Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen liikettä, joka möisi pizza-sliceja, kuppikakkuja,juustokakkua.. kävisitkö?

Vierailija
07.01.2012 |

Mahtaisikohan riittää asiakkaita?

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam nam! Olen itse vaihtanut perinteiset synttäritäytekakut kuppikakkuihin: helppoja, yksilöllisiä ja hyviä

mutta vuoden päästä ei tehdäkään kun eivät ole enää muodissa. Minusta on typerä tuo käännös kun täällä on aina puhuttu muffinsseista.

Vierailija
202/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosi rasvaista ja kamalan makuista. Jotain suomalaisempia ja/tai terveellisempiä päällyksiä niihin.

Voin kuvitella että sellaiset itsetäytettävät patongit aiheuttaisivat kamalan sotkun siihen pöytään ja täytteitä otettaisiin eri täytteiden ottimilla. Itse en ainakaan voisi allergioiden takia syödä sellaisesta.

Tampereella on vielä yksi mielenkiintoinen, vielä mainitsematon kahvilakonsepti: La Famille. Siellä on valikoimaa tosi paljon: paikanpäällä puristetut mehut, smoothiet, suolaiset piirakat joiden kanssa saa salaattia, isot, ruokaisat salaatit, upeat kakut ja italialaiset jäätelöt. Vien sinne aina koko suvun koska sieltä löytyy jokaiselle jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam nam! Olen itse vaihtanut perinteiset synttäritäytekakut kuppikakkuihin: helppoja, yksilöllisiä ja hyviä

mutta vuoden päästä ei tehdäkään kun eivät ole enää muodissa. Minusta on typerä tuo käännös kun täällä on aina puhuttu muffinsseista.

Kun jenkkimuffinssi on aika erilainen kuin cupcake.Täällähän ero on lähinnä kuorrutus...

Mutta noin bisneksen kannalta: paljonko ihana ja erikoinen kuppikakku maksaa? Onko koristeluun menevä työ sen arvoinen ja saako lisätyötä mitenkään hintaan sisään?

Vierailija
204/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jenkkimuffinssi on aika erilainen kuin cupcake.Täällähän ero on lähinnä kuorrutus...

Mutta noin bisneksen kannalta: paljonko ihana ja erikoinen kuppikakku maksaa? Onko koristeluun menevä työ sen arvoinen ja saako lisätyötä mitenkään hintaan sisään?

Vierailija
205/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näkisin nuo kuppikakut lähinnä sellaisina vitriininkoristeina joita ei juurikaan osteta. Minusta ne on niin ällöttäviä että söisin ainoastaan juhlissa tms sen yhden.

menee vähän OT kun jauhamme tästä yhdestä tuotteesta ;)

Vierailija
206/227 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat suomalaisen muffinsin näköisiä, mutta jättikokoisia.

Cupcake on eri asia.

Vierailija
207/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin alunperin oli isoja, makeita ja suolaisia piirakoita ja erilaisia kakkupaloja.

Aina tuntuu väkeä olevan.

Vierailija
208/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin alunperin oli isoja, makeita ja suolaisia piirakoita ja erilaisia kakkupaloja.

Näitähän nyt on joka paikassa! Eikö koko pointti ollut tuoda jotain uutta Suomeen?

Vierailija
209/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on tosiaan aina jono kassalle. Paljon otetaan mukaan.

Tapiolassa menestyy kahvila, jossa isot korvapuustit, pullat - ainakin alunperin oli isoja, makeita ja suolaisia piirakoita ja erilaisia kakkupaloja.

Vierailija
210/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessäkin maassa voi saada erilaisen menestymään, mutta siinä on just se vaikeus, kun ei tiedä mitä lopulta menee riittävästi.

Sen takia varmaan kaikki myy samaa pullaa.

Näitähän nyt on joka paikassa! Eikö koko pointti ollut tuoda jotain uutta Suomeen?

Vierailija
211/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza on so last season! Muffarit mahdollisesti kävisivät kaupaksi, mutta paikan täytyisi olla tosi keskeinen ja 'myyvä'.

Vierailija
212/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macarons!!!!

Vierailija
213/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtavia muffineita?

Niitä tosin myydään joissakin paikoissa, mutta ei ihan yleinen ole.

Vierailija
214/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrt ns syrjäkylille paikallisen koulun viereen - Helsingin keskusta.

ainakin alunperin oli isoja, makeita ja suolaisia piirakoita ja erilaisia kakkupaloja. Aina tuntuu väkeä olevan.

Vierailija
215/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan kahvilaa, josta saisi kakkupaloja ja erikoiskahveja. :) Harvemmassa kaupungissa on paikkaa, josta saisi hyviä täytekakkuja. Joensuun Hyve & Pahe on ihana paikka. :)

Vierailija
216/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen euron juustokakkupalaa en ole täällä ikinä nähnyt.

itseäni kiinnostais ostaa eniten kuppi- ja juustokakkuja. Yhestä palasta voisin maksaa 3 euroa. Panineja ostaisin myös noin 5 euroa kpl.

Löytyy. Baguettesta. Taitaapa olla jopa kaikki kakkupalat max 3 euroa. Eivätkä edes ole mitään pieniä paloja.

Vierailija
217/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macarons!!!!

Näitä kyllä pitäisi mennä tolkuttomasti, että kannattaisi.

Tai hintojen pitäisi olla macaron-mestareiden tasolla, mutta sellaisille tuskin löytyy sitten taas asiakkaita...

http://www.pierreherme.com/products/macarons.html

Vierailija
218/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiloihin mahtuu niin ota istuimiksi sohvia! Tyylin niin kuin frendien kahvilassa. Varmaan kierrätyskeskuksista saisi kivoja suht edullisesti. Saisi sitä vähän tavallisesta poikkeavaa tunnelmaa aikaiseksi.

Vierailija
219/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan hyvät leivonnaiset, oli ne mitä tyyppiä vaan, viihtyisässä ympäristössä, voisi menestyä. Itse haluaisin mielellään joskus istua työpäivän jälkeen rauhassa kahville/kaakaolle/teelle ja syödä jonkun herkun, samalla jotain kivaa lehteä selaillen. Ikävä kyllä duunin ja kodin välillä on vaan näitä Wayne's coffee -tyyppisiä paikkoja. Mielelläni menisin johonkin ei-ketjupaikkaan. Mutta huom. en tiedä muista, mutta nuo lehdet on mulle tärkeitä! En viitsi ostaa naisten- tai sisustuslehtiä, mutta joskus on kiva nollata aivoja selaamalla sellaista.

Vierailija
220/227 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti sistustettu erilainen paikka olisi kiva.

Juustokakut ainakin listalle!

tosiaan hyvät leivonnaiset, oli ne mitä tyyppiä vaan, viihtyisässä ympäristössä, voisi menestyä. Itse haluaisin mielellään joskus istua työpäivän jälkeen rauhassa kahville/kaakaolle/teelle ja syödä jonkun herkun, samalla jotain kivaa lehteä selaillen. Ikävä kyllä duunin ja kodin välillä on vaan näitä Wayne's coffee -tyyppisiä paikkoja. Mielelläni menisin johonkin ei-ketjupaikkaan. Mutta huom. en tiedä muista, mutta nuo lehdet on mulle tärkeitä! En viitsi ostaa naisten- tai sisustuslehtiä, mutta joskus on kiva nollata aivoja selaamalla sellaista.