Käyttääkö kukaan enää pillifarkkuja? Käytätkö sinä?
Mittasi?
Kommentit (20)
Ne on iättömät, leggarit vieneet tosin vähän suosiota, mutta hyväkroppaiset tietysti aina käyttää koska ovat niin mukavat päällä je kivat.
Pitkät jalat ja hoikka lantio eli W30"L34 ja farkut eivät siis ole ihan tiukat, vain istuvat ja mukavat.
mutta olenkin varmaan parikymmentä vuotta nuorempi kuin keskiverto av-mamma... Mitat 160/54
Käytän pitkän paidan/villapaidan kanssa, nahkasaappaiden kanssa. Lisäksi tyylikäs, hyvinistuva takki.
167/57 ja ikääkin jo 41v. Mutta harrastan liikuntaa 5-7 tuntia viikossa ja se näkyy kropassa.
Käytän KORKOsaappaden kanssa pillejä.Olen 165cm,48kg ja 25v.
Mielestä pillit menettävät kauneutensa plösilöiden kanssa,varsinkin läskiteinien ja sitten näiden lösähtäneiden ihmisten päällä jotka pitävät jotain ugeja,nillkureita yms muita "saappaita".
Onko mitään karseempaa kuin pillifarkut ja nilkkurit läskin päällä??? *oks*
167/57 ja ikääkin jo 41v. Mutta harrastan liikuntaa 5-7 tuntia viikossa ja se näkyy kropassa.
Jos joku vaatemalli ei sovi jollekkin kropalle (esim. em. leveä lantio) niin ei sovi vaikka kuinka jumppaisi.
Talvella saappaiden (myös niiden kamalien Uggien!) ja kesällä tennareiden kanssa. Pituus 161, paino 54. Jalat lihaksikkaat, ei mitkään rimpulakintut. Harrastan juoskua ja käyn pumpissa useita kertoja viikossa. Ja ai niin, ikää ji 34!
Joo käytän, 162cm 63kg, 32 v, yliopistotutkinto, pitkä tukka, raskausarpia, ei tatuointeja tai lävistyksiä, en omista jakkupukua tai paitapuseroa, kaivan nenääni joskus, en tupakoi, luen paljon, pidän burlesquesta, harrastan joogaa..mitähän muuta?
Enkä tule koskaan käyttämäänkään, ei sovi kroppamallilleni, suorat on siinä ja siinä, mieluiten bootcut. Olen leveälantioinen, ikä25v, 163cm/53kg, farkkukoko 36 tai 27"/32".
Eiköhän keski-ikä ole täällä kuitenkin kolmenkympin hujakoilla.
Minä käytän (pitkien paitojen, tunikoiden ja saappaiden kanssa) 165/64
mutta olenkin varmaan parikymmentä vuotta nuorempi kuin keskiverto av-mamma... Mitat 160/54
165/64 "paksukainen"