Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttää käydä erään kaverin luona kylässä

Vierailija
04.01.2012 |

ja ällöttää jos hänen kyläilynsä meillä jos hänellä on lapsi mukana.

Hänen lapsensa (8v) ei vieläkään osaa pestä käsiään, ei vetää vessaa, ei hyviä tapoja muutenkaan ja kun on vieläpä kova poika raapimaan takapuoltaan niin kyllä se tuntuu tyhmältä istua kahvipöytään ja kieltäytyä joka kerran tarjottavista joita tämä poika on perseisillä käsillään käynyt jokaista hiplaamassa... :(

Eipä siel kylässä kehtaa paljain käsin koskea juuri mihinkään, eikä syödä mitään joka on tämän pojan hyppysissä saattanut olla.

KAverini ei kiellä koskemasta, eikä sano mitään tuosta takapuolen kaivamisestakaan. Hän ei myöskään ohjaa poikaa pesemään käsiään, eikä myöskään vetämään sitä vessaa. Vessan vetämättä jättämisen tosin ymmärrän ja senkin ettei aina muistaisi käsiään pestä...

Meille kun tulevast kylään niin ohjaan pojan aina käsien pesulle ja aina olen saanut näyttää mallia kuinka se tehdään jotta kädet tulisivat puhtaaksi.

Sen verran olen jo oppinut että laitan tarjottavat niin ettei voi valita, vaan pistän jokaiselle oman lautasen josta saa syödä mitä haluaa, niin eipähän poika kerkeä kaikkea koskettelemaan ja levittämään pöpöjä...

Olenkohan mä siinäkin ainoa joka tuolle pojalle on sanonut ettei kaiva sitä takapuoltansa?

Poika on jatkuvasti kipeä. Ollut melkein syntymästä lähtien enkä yhtään ihmettele kun äitinsä ei ole tälle tapoja opettanut, eikä kieltänyt syömästä esim lunta jalkakäytäviltä....

Muuten heidän kanssa on mukavaa, mutta tämä hygienian laiminlyönti pojan kohdalla häiritsee ja käy jopa sääliksi tuo poika...

Tämä kaverini kyllä osaa kätensä pestä ja kaikkea muuta, mutta en voi ymmärtää ettei hän opasta omaa lastaan... Olen tämän joskus ottanut jopa puheeksi mutta eihän siitä mitään tullut.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä