Nipsula ketju poistettu?
Siis onko niin että se Nipsulan toimitusvaikeuksista kertova ketju on poistettu??? En löytänyt sitä enää. Siis jos on poistettu niin huh huh, onpa tiukaksi mennyt ettei asiakkaat saa varoittaa toisia ongelmista..
Kommentit (552)
että ainut syy, että asiakkaat on niin kilttejä on se, että vaatteet on niin ihania ja ne haluu ne vaatteet (hinnalla millä hyvänsä).
vaatteissakin on pieniä fiboja, fb-sivuiltakin voi kuvista huomata. Mistään merkittävistä ompeluvirheistä ei kuvissa kuitenkaan ole kyse. Jotain isompiakin mokia ompelijalla on käynyt fb-sivujen perusteella, kuten lähettänyt väärästä kankaasta tehdyn vaatteen tai saumassa jotain häikkää. Siellä ne on fb-sivuilla kommenteissa kaikki. Tosin, ihminen hänkin vaan on, joten noita mokia sattuu varmaan kaikissa käsityöfirmoissa, eikä pelkästään nipsulassa.
että ainut syy, että asiakkaat on niin kilttejä on se, että vaatteet on niin ihania ja ne haluu ne vaatteet (hinnalla millä hyvänsä).
Tai toisaalta asiakkaat ei ehkä uskalla rueta pahasti rähjäämään kun on tuote ja rahat saamatta. Pelkäävät että jos ovat hankalia, yrittäjä pitkittää toimitusta entisestään tai jättää toimittamatta kokonaan.
tuo kun käyttää Metsolan kankaita ja kopio Me&I-vaatteita? Onko se ihan sallittua?
kun ompelee myyntiin,eli niinkuin hän tekee
tuo kun käyttää Metsolan kankaita ja kopio Me&I-vaatteita? Onko se ihan sallittua?
kun ompelee myyntiin,eli niinkuin hän tekee
Jättäis ne uudet tekemättä ja tekis vaan vanhat pois alta. Miten kukaan viittii tuolta edes tilata.
ja en ymmärrä tuota omistajan asennetta ja toimintatapaa yhtään!
voi kirjoittaa noin. Haukkuu asiakkaitaan?
Tämähän kuulostaa ihan naurettavalta, ihmeen kärsivällisä asiakkaita olette!
Btw, olen SUURESSA etämyyntiyrityksessä töissä, ei niitä postissa kadonneita ihan mahdottoman paljoa ole. Vaikea uskoa, että juuri Nipsulan tuotteita varastetaankaan, kun elektroniikkakin saa kulkea luotettavasti asiakkaille asti. Jollain läppäreillä kuitenkin hiukka parempi jälleenmyyntiarvo kuin lastenvaatteilla...
"Lakihan sen jo sanoo että maksetut tuotteet tulevat perille niinkuin pitääkin" Laki on luvannut postittaa???????? OK, kaikki hyvin kun noin luotettavasti sanovat. (?)
muuten postista ilmaisen kuittauksen kun postittaa tavaran, ainakin postimyyntifirmat vaativat sen todisteeksi asiakaspalautuksista? Kannattaisi liikkeenharjoittajankin hankkia infoa postista ettei "mene maine".
"Lakihan sen jo sanoo että maksetut tuotteet tulevat perille niinkuin pitääkin" Laki on luvannut postittaa???????? OK, kaikki hyvin kun noin luotettavasti sanovat. (?)
"Lakihan sen jo sanoo että maksetut tuotteet tulevat perille niinkuin pitääkin"
selityksiä pettyneille asiakkaille..
tosiaan taas aika katkeraa palautetta
olen lehdessä duunissa toisella puolella Suomea, tästä saisi mainion ja varoittavan jutun lehteen!
olen lehdessä duunissa toisella puolella Suomea, tästä saisi mainion ja varoittavan jutun lehteen!
ja koko suomen kattava...*soittaa kohta seiskaan*
noin moni asiakas "huijaisi". Aika pahasti asianhaarat viittaisi Nipsulan suuntaan... :)
ja koko suomen kattava...*soittaa kohta seiskaan*
Mutta mä olen töissä paikallislehdessä, eli vain paikalliset jutut kelpaa :D
-posti hukannut lähetyksen
-posti varastanut lähetyksen
-postitettu mutta posti viivytellyt pari viikkoa toimituksessa (postileima silti tuore)
-sähköpostit ei tule perille
sähköpostit ei lähde normaalisti
Oisko muita?