Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missit sitä ja missit tätä...

Vierailija
16.01.2012 |

olen jo lopen kyllästynyt koko misseihin, ei ne nyt niin merkittävä juttu ole että pitää hehkuttaa joka saatanan pikkuasia siltä missiturneelta.

Ketä oikeesti kiinnostaa. Lopettaisivat koko kisan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän