Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuoli allekirjoitti lapsen todistuksen

Vierailija
10.01.2012 |

Kertokaapa mielipiteenne, nillitänkö ihan turhasta?

Kyseessä siis ala-asteikäinen poika, jonka joulutodistuksen ex-miehen uusi vaimo oli huoltajat kohtaan allekirjoittanut. Minua ei millään muotoa haittaa, jos äitipuoli kuittaa nähdyksi reissuvihkoviestejä, koepapereita yms. mutta näissä virallisemmissa papereissa en haluaisi nähdä äitipuolen leikkivän huoltajaa, eikä koulukaan käsittääkseni saisi sitä hyväksyä. Lapsen huoltajia olemme kuitenkin ainoastaan minä ja hänen isänsä.

Exän mielestä olen kohtuuton ja typerä, kun asiasta mielipiteeni ihan asiallisesti mainitsin, mutta olenko? Mitä mieltä te olette?

Kommentit (202)

Vierailija
161/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittää lapsestasi ilman sarvia ja hampaita. Sinä se vaan kitiset ja nillität ja uikutat.

Piste ap:n eksälle ja eksän nyksälle.

Vierailija
162/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat arpoo krapulassa arvosanat alakoululaisten joulutodistuksiin ja av-mammat raivoaa ja uhkailee rikosilmoituksella, kun ap:n exän nyxä on sutaissut huippuviralliseen, tärkeän virkamiehen laatimaan asiakirjaan nimensä. :D Menkää toki kyttikselle nolaamaan itsenne ja tehkää uusi aloitus av:lle, kun kytät ei tajuu miten suuresta rikoksesta on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et saa esiintyä lapsen huoltajana, ei sinun tarvitse huomioida miehesi entisen liiton lasta millään tavalla: huolehtia perushoidosta, halata, lohduttaa, leikkiä tms? Itse olen äitipuoli enkä missään tilanteessa halua esittää lapsen oikeaa äitiä, mutta silti minä olen lapselle turvallinen aikuinen, joka näyttää että hänestä välitetään.

yksi nimikirjoitus sen murentaa. Hankkikaa naiset itsetunto!

Kuten kirjoitin, asia ei ole suuren suuri. Ei moinen pikkujuttu äitiyttäni mihinkään murenna. Raja on kuitenkin vedettävä johonkin, ja mielestäni se kulkee siinä, ettei äitipuoli voi esiintyä lasten huoltajana.

Toivottavasti et sitten odota äitipuolen tekevän lastesieteen mitään muutakaan.

Vierailija
164/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äidin uusi mies alkaisi allekirjoitella huoltajana viestejä...

Vierailija
165/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äidin uusi mies alkaisi allekirjoitella huoltajana viestejä...

jos tuo oli hänestä ok eikä itse voinut sitä lappua kirjoittaa

Vierailija
166/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on vain kehunut ex-miehen nykyistä puolisoa. Ainoastaan tämä allekirjoitus sapettaa.

Tosin kirjoitustyyli kertoo kyseessä olevan melko nuoren ihmisen, joten ehkä tämä kommentti kannattaa jättää omaan arvoonsa.

AP miehesi löysi sinua paremman välittää lapsestasi ilman sarvia ja hampaita. Sinä se vaan kitiset ja nillität ja uikutat.

Piste ap:n eksälle ja eksän nyksälle.

Vierailija
167/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tahansa elämäntilanteessa kokee itsensä loukatuksi, pahoittaa mielensä- jokainen joka pitää häntä tärkeänä- suhtautuu myötätuntoisesti- ja se itsessään jo usein auttaa ja ihminen tuntee tulleensa huomioiduksi; hänen on helpompi nähdä tilanne toistenkin silmin. Tätä kutsutaan myötätunnoksi; tunteet kun tulevat ja menevät; ja kun saa kokea toisten osalta myötätuntoa omia tunteitaan kohtaan, voi paremmin. Näinhän me kasvatamme lapsiamme ja hoidamme parisuhdettamme, ystävyyssuhteitamme- eikös? Muutenhan niitä ei oikeastaan ole.

Sitten on av. Mitä haavoittuneemmassa tilassa ihminen on, mitä enemmän mielensä pahoittanut; sen suuremmalla ylimielisyydellä, halveksunnalla, vähättelyllä, ilkeydellä hänet lyödään maan rakoon. Tyhmentääkö tietokone ihmisen? Koska ei voi olla että suuri osa ihmisistä on näin sairaita tunne-elämältään? Eihän?

Vierailija
168/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulee, että on lapsen huoltaja, koska punkkaa lapsen isän kanssa?

Siitä tulee vielä isoja ongelmia. Äitipuoli voi lähettää lapsen rippikouluun, vaikka lapsi ei kuulu kirkkoon - laittaa vain nimensä paperiin ja se on siinä. Äitipuoli voi antaa 12v:lle luvan lävistyksiin. Äitipuoli voi nostaa lapsen tililtä rahaa ja käyttää omiin ostoksiinsa. Äitipuoli voi viedä lapsen pois maasta kertomatta vanhemmille.

Niin, se on pelkkä nimi todistuksessa. Mutta se voi olla paljon enemmän!

Vierailija
169/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulee, että on lapsen huoltaja, koska punkkaa lapsen isän kanssa? Siitä tulee vielä isoja ongelmia. Äitipuoli voi lähettää lapsen rippikouluun, vaikka lapsi ei kuulu kirkkoon - laittaa vain nimensä paperiin ja se on siinä. Äitipuoli voi antaa 12v:lle luvan lävistyksiin. Äitipuoli voi nostaa lapsen tililtä rahaa ja käyttää omiin ostoksiinsa. Äitipuoli voi viedä lapsen pois maasta kertomatta vanhemmille. Niin, se on pelkkä nimi todistuksessa. Mutta se voi olla paljon enemmän!

tyhmiä bimboja, meneeköhän nyt ihan näinkään tosielämässä ;D Happamia, snaoi kettu...

Vierailija
170/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulee, että on lapsen huoltaja, koska punkkaa lapsen isän kanssa? Siitä tulee vielä isoja ongelmia. Äitipuoli voi lähettää lapsen rippikouluun, vaikka lapsi ei kuulu kirkkoon - laittaa vain nimensä paperiin ja se on siinä. Äitipuoli voi antaa 12v:lle luvan lävistyksiin. Äitipuoli voi nostaa lapsen tililtä rahaa ja käyttää omiin ostoksiinsa. Äitipuoli voi viedä lapsen pois maasta kertomatta vanhemmille. Niin, se on pelkkä nimi todistuksessa. Mutta se voi olla paljon enemmän!

tyhmiä bimboja, meneeköhän nyt ihan näinkään tosielämässä ;D Happamia, snaoi kettu...

äitipuoli antoi. Siitä nousi ihan isompi taistelu korvauskanteineen. Aikuisen kun täytyy tietää, koska ja mihin nimensä kelpaa.

Vierailija
171/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites korvauskanteen kävi? Ihan reikä otettu ihoon, hurjaa.

Vierailija
172/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt todella törkeää! Varsinkin, jos äitipuolella on ollut äidin kanta asiaan tiedossa.

Vierailija
173/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuoli antoi. Siitä nousi ihan isompi taistelu korvauskanteineen. Aikuisen kun täytyy tietää, koska ja mihin nimensä kelpaa.

Vierailija
174/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se törkeää toki, mutta kysyinkin korvauskanteesta. Tuliko ehdollista vankeutta ja miljoonaluokan vahingonkorvaukset maksettavaksi?

Vierailija
175/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se törkeää toki, mutta kysyinkin korvauskanteesta. Tuliko ehdollista vankeutta ja miljoonaluokan vahingonkorvaukset maksettavaksi?

Vierailija
176/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin miten korvauskanteen kävi.

Vierailija
177/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikea ymmärtää et on erilaisia arvoja? Joillekin on ihan ok et lapset elää karkeilla tai jollain moskalla, pelaa väkivaltapelejhäpleikkarilla ja vaikka lipittää puolisalaa kaljaa ja vetää kessua ostarilla. JOillekin perheille se ei ole ollenkaan ok. JOillekin on ihan sama kuka niiden lapset hoitaa vai hoitaako- joillekin lastensa hoitaminen on kaikki kaikessa. Et kyllä se on aika hurjaa jos kuka tahansa voi puuttua kenen tahansa lapsen elämään. Mä ainakin äitinä pyrin suojelemaan lapsiani kaikenlaiselta rupupuuhalta, koska haluan että he voisivat toteuttaa unlemiaan syrjäytymisen sijaan. Ei reikä ihossa ole maailmanloppu, mutta mun lapset ei saa myöskään ottaa lävistyksiä- tuossahan on kyseessä se kenellä on oikeus kajota kenenkin lapseen. Lasten oikeudesta saada turvaa, kasvatusta ja suojaa huoltajiltaan- jotka yleensä on sama kuin vanhemmat.

Vierailija
178/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, minulla on yksi lapsi. Kertoisiko korvauskanteesta tietävä mamma nyt vuorostaan miten sen korvauskanteen kävi? Millaiset korvaukset tulee maksettavaksi reiästä ihossa? Vai naurettiinko tämä tuttu kanteineen pellolle? Se kiinnostaisi minua.

Vierailija
179/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo kuuluu samaan junaan esim hustenleikkuun kanssa. Liikutaan sellaisella alueella joka kuuluu vain vanhempien päätäntään ja toimenkuvaan.

vastaavassa tilanteessa ottaisin pahasti nokkiini.

Mitä jos lapsen joulujuhliin saa tulla kaksi aikuista per lapsi ja isä lähteekin äitipuolen kanssa ja äiti ei pääse näkemän juhlaa? Rajat on olemassa mikä kuuluu kellekin.

t. kahden tytön äitipuoli

Vierailija
180/202 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tuo kuuluu samaan junaan esim hustenleikkuun kanssa. Liikutaan sellaisella alueella joka kuuluu vain vanhempien päätäntään ja toimenkuvaan. vastaavassa tilanteessa ottaisin pahasti nokkiini. Mitä jos lapsen joulujuhliin saa tulla kaksi aikuista per lapsi ja isä lähteekin äitipuolen kanssa ja äiti ei pääse näkemän juhlaa? Rajat on olemassa mikä kuuluu kellekin. t. kahden tytön äitipuoli

Näin on. Ja rajat on ne mitä oikeiden vanhempien kesken sovitaan. Jos mitään ei voida sopia, asiat eivät myöskään suju ja lapset kärsivät. Lasten edessä äiti ja isä ovat aina etusijalle, ei äiti-ja isäpuolet saatikka ystävättäret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän