Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alentaa hemoglobiinia kotikonstein?

Vierailija
28.02.2012 |

Mitä, jos hb on korkea ja haluaa sitä matalammaksi, miten se onnistuu kotikonstein? Mitä pitäisi syödä ja mitä taas ei?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 21:18"]

Miksi ihmeessä hemoglobiinia pitäisi yrittää alentaa?

[/quote]

Liian korkea hemoglobiini on terveysriski sekin. Liian paksua verta siis.

Vierailija
2/46 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat alentaa HB:ta ? mikä on arvosi nyt ??

Monesti jos ihminen on kuiva, niin HB on korkea. elI juotko vettä riittävästi ??

Yleensä ei ole mitään syytä alentaa kotikonstein hb:ta

eli se hoidetaan kyllä polikliinisesti, mikäli jokin syy sille olisi

terv sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha keskustelu mut saanko kysyy: aspiriini päivässä? miksi? :O itsellä sama ongelma....hemppari alemmas kotikeinoin :/

Vierailija
4/46 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hemoglobiinia pitäisi yrittää alentaa?

Vierailija
5/46 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pois kaikki maksaruuat ja punainen liha. Tarkista ettet myöskään syö rautaa vitamiinivalmisteena.

Vierailija
6/46 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se siitä alaene kun syöt oikein epäterveellisesti. S 24 päivitetään..on tunnin pois käytöstä.

Vierailija
7/46 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo tarpeeksi, ettei korkea hemppa ole kuivumisesta merkki.

Vierailija
8/46 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noudata niitä päinvastaisina. Rautaa saa parhaiten lihasta ja C-vitamiini parantaa imeytymistä. Kahvi, tee, maitotuotteet ja soija taas huonontavat raudan imeytymistä.

Jos saat luovuttaa verta, se on tietysti nopein keino, mutta ei valitettavasti "kotikonsti".

Vierailija
9/46 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aspiriini hemoglobiinia alenna jos sitä ei syö niin paljon, että tulee verenvuotoja. Verta se ohentaa muulla tavoin, ja siksi veritulppariskiin käytetään.

Kannattaa juoda paljon vettä, on enemmän nestettä myös veressä. Aamulla paaston jälkeen veriarvot ovat usein aivan muuta kuin illalla, kun on litkinyt päivän aikana muutaman litran nesteitä.

Vierailija
10/46 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisestä verenluovutuksesta on kyllä apua siinä hommassa, mutta paljonko se hemoglobiini sitten on?

Vierailija
11/46 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla otetaan täysi verenkuva ja kilppari arvot tässä viiden päivän kuluttua ja menossa on tulehduskipu lääke ja aspiriinia (korvatulehdukseen) silti lääkäri sano et tuu vaan labraan jos oot parantunut mut älä ota lääkkeitä edellisenä iltana(torstaina) ja juo vain hiukan vettä aamulla.....elikkä tällai mulle sanottii.en älynny kysyy et mitenkä kun mä runsaasti harrastan liikuntaa vaikuttaaks se jotenki et pitäskö vähentää ennen kokeita runsasta liikuntaa jota oon kuukausia harrastanut......oon kuullu et laskee hempparia...liika vesikin muka tekee sitä? :O

Vierailija
12/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELVETTI NEUVOKAA NYT PÄTEVÄ KONSTI LASKEA HB OLISI PAKKO OLIKO JUO NESTETTÄ PALJON ENTÄ RUOKA AINEET.??? JA ÄLKÄÄ PUHUKO PASKAA MINULLA PAKKO TILANNE TAI ELÄMÄN LAATU HUONONEE ENTISESTÄÄN.???

Vierailija
13/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenjuontia on lääkäri suositellut ja

Lihan syöntiä vähennä myös.

Vierailija
14/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kahvia ja teetä ja muuta tanniinia sisältävää. Kalsiumpitoiset ruuat liha- ja veriruokien yhteydessä. Älä syö c-vitamiinipitoisia asioita rautapitoisten asioiden kanssa.

Vierailija
15/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvo

Vierailija
16/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin korkeaan hemoglobiinin ettei itse voi tehdä asialle mitään. Sama korkeaan punasoluarvoon.

Ns. venesektiolla voidaan auttaa (verta lirutetaan sankkoon). Ei tarkoita verenluovutusta.

Vierailija
17/46 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kielsi kaiken vihreän syömisen. Mulla hb on 170 naisena. Ei mitään sairautta, on tutkittu. Käyn kolme kertaa vuodessa luovuttamassa verta, muuten täytyisi varmaan ryhtyä viiltelemään ja tai harjoittaa jotain verisiä rituaalitoimintoja.

Vierailija
18/46 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaako ketoruokavalio hemoglobiinia?

Vierailija
19/46 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemoglobiinin alentamisen voi kotioloissa aloittaa vaikka kevyesti esim. sanomalla: Susta ei kyllä oo mihinkään.

Siitä voi jatkaa samaa linjaa... eiköhän tuo ole kohta alennustilassa.

Vierailija
20/46 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemohes, kysy esim K-P Kyröltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän