Muitakin, jotka ei tänään juo pisaraakaan alkoholia ja syy ?
No mä olin varannut pullon kuohuvaa, joka oltaisi juotu miehen kanssa keskiyöllä, mutta nyt jouduinkin teini-ikäisten lastemme kuskiksi, joten emme nyt sitten otakaan. Mies sanoi, että juodaan vaikka ensi lauantaina se vuoden ekan viikonlopun kunniaksi :)
Kommentit (71)
Vietän uuden vuoden yksin 2- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa.
Tarkoitus oli lähteä kaupungin yöelämään, mutta lapsenvahti ei muksuja ottanutkaan.
Joten ei alkoholia. Jos joku toinen kerta..
alkoholi ei kuulu perinteisiin, kohta katsotaan kavereiden ja miehen kanssa mukava leffa. Ei ole tarvetta saada päätä sekaisin, emmekä kumpikaan pidä alkoholin maustakaan.
Sitäpaitsi olen raskaana, joten alkoholinkulutus on 0.
Olemme uskonnollisesta syystä absolutisteja.
Koiralla eka uusivuosi joten tuli sen kanssa kuljettua tuolla katselemassa raketteja ja "totuteltua" ettei tule paukkuaraksi. Hyvin meni. Koira oli vaan innoissaan kun sai aina naksun raketin paukahtaessa :D Ei huvittanut muutenkaan bilettää plus huomenna on töihin meno klo 13. Sellanen työ ettei kestä olla sitä vähääkään krapuloissa :)
On parempaa tekemistä ja kyllä sitä kerkiää juoda joskus toiste. Neljä edellistä uuttavuotta on tullut vietetyksi viskin parissa, ja vaihteeksi ihan leppoisaa olla selvin päin ja tehdä jotain muuta.
En juo tänä uutena vuotena pisaraakaan alkoholia. Syynä on raskaus. :)
Hyvää uutta vuotta kaikille! :)
Olen niin paljon parempi kuin yhdenkään oluen/siiderin/paukun ottava ihminen. Olen jalustalla ja kaikkien pitäisi tehdä kuten minä. Ajatelkaa nyt lapsia! Niin, enkä edes tupakoi. Enkä varsinkaan sisällä ja parvekkeella.
Pikemminkin, mun pitäis miettiä joku syy miksi mä joisin.