Onko kukaan muu huomannut, että langaton verkko vaikuttaa unen laatuun? :-(
Vai olenko tosiaan ainoa? Tästä aiheesta ei oikeastaan löydy mistään tietoa, mutta ihan hiton ärsyttävä asia, koska ongelma tuntuu menevän vain pahemmaksi ja langattomia verkkoja on nykyään joka paikassa. Olin just pari päivää siskollani kaupungin keskustassa, jossa about 25 langatonta verkkoa ympärillä, ja unet jäivät tosi vähiin :-(
Mä ja nukahdan ja nukun siis aivan älyttömän huonosti, jos voimakkaita langattomia verkkoja lähellä. Huomasin asian eka kotona kun meille tuli langaton verkko, ja kärvistelin pari kuukautta tosi huonolla unella kunnes tajusin, mistä oireet johtuvat. (Mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia uniongelmia, päinvastoin uni on aina maistunut liiankin hyvin.) Kuvittelin ensin, että olen luulosairas/kuvittelen, mutta ei. Nykyään meillä on langaton verkko kotona päällä vain päivisin, ja joka AINOA kerta, kun herään aamuyöstä, niin tiedän samantien, että langaton on jäänyt napsaisematta pois päältä.
Kellään muulla kokemusta aiheesta?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tosi pahat oireet wi-fistä pari vuotta sitten. Tuli silloin mieleen, että olisi voinut soittaa jonnekin laitokseen, että voisivat käyttää minua koekaniinina ja tutkia oireita. Nyt kun olen saanut oireet pysymään poissa, en ihan hevillä altistaisi itseäni niille uudelleen tutkimuksenkaan nimissä. Sääliksi käy lapset, joiden elimistö on herkempi ja jotka eivät edes välttämättä osaa kertoa tuntemuksistaan saati saada muutoksia ympäristössään aikaan.
Mielenkiintoista. Kännykässäsi ei siis ole nettiä. Aika harvinaista nykyaikana.
(^o^)