Miten alentaa hemoglobiinia kotikonstein?
Mitä, jos hb on korkea ja haluaa sitä matalammaksi, miten se onnistuu kotikonstein? Mitä pitäisi syödä ja mitä taas ei?
Kommentit (46)
Ei sille voi mitään kotikonsteilla. Oon ollut kohta 15 vuotta lakto-vegetaristi, harrastan keskiraskasta liikuntaa, juon runsaasti nesteitä ja käytän paljon maitotuotteita. Hb melkein 150 ja ferritiinikin oli yläkantissa.
rautainen nainen
Mulla kaksi aikuisuuden rajamailla olevaa tyttöä. Toisen ferritiini 175 ja hb 168 ja toisella ferrit alle 20 ja hb 135. Korkean ferritiinin omaava on todella sairas ja matalan ferritiinin omaava voi tosi hyvin.
25v sitten näköjään ollu 179 ja viimeisimmässä luovutuksessa 171. Matalimmalla ollut 158.
ei oo kukaan sanonu et pitäis alentaa.
-m
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaksi aikuisuuden rajamailla olevaa tyttöä. Toisen ferritiini 175 ja hb 168 ja toisella ferrit alle 20 ja hb 135. Korkean ferritiinin omaava on todella sairas ja matalan ferritiinin omaava voi tosi hyvin.
Siis mitään sairautta ei ole löytynyt. Tosi vähän tutkittukin mutta mm. pää särkee koko ajan niin paljon ettei pysty opiskella tai käydä töissä. Lääkärit ei suostu tutkimaan enempää. Mutta matalan ferritiinin omaava taas voi tosi hyvin. Harvoin puhutaan tästä että korkea ferritiini on tosi paha.
Mee nyt sinne lääkäriin äkäkä täällä kysele
Mulla on punasoluarvot ja hemoglobiini liian korkea. Pelkään että minulla on sydän- tai keuhkosairaus, koska oireet viittaa siihen. Ihon kutina, väsymys ja päänsärky.
Yritän käyttää paljon maitotuotteita ja juoda 2 litraa vettä päivässä. Verta en saa enää luovuttaa. Asperiinilla voisi yrittää estää tukokset.