Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen liikettä, joka möisi pizza-sliceja, kuppikakkuja,juustokakkua.. kävisitkö?

Vierailija
07.01.2012 |

Mahtaisikohan riittää asiakkaita?

Kommentit (227)

Vierailija
161/227 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksistanne. Kaikki mahdollinen kiinnostaa; puolesta ja vastaan.

Myös listaehdotuksia otetaan mielellään vastaan,

vaikka kaikkia miellyttävää on tietysti vaikea tehdä.

On minulla toki omia ajatuksia, mutta en halua kaikkea vielä paljastaa.

Haluaisin kuulla (=lukea) vielä lisää ajatuksianne:)

Vierailija
162/227 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni tuli mieleen yhdistelmä suolainen piiras & pieni salaatti.

Juustokakku on suosikkin ja kuppikakut voisivat innostaa maistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/227 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on hyvää ja ei niin makeaa. Ihana herkku.

Vierailija
164/227 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sijainti hyvä.

Vierailija
165/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, ettei voi itseensä panostaa ja käydä joskus ns hienommassa paikassa kahvilla. Tai vaikka joka päivä, jos on siihen varaa.

No kun Suomessa ei ole tällaista hienoa, kaikki upea nähdään liian prameana ja hienosteluna! *rolling eyes*

Ärsyttävän tasapaksua ajattelua. Tavallista ruokaa, tavallisia vaatteita, "Mä oon vaan tällanen ihan tavallinen älkää kattoko mua..."

Piti avautua hieman ja päästää höyryjä, :))

Vierailija
166/227 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- luomu

- lähellä tuotettua

- lisäaineeton

- luonnontuotteet (marjat, riista, luonnonkala)

Jos joku tietää kahvilan, mistä saa kyseisillä arvoilla tehtyjä kahvilatuotteita, otetaan tieto ilolla vastaan!

Vierailija
167/227 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin mielummin paikassa, josta saisi juustokakkuja ja cupcakeja, kuin tavallista pullaa ja korvapuusteja joita saa joka kahvilasta. Pizzaa en pidä hyvänä suolaisena vaihtoehtona, ellei sen mukaan kuuluisi esim. maukas pieni rucola-salaatti tms. Suolaisena voisi olla kasvis- tai muita lämmitettäviä piirakoita. Tai vaikka niitä jonkun ehdottamia bageleita.

Itse keskittyisin muutamaan tarjottavaan lajiin, ja tekisin näistä erivariaatiota makujen ja kokojen suhteen. Miettisin miksi juuri minun kahvila olisi kannattava, mikä tekee siitä omaperäisen ja miksi asiakkaat käyvät siellä. Keskittyisin siis erilaisiin juusto- ja kuppikakkuihin, josta tulisi "tavaramerkki", joka olisi liikeidean perusta.

Mieti mitä tarjottavaa sinulla olisi, mitä muilla ei ole :)

Vierailija
168/227 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- luomu

- lähellä tuotettua

- lisäaineeton

- luonnontuotteet (marjat, riista, luonnonkala)

Jos joku tietää kahvilan, mistä saa kyseisillä arvoilla tehtyjä kahvilatuotteita, otetaan tieto ilolla vastaan!

jos lähetään tolle linjalle eiks vaan. Sitten tiedät ainakin että mitkä ainekset ym.

Vierailija
169/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, ettei voi itseensä panostaa ja käydä joskus ns hienommassa paikassa kahvilla. Tai vaikka joka päivä, jos on siihen varaa.

No kun Suomessa ei ole tällaista hienoa, kaikki upea nähdään liian prameana ja hienosteluna! *rolling eyes*

Ärsyttävän tasapaksua ajattelua. Tavallista ruokaa, tavallisia vaatteita, "Mä oon vaan tällanen ihan tavallinen älkää kattoko mua..."

Piti avautua hieman ja päästää höyryjä, :))

Vierailija
170/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kanssa :)

Mallia voisi ottaa Russian Samovar-ravintolasta, joka on Mikhail Baryshnikovin osaomistama Nykissä. Tämä samainen paikka pääsi myös Sex and the Cityn jaksoon, jossa Petrovsky vei Carrien syömään.

http://nymag.com/listings/restaurant/russian-samovar/

http://russiansamovar.com/

Vierailija
171/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kanssa :)

Mallia voisi ottaa Russian Samovar-ravintolasta, joka on Mikhail Baryshnikovin osaomistama Nykissä. Tämä samainen paikka pääsi myös Sex and the Cityn jaksoon, jossa Petrovsky vei Carrien syömään.

<a href="http://nymag.com/listings/restaurant/russian-samovar/" alt="http://nymag.com/listings/restaurant/russian-samovar/">http://nymag.com/listings/restaurant/russian-samovar/</a&gt;

<a href="http://russiansamovar.com/" alt="http://russiansamovar.com/">http://russiansamovar.com/</a&gt;

Vierailija
172/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie has her first date with the Russian.

Vierailija
173/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sille ei kelvannu Petrovskyn romanttiset eleet. Runot, kappaleen sävellys, Oscar de la Rentan puku ja ooppera jne. Ne oli muka "too much".

Vierailija
174/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnu tota Carrieta kun sille ei kelvannu Petrovskyn romanttiset eleet. Runot, kappaleen sävellys, Oscar de la Rentan puku ja ooppera jne. Ne oli muka "too much".

Vierailija
175/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa toimii Hampurissa ja Münchenissä pieni Emilia Ristorante-ketju. He myyvät todella herkullisia gourmet-pizzoja, pastaa sekä ravintolan yhteydessä italiaisia herkkuja kotiinkin vietäväksi.

Yksi pizzanpala maksaa 4-6 euroa. Täytettä on runsaasti eikä ole mitään peruspizzaa.

Valitettavasti heillä ei ole ruokalistaa netissä. www.emilia.de -sivulta voi nähdä hiukan paikan tyyliä.

Taatusti, jos tuollaisen perustaa ja pizzapalan hinta on tuo 4-6 euroa, asiakkaita riittää. Saksassa nämä paikat on aina täynnä.

Vierailija
176/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen haaveillut kahvilasta, joka olisi vähän fiinimpi. Ripauksia 1900-luvun alun tyylistä. Sopisi varmaan parhaiten Helsinkiin.

-Siellä olisi piano/flyygeli, silloin tällöin esiintyjiä...

-Kristallikruunuja, samettiverhoja, palmuja kukkatelineissä, vanha gramofoni. Kalusteet/valaisimet antiikkia, olisi aito vanhan ajan tunnelma.

-Samovaareja...myynnissä hyviä teelaatuja, kunnollista haudutettua teetä.

Tosin ei siellä taida olla flyygeliä. Mutta muuten.

Vierailija
177/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia ovat 4-6 euron palat?

Hinta aika kova, jos pala pieni.

Kävisin tuollaisessa paikassa, jos annokset kunnollisia.

Gourmet-pizzaa opiskelijahinnoilla Saksassa toimii Hampurissa ja Münchenissä pieni Emilia Ristorante-ketju. He myyvät todella herkullisia gourmet-pizzoja, pastaa sekä ravintolan yhteydessä italiaisia herkkuja kotiinkin vietäväksi.

Yksi pizzanpala maksaa 4-6 euroa. Täytettä on runsaasti eikä ole mitään peruspizzaa.

Valitettavasti heillä ei ole ruokalistaa netissä. www.emilia.de -sivulta voi nähdä hiukan paikan tyyliä.

Taatusti, jos tuollaisen perustaa ja pizzapalan hinta on tuo 4-6 euroa, asiakkaita riittää. Saksassa nämä paikat on aina täynnä.

Vierailija
178/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittasko missään ihmistä joka tyytyväisenä söisi

ravintolassa/kahvilassa, ei maksavana asiakkaana vaan houkutuslintuna ruokapalkalla:)?

Kun ohikulkija näkee ihmisten syövän, se vetää lisää asiakkaita..

Vierailija
179/227 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen haaveillut kahvilasta, joka olisi vähän fiinimpi. Ripauksia 1900-luvun alun tyylistä. Sopisi varmaan parhaiten Helsinkiin.

-Kristallikruunuja, samettiverhoja, palmuja kukkatelineissä, vanha gramofoni. Kalusteet/valaisimet antiikkia, olisi aito vanhan ajan tunnelma.

Tosin jos nyt muistiani oikein kaivelen, ovat pöydät ja tuolit siellä sellaisia keveämpiä, ei mitään halparimpuloita kuitenkaan. Kai. Ranskalaistyylistä takorautaa täyspuisen antiikin sijaan. Mutta tunnelma on hienostunut eikä vähiten sen flyygelin takia. :) Osa baristoista siellä tietääkseni koulutukseltaan Suomen parhaimmistoa. Kahvi tuoretta. Paljon erikoiskahveja, kahvilaadut peräsin Turun Kahvipaahtimosta. Laaja teevalikoima. Pientä makeaa ja suolaista kylkeen. Kalliihkoa, mutta maksan kyllä mieluusti sinne päin sattuessani tunnelmasta ja palvelusta.

Vierailija
180/227 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan tarkoitti vähän erilaisempaa paikkaa.

Hauskasti nämä keskustelut polveilee mihin sattuu.

Tosin jos nyt muistiani oikein kaivelen, ovat pöydät ja tuolit siellä sellaisia keveämpiä, ei mitään halparimpuloita kuitenkaan. Kai. Ranskalaistyylistä takorautaa täyspuisen antiikin sijaan. Mutta tunnelma on hienostunut eikä vähiten sen flyygelin takia. :) Osa baristoista siellä tietääkseni koulutukseltaan Suomen parhaimmistoa. Kahvi tuoretta. Paljon erikoiskahveja, kahvilaadut peräsin Turun Kahvipaahtimosta. Laaja teevalikoima. Pientä makeaa ja suolaista kylkeen. Kalliihkoa, mutta maksan kyllä mieluusti sinne päin sattuessani tunnelmasta ja palvelusta.