Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki paitsi 1v valvoivat puolille öin, mutta kukas se herää aamulla lapsen kanssa?

Vierailija
01.01.2012 |

Minä tietenkin. Kai siihen on jokin oikeutus.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä puolenyön aikoihin nukkumaan menoa edes minään valvomisena...

Vierailija
2/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v menee nukkumaan 8 ja herää siinä 7-8 aikaan. Me valvomme usein keskiyöhön, välillä pidempäänkin. Aamupala valmiiksi jääkaappiin ja voi itse (ehkä) jatkaa vielä pari tuntia unia jos siltä tuntuu.

Tosin av:n mukaanhan näin ei voi tehdä, ja lapsi on nyt varmaan traumatisoitunut. Njoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä jaksaa herätä 6-8 aikaan.

Vierailija
4/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä jaksaa herätä 6-8 aikaan.

Näinhän se menikin, että kaikkien unentarve aikuisiällä on sama. Miksiköhän mieheni vielä nukkuu? Ettei vaan nukkuisi liikaa. ap

Vierailija
5/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahdeksan tunnin yöuni ei kummallekaan vanhemmalle riitä, ei sitten kannata valvoa vaan mennä nukkumaan yhtä aikaa lapsen kanssa. Sanoitko miehellesi eilen, että hän hoitaa sitten aamuheräämisen? Miksi olet hankkinut lapsia, jos kertaluontoisesta, ei edes lapsesta johtuvasta yöunien lyhenemisestä vedät tuollaiset pultit? Sitä isäehdokastakin olisi voinut valita paremmin, jos olet halunnut, että hän hoitaa tasapuolisesti aamuheräilyt.

Vierailija
6/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahdeksan tunnin yöuni ei kummallekaan vanhemmalle riitä, ei sitten kannata valvoa vaan mennä nukkumaan yhtä aikaa lapsen kanssa. Sanoitko miehellesi eilen, että hän hoitaa sitten aamuheräämisen? Miksi olet hankkinut lapsia, jos kertaluontoisesta, ei edes lapsesta johtuvasta yöunien lyhenemisestä vedät tuollaiset pultit? Sitä isäehdokastakin olisi voinut valita paremmin, jos olet halunnut, että hän hoitaa tasapuolisesti aamuheräilyt.

Minun vikani, koska

a) en käskenyt miestä

b) hankin lapsia

c) valitsin vääränlaisen miehen

Ratkaisu: Kärsi rangaistuksesi, se on sulle ihan oikein!

Vierailija
7/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lastenhoito nyt vaan on naisten hommaa.

Toki isäkin välillä viettää lasten kanssa laatuaikaa, mutta se on premiumjuttua.

Arkirutiinit on äidin hommia.

Vierailija
8/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä, äidin vuoro oli eilen.

Vierailija
9/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää 99% aina aamuisin. Nyt minä herkkä unisena nousin, koska koira oli levoton. Vatsa kuralla...

Vierailija
10/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki aamupalat lapsille ja mä kömmin sitten vähän ennen ysiä ylös ja mies meni vähäksi aikaa takaisin nukkumaan. Näin kummankaan tarvitse tunkea tulitikkuja silmiinsä ;)

Vierailija
11/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vikani, koska

a) en käskenyt miestä

b) hankin lapsia

c) valitsin vääränlaisen miehen

Ratkaisu: Kärsi rangaistuksesi, se on sulle ihan oikein!

Sano miehelle suoraan, että menee ajoissa nukkumaan tai hoitaa sitten aamuheräilyn väsyneenä. Aloituksessasi sanot, että KAIKKI valvoivat puolilleöin. Lapsen hoito on vain sinun ja miehesi kontolla, ei vanhempien sisarusten, anopin tai naapurin Lissun. En ymmärrä marttyrointiasi, varsinkin jos et edes yrittänyt nakittaa heräämistä miehellesi.

Vierailija
12/12 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ottamaan päikkärit kun miehes herää. Näin me ainakin toimitaan. Ja vuorotellaan sen kanssa, että kumpikin saa nukkua pidempään jos väsyttää. Onneksi uusi vuosi vaihtuu vain kerran vuodessa, me mentiin ajoissa nukkumaan, mutta raketin pauke kuului korvatulppien läpi.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi