jatkuvasti kiukkuinen mies! onko ero ainoa vaihtoehto?
olemme olleet yhdessä KAUNa ja selvinneet muutamasta suuremmasta rypystäkin rakkaudessa. Kaikki on periaatteessa hyvin, seksi pelaa, rakastamme toisiamme ym. Mutta mies on koko ajan kiukkuinen. Siis oikeasti oikeastaan kaiken sen ajan mitä hän perheensä kanssa viettää. Olen kysellyt mikä vaivaa ja syyksi hän sanoo lapset. Meillä on 3 lasta ja meno on aika villiä. Eihän tämä helppoa ole. Mutta lapset nyt on tossa ja tekemättömäksi heitä ei saa.
En enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Mieheni on täydellinen mies minulle, hänessä on kaikki mitä haluan, mutta nyt kun näen hänet vain kiukkuisena koko ajan (ja lapset näkevät) niin en saa hänestä mitään hyvää enää irti. Onko ero ainoa vaihtoehto? Eihän me näinkään voida elää. alpsetkin tässä kärsii. Muta tuntuisi hullulta erota hyvästä miehestä jota rakastaa aivan kauheasti. Toisaalta saisin hänestä eron jälkeen varmaan enemmän hyvää irti kuin nyt saan.
Mies nauttii kun pääsee pois kotoa yksin tai minun kanssa. No hoito ongelmien vuoksi hän useimmiten sitten menee yksin pois esim matkustaa ulkomaille. Minne hänet ihan mielelläni "päästänkin" siinä toivossa, että tulee iloisempana takaisin. Mutta EI. Vielä pahemmalla päällä on kun kotiin tulee :(
Minulla on ollut lyhyt masennus, olen ollut todella maassa eräästä henkilökohtaisesta asiasta ja tuntuu,että mies ei osannut minua siinä tukea ollenkaan. Nyt kun itse olen pääsemässä normaali tilaan, niin mies on mennyt yhä pahemmaksi. Olen aivan umpikujassa! Apua kaivataan.
Kommentit (28)
Onko mies vielä jatkanut kiukkuilua?
Meillä on ihan samaa käytöstä miehellä.
Löysin tämän vanhan, sillä sama käytös on palannut takaisin. Välillä meni ihan ok. Mutta nyt meille on tulossa yllätys nelonen ja tilanne meni takaisin pahaksi. Mies on nyt normaalissa päivätyössä ja saa lapsista enemmän taukoa, mutta toisaalta päivätyö on myös väsyttänyt häntä tosi paljon. Nyt meni taas joulu kiukkuisen miehen kanssa. Tämä on ihan loputon suo. Hurjaa lukea näitä vanhoja tekstejään, että ihan samaa soppaa on vieläkin. Välissä tosin meni jo hyvin. Nyt on tietysti sekin lisä kun olen raskaana ja voin pahoin jatkuvasti, niin olen hieman vetämätön vaimo täällä kotona....
Ap
Löysin tämän vanhan, sillä sama käytös on palannut takaisin. Välillä meni ihan ok. Mutta nyt meille on tulossa yllätys nelonen ja tilanne meni takaisin pahaksi. Mies on nyt normaalissa päivätyössä ja saa lapsista enemmän taukoa, mutta toisaalta päivätyö on myös väsyttänyt häntä tosi paljon. Nyt meni taas joulu kiukkuisen miehen kanssa. Tämä on ihan loputon suo. Hurjaa lukea näitä vanhoja tekstejään, että ihan samaa soppaa on vieläkin. Välissä tosin meni jo hyvin. Nyt on tietysti sekin lisä kun olen raskaana ja voin pahoin jatkuvasti, niin olen hieman vetämätön vaimo täällä kotona....
Ap
Olisiko miehelläsi toinen nainen? Kuulostaa niin salapanoni tilanteelta tämä. Oletteko Keski-Suomesta?
Välillä meni ihan ok. Mutta nyt meille on tulossa yllätys nelonen ja tilanne meni takaisin pahaksi.
Ap
Mies masentunut ja väsynyt lapsiin, eikä osata ehkäistä! Nyt pitää sanoa että sitä tosiaan saa mitä tilaa. Äläkä viitsi satuilla että ehkäisy oli ihan kunnossa. Mikset abortoinut kun tiesit tilanteen?
just niitä kuvioita, kun tehtaillaan jostain syystä lapsia enemmän kuin jaksetaan hoitaa, pienellä ikäerolla. Talous on tiukalla ja muukin elämä kiristää, lopulta päädytään avioeroon. Ja lapset jäävät siihen välille roikkumaan. Käsittämätöntä elämän kaaokseen ajamista!
Itse teette elämän valintanne. Et ole yksin,kaltaisiasi on monia muitakin.
Nyt asioihin jotain järjestystä, aloittaen miehen/sinun steriloimisesta, aikatauluttamista, että molemmat ehtivät joskus levätä tai harrastaa. En tiedä tuleeko liian myöhään. Näissä kuvioissa elämä yleensä helpottaa ajan kanssa kun lapset kasvavat. Mutta jos pukataan uutta vauvaa putkeen, niin kusessa ollaan. Järki käteen nyt ihmiset!! Elämä on OMIA valintoja.
Kannattaa erota jo ihan lasten vuoksi.
Oletteko miettineet, että kävisitte juttelemassa vaikka perheterapiassa? Ulkopuolinen ja puolueettomaksi tiedetty henkilö voisi hyvinkin auttaa purkamaan tuota tilannetta.
Lisäksi muksuille paljon liikunnallista aktiviteettia etteivät riehu niin paljon. Ja lisäksi lapsille tiukat säännöt, mitä saa tehdä ja mitä ei ja niistä pidetään kiinni. Siis vain tärkeimmät asiat säännöiksi (esim. iltakuuden jälkeen ei juosta/ riehuta tai vain klo 15-16 saa meluta), ei kaikkia asioita.