Muitakin, jotka ei tänään juo pisaraakaan alkoholia ja syy ?
No mä olin varannut pullon kuohuvaa, joka oltaisi juotu miehen kanssa keskiyöllä, mutta nyt jouduinkin teini-ikäisten lastemme kuskiksi, joten emme nyt sitten otakaan. Mies sanoi, että juodaan vaikka ensi lauantaina se vuoden ekan viikonlopun kunniaksi :)
Kommentit (71)
olen päättänyt juoda seuraavan kerran kun painan 65 kg. ja näillä kiloilla se on joskus elokuussa :-D
Juon alkoholia todella todella harvoin. Nyt en. Olen lestadiolainen, jos se mitenkään asiaan liittyy.
perinteisesti ota. Ja koska ihan kaamee krapula. Eilen oli tyttöjen saunailta ja illalla vielä kapakkaan bändiä kuunteleen. Vedin pitkän kaavan mukaan kaksin käsin ja sen kyllä huomaa...
Jo neljäs tai ehkä viides uudenvuodenaatto että en ota. Tosin muuloin ei ole ollut sitä krapulaa.
Siksi en ota kun minä olen meillä se joka ampuu raketit. Mies voikin sitten ottaaa enempi kumaraan ittensä jos haluaa. Vaikka tuskin sekään paljoo tänään ottaa kun ei kerran oo ku toka paukku vasta menossa kai.
olis puoli pulloa punaviiniä joululta.
En kuitenkaan voi juoda, sillä liukastuin ja loukkasin selkäni. Panacodin kanssa ei suositella alkoholia, joten punkku saa jäädä juomatta.
Kaipa te uudenvuoden kunniaksi yhen siiderin voitte ottaa siellä keittiössä.
Terveisin Hercules
en siis ota kun joskus juhlissa lasillisen näön vuoksi.
Mä painoinkin ton vielä joitain kuukausia sitten, nyt 70 joulun jälkeen.. Ja en ole päässyt ihannepainooni juuri sen takia kun noita menoja ja bileitä, kaverisynttäreitä ym koko syksyn niin ne katkaisee laihiksen. Otan tommosen tavoitteen kans, kun pääsen alle 64 niin voisin antaa itselleni luvan.
olen päättänyt juoda seuraavan kerran kun painan 65 kg. ja näillä kiloilla se on joskus elokuussa :-D
tai mies ehkä ottaa yhden konjakin loppuillasta. mies juo hyvin harvoin mitään alkoholia, minä vedän muutaman kerran vuodessa perseet mutta muuten en juo ollenkaan.
tai no ehkä kun eilen otin muutaman sidukan..
mut ei tee mieli ku väsyttää ihan törkeesti.
Mua ei vaan huvita juoda jos ei ole aikuisseuraa. Yhdestä tai kahdesta siideristä tulee vaan päänsärky. Olen siis sosiaalinen juoja :)
koska oon raskaana ja vaikka en olisikaan niin lasten kotona ollessa meillä ei juoda pisaraakaan alkoholipitoisia juomia. Sitä alkoholilla läträämistä oon ite joutunu kattomaan ihan liikaa lapsena. Muutenkin me juodaan vain kahdesti vuodessa.
..lapsi on bilettämässä. EI vaan huvita juoda, vaikka kaapit on täynnä viinaa. Hölmö kysymys!
siis miksi tänään pitäisi mitään juodakkaan?
en viitsi kun ei mitään erityistä syytä juuri tänään mitään ottaa.
Jos en olisi raskaana ja olisin jossain pippaloissa ja lapset hoidossa, niin sitten ehkä joisin. En kans tykkää juoda "kalsarikännejä". Joko otan juhlimistuulella tai sitten en yhtään. Harvoin juon kyllä muutenkin. En vaan tykkää juoda sitä yhtä tai kahta. Mieluumin sitten iloisen hiprakan.
Jouluna maistoin muutaman suullisen ruuan kanssa viiniä. Mulla on useampi syy. Yks on pienet lapset, toinen ettei alkoholi muutenkaan maistu hyvältä vaan tykkään ennemmin vaikka kokiksesta. Kolmas syy on etten tykkää tulla humalaan, en pidä olotilasta. Mulla ei oo mitään "vakavaa" syytä kieltäytyä alkoholista vaan ennemminkin syy on se että miksi ihmeessä sitä pitäisi juoda?!
voisin kyllä juoda, mutta ei tee mieli, joten olen ilman.
että lapset kyörätään jonnekin sukulaisille silloin tällöin ja vedetään kauheat lärvit. Ihmettelen miten te sitten aiotte toimia, kun lapset on jo niin isoja, etteivät enää suostu menemään mihinkään mummoloihin vaan heillä on omia menoja. absolutismi lienee sitten ainoa vaihtoehto.
t. yksi joka on juonut viiniä joka ilta joka päivä jouluaatosta alkaen hyvällä omalla tunnolla, vaikka onkin lapsia.
minkä lisäksi olen ainoa aikuinen kotona lasteni kanssa. Siinäpä jo kaksi oivaa syytä.