Onko teistä Aku Hirviniemi seksikäs.
mun mielestä on. Käyn ihan kuumana :)
Siis eihän se ole ees mitenkään kovin komea, tavallinen tallaaja. Mutta siinä vaan on jotain ;)
Kommentit (52)
Ei ole minusta seksikäs. Minua jotenkin häiritsee se, että Akulla on tosi rasvainen iho ja rasvaisen ihon omaavat haisevat yleensä jotenkin tosi pahalle. En osaa selittää, mutta se ihmisen perustuoksu on monella rasvaihoisella paha. Kai se rasva jotenkin härskiintyy kun joutuu ilman kanssa kosketuksiin. En tiedä...
VARJELE! SIINÄ ON MIES ! käyn kans ihan kuumana ja niin moni muukin. Se vaan.. sytyttää. Kaikki siinä. Nään monesti unta akusta. Pääsispä tapaamaan ihan kasvotusten .... ;)
Mielestäni erittäin seksikäs, komea, söpö ja karismaattinen. Sellaisella tavallisella tavalla kuitenkin, mutta erottuu taatusti edukseen porukasta kuin porukasta.
Myös Jussi on hyvin karismaattinen ja komea. :)
Se huumorintaju ja karisma vaikuttaa tosi paljon. On sellaisella hienovaraisella tavalla vähän "röyhkeä".
Mun exä oli samanlainen..ikävä vain että myös pershäiriöinen paska. Mutta siis noin muuten, ulkonäkö ja eleet :)
Aku ei niinkään, se suu on ärsyttävä ja en tiedä onko heppu kovin syvällinenkään..
haastattelussa sanoi, ettei ole mennyt naimisiin koska se olisi kuitenkin sitten lopullista sitoutumista, vaikka onkin lapsia. Että voihan teillä olla mahiksia vielä.
Nuorempana oli. Kaikki miehet ei ikäänny hyvin.
Upitus!