Ehdotin pojan ystäväperheelle yhteistä matkaa Madeiralle, mutta heillä ei ilmeisesti ole rahaa, mutta eivät suoraan myönnä sitä
Ihmeellistä asian välttelyä. Kierretään ja kaarretaan kuin kissa kuumaa puuroa. Ei kuitenkaan myönnetä: ei meillä ole varaa sellaiseen ylellisyyteen. Että ottaa päähän tämä perhe. Pilaa kaiken!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Röyhkeyttä.
Totta, ap ön röyhkeä ja itsekeskeinen.
Eivät vaan halua lähteä teidän kanssa minnekään.
Kierrellään ja kaarrellaan, koska eivät kehtaa sanoa suoraan ettei sinun seurasi kiinnosta
ap, nyt heti peilin eteen ja katso, millainen pärstä sieltä näkyy.
Otatte mukaan perheen jolla on varaa tai sitten kustannatte nuo mukaan. Ääliö.
Entä jos nyt ystävällisesti jätät asian pohtimisen. Jos ei ole rahaa, niin ei ole. Ei sinun sitä tietoa tarvitse heiltä itseltään lypsää ulos, eikä asiaa harmitella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tehän reissaatte kuin Jehovat; hirvee lössi aina matkassa. Mää reissaan mieluiten yksin tai kaksin.
Vierailija kirjoitti:
0/5 😴
Mene pois täältä, aina pitää moittia aloituksia!!
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa ajattelin!
Joko niillä ei ole rahaa tai ne ei halua teidän seuraa. Eli älä jatka asian jankuttamista, varaa oma matkasi ja nauti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 😴
Mene pois täältä, aina pitää moittia aloituksia!!
0/5 🥱🥱🥱
Pojan ystäväperhe on jo käynyt Madeiralla, useammin kuin sinä ap.
Eivät kaikki halua yhteisiä matkoja, ei kenenkään kanssa.
Meillä ainakin on rajallinen budjetti matkailuun, enkä minkään puolitutun perheen kanssa mielellään matkustaisi, vaikka siinä bonuksena lapsilla olisi seuraa toisistaan. Itseasiassa matkat on ne hetket kun meillä sisarukset nauttii toistensa seurasta enemmän kuin kotona, jossa heillä on omat kaverit ja harrastukset...
Pidän myös matkalla omassa rytmissä elämisestä, ja siitä että itse päätämme mitä teemme ja syömme yms.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin on rajallinen budjetti matkailuun, enkä minkään puolitutun perheen kanssa mielellään matkustaisi, vaikka siinä bonuksena lapsilla olisi seuraa toisistaan. Itseasiassa matkat on ne hetket kun meillä sisarukset nauttii toistensa seurasta enemmän kuin kotona, jossa heillä on omat kaverit ja harrastukset...
Pidän myös matkalla omassa rytmissä elämisestä, ja siitä että itse päätämme mitä teemme ja syömme yms.
Miksi ei sitten sano suoraan, että ei ole rahaa? Se minua ottaa päähän niin, että meinaa suoni otsasta katketa! Kyllä minä tiedän, että matkalle haluaisivat. Mutta miksi eivät lähde, sitä eivät sano vaikka se on rahan puute. Meitä parempaa seuraa ei voi edes ajatella, olemme todella relaxed. Monesti Madeiralla kuljemme Crocs-sandaaleissa!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei sitten sano suoraan, että ei ole rahaa? Se minua ottaa päähän niin, että meinaa suoni otsasta katketa! Kyllä minä tiedän, että matkalle haluaisivat. Mutta miksi eivät lähde, sitä eivät sano vaikka se on rahan puute. Meitä parempaa seuraa ei voi edes ajatella, olemme todella relaxed. Monesti Madeiralla kuljemme Crocs-sandaaleissa!
AP
Hohhoijaaaa 🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Siis haluat poikasi ystäväperheen kanssa Madeiralle? Hämmentävää. Veikkaan, että he eivät halua sinun kanssaan reissuun ja keksivät selityksen. Voit tarjota heille, että lähtisikö he sinun kanssaan reissuun, jos maksat heille matkan.
Joo, unelma matka olisi tiedossa. Kaverin äidin kanssa reissuun omalla perheellä?! Just, joo. Miksi ihmeessä poikasi kaveri haluaisi sinun kanssa reissuun perheineen?!
Köyhien kanssa ei kannata mihinkään lähteä, pelkkää pihistelyä tai joudutte maksamaan heidänkin menot.
Röyhkeyttä.