Onko teistä Aku Hirviniemi seksikäs.
mun mielestä on. Käyn ihan kuumana :)
Siis eihän se ole ees mitenkään kovin komea, tavallinen tallaaja. Mutta siinä vaan on jotain ;)
Kommentit (52)
Liian hölö eikä mitään mystistä seksikkyyttä. Liian avoin.
mutta olen ihan varma että pitäisin hänestä ja hihittelisin onnellisena hänen jutuilleen. Hänessä on jotain erityistä.
Kostun aina kun Akun kuvan jossain näen.
Mulla on ihan sama juttu... ;)
Kiva, että edes jossain on sielunkumppaneita... :P
Mulla on ihan sama juttu... ;)
Kiva, että edes jossain on sielunkumppaneita... :P
Minun "kokemukseni" Aku-Heikki Ilmari Hirviniemestä koostuu vain TV:ssä, netissä ja lehdissä nähdystä Akusta, joten perustan mielipiteeni pitkälti sen varaan...
Mutta minusta Aku on hauska, karismaattinen, ihana ja parhaimman näköinen mies tällähetkellä, jonka tiedän. Ja osaa Aku olla seksikäskin, olemus ja ilmeet kertovat paljon ja minusta myös itsevarmuus on seksikästä! IHANA MIES SE ON! <3
(Perustan mielipiteeni siis julkkis-Akuun, kun en ikävä kyllä the real-Akua tunne..)
Mun mielestä Aku on sellasel tavallisella tavalla hottis ;) Sil on semmonen lapsekkaan hauska luonne, joka hurmaa ainakin mut... Sil on tosi symppis hymy ja nauru, ja aivan ihanat silmät.. Eli kyllä. Aku on ainakin mun mielestä sexy ^^
Naurattaa, mutta ei tosiaankaan muuta.
Janne Kataja mee nukkuun, sulla on huomenna aamuvuoro!
Janne Kataja mee nukkuun, sulla on huomenna aamuvuoro!
tulisi ainakin HAUSKA ilta. :)
Sänkyyni en äijää huolisi..
se on ehkä vähän liiankin seksikäs. Heti alkaa elimistö ylireagoida kun nään sen ja siks oonkin viime aikoina koittanut oikeen vältellä Akun näkemistä. Mä rakastan sen nenääkin kun se on niin himottavan suuri. Aion vielä joskus aikuistuttuani ( olen siis vielä ala-ikäinen) leikkauttaa ittelleni kirurgilla samanlaisen jupiterin kokoisen nenän kun sillä on. :) Oon sitä mieltä että Aku on tän maailman himottavin seksijumala. Kukaan muu ei vedä mua samallailla puoleensa kuin hän
Ei olen. Aku on ihan tavis ja kaukana seksikkäästä.
sillä tarkasteltuna, sehän on ihan oudon näköinen suurine nenineen ja rimpulakroppineen. se mikään komea ole, mutta karisma taitaa puhua puolestaan.
Enkä edes näe tässä sitä, että se on HOT sen takia, että on julkkis. Koska onhan niitä komeempiakin jätkiä ja Hollywoodissa saakka. Ni!
Minä pidän Akusta todella paljon! Komee mies se on! <3
Ja kyllä mä Akun (ja Rikun myös) sänkyyni ottaisin ihan mielelläni... Nam!
Aku ja Riku molemmat, poliisin kuteet päälle, niin siinä on kaks ihan mielettömän SEKSIKÄSTÄ miestä!!
joo, yhtä seksikäs kuin kilo perunoita.
Luulen että olisi jotenkin tosi rasittava. En tykkää myöskään siitä jonkun hehkuttamasta 'röyhkeydestä'. Jotenkin nappi sana, sellainen hänestä paistaakin läpi.
Jussille irtois.
mutta ei seksikäs, ainakaan minun makuuni.