Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mun enää alkaa laihduttaa?

Vierailija
10.01.2012 |

Olen kohta 43v, pituus 162 ja paino 106. Olen ollut ylipainoinen 80-luvulta lähtien. Olen jo pilannut elimistöni. Hyötyykö se laihduttamisrääkistä yhtään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä laihduttamisen oikeasti tarvitse olla kamalaa rääkkiä...

Vierailija
2/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikkana saat paljon parempaa hoitoa kun sinua jaksaa käännellä sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan hyödyt paljonkin siitä että teet pysyviä elämäntapamuutoksia. Sellasia joiden seurauksena voit paremmin ja painokin putoaa. Jos pudotat painoasi rääkkäämällä, kilot tulevat takuuvarmasti takaisin.

Vierailija
4/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se missa syodaan kaalia. Jos se ei tehoa, niin luovuttaisin.

Vierailija
5/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 31v, pituus 164 ja paino 105. Vuoden alusta on pudonnut 2kg. Ei ole ollut mitään rääkkiä. Mukavaa elämää olen viettänyt. Tänään kävin mäkissä. Viikonloppuna söin jätskiä. Muina päivinä olen syönyt aamupuuron lisäksi 2 lämmintä ateriaa (iso lautasellinen) ja iltapalaksi viiliä+hedelmiä.

Aiemmin söin pikaruokaa (mäkki, pizza..) 3xvko vähintään ja makeaa lähes päivittäin. Tavoitteena 10% painonpudos (ensialkuun) eli reilu 10 kiloa, joka kuulemma vaikuttaa terveyteen. Katsotaan sitten.. Laskin, että toukokuun loppuun tässä menisi (-2kg/kk)/, mutta enpä tiiä, saatan olla nopeampikin

Vierailija
6/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 31v, pituus 164 ja paino 105. Vuoden alusta on pudonnut 2kg. Ei ole ollut mitään rääkkiä. Mukavaa elämää olen viettänyt. Tänään kävin mäkissä. Viikonloppuna söin jätskiä. Muina päivinä olen syönyt aamupuuron lisäksi 2 lämmintä ateriaa (iso lautasellinen) ja iltapalaksi viiliä+hedelmiä.

Aiemmin söin pikaruokaa (mäkki, pizza..) 3xvko vähintään ja makeaa lähes päivittäin. Tavoitteena 10% painonpudos (ensialkuun) eli reilu 10 kiloa, joka kuulemma vaikuttaa terveyteen. Katsotaan sitten.. Laskin, että toukokuun loppuun tässä menisi (-2kg/kk)/, mutta enpä tiiä, saatan olla nopeampikin

Juuri tällä tavalla laihtuu! Ei nopeasti, mutta varmasti pysyvästi! Eli Ap, tee itsellesi joku tavoite (ei liian rankka) ja pyri siihen. Ja muista ettei ikinä ole liian myöhäistä laihtua, 70-kymppisenäkin voisit aloittaa terveelliset elämäntavat!

Vierailija
7/7 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin sinulle siihen terveellisen ruokavalion ja kevyenkin arkiliikunnan tueksi apteekissa reseptittä myytävää laihdutuslääkettä, joka siis tukee läskin palamista ja siinä missä putoaisi 2kg putoaakin keskimäärin yksi kilo kaupan päälle :) Kannattaa käydä tutustumassa tuotteeseen, mutta kuulostat olevan sen "kohderyhmää". Olen itsekin, lääkärituttuni suositteli sitä ja olen ollut todella tyytyväinen tuloksiin. Ei ole edes kovin kallis tehoon nähden, eikä ole ollut sivuvaikutuksiakaan joista vähän käyttöohjeissa varoiteltiin että saattaa tulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme