehdille.
niin täyttäisin Kuluttajaviraston sivuilta löytyvän reklamaatiopaperin viikon jälkeen ja antaisin kaksi viikkoa aikaa toimittaa tuotteen tai palauttaa rahat. Jos en saisi tuotetta tai rahoja marssisin poliisin puheille enkä kyllä sen jälkeen tilaisi yritykseltä mitään.