Lue keskustelun säännöt.
Missit sitä ja missit tätä...
16.01.2012 |
olen jo lopen kyllästynyt koko misseihin, ei ne nyt niin merkittävä juttu ole että pitää hehkuttaa joka saatanan pikkuasia siltä missiturneelta.
Ketä oikeesti kiinnostaa. Lopettaisivat koko kisan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla