Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muitakin, jotka ei tänään juo pisaraakaan alkoholia ja syy ?

Vierailija
31.12.2011 |

No mä olin varannut pullon kuohuvaa, joka oltaisi juotu miehen kanssa keskiyöllä, mutta nyt jouduinkin teini-ikäisten lastemme kuskiksi, joten emme nyt sitten otakaan. Mies sanoi, että juodaan vaikka ensi lauantaina se vuoden ekan viikonlopun kunniaksi :)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi nytkään.

Vierailija
42/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei tulisi mieleenkään ottaa edes sitä yhtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en muutenkaan juo.

Vierailija
44/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska päätimme lasten vuoksi olla ihan alkoholittomalla linjalla joulun ja uudenvuoden. minulla jo tuntuu se yksikin siideri joten siksi ihan limulinja.

Vierailija
45/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasta pari viikkoa sitten oli syöpäleikkaus :(

Vierailija
46/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä on perheessä ollut viimeiset 10v ja ikinä ei tiedä mitä voi sattua.

Vierailija
48/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lapset ois nukkumassa, mut nyt on pienempi flunssassa, joten tuskin nukutaan koko yönä, niin jää ottamatta.

Vierailija
50/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo aiemmin vastata tähän, mutta jäi se tekemättä. Tuolloin olisin vastannut etten ota, koska en juuri pidä alkoholin mausta enkä sen "rentouttavasta" vaikutuksesta. Sitä paitsi pienikin määrä alkoholia tuntuisi huomenna turvonneena ja vetämättömänä olona.

Muuten

Miksi Suomessa pitää aina perustella, jos ei halua juoda alkoholia? En nyt tarkoita tätä aloitusta, mutta tiedätte kyllä mitä tarkoitan tällä.

Vierailija
51/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska imetän pientä vauvaamme. Ja en juo muulloinkaan yhtä enempää

Vierailija
52/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti

Vierailija
53/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan raittiina sekä minä ja mies, koska työvuoroja ennen ja jälkeen vuodenvaihteen. Minä olen lisäksi raskaana. Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija
54/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä hassua on se, kun näissä ketjuissa aina korostetaan, ettei juoda koska lapset ovat kotona. Missäs muualla pienet lapset iltaisin sitten olisi kuin kotona. Miksei voi vain sanoa,ettei käytä ollenkaan.

Vierailija
55/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oikeastaan huvita muutenkaan mikään alkoholi, edes kuoharilasillista ei tee mieli.

Vierailija
56/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä lähes 16-vuotiaana kokeillut alkoholia. Ja jep jep, äsken tuli päissään kotiin ja nyt oksentaa vessassa..... Eli onneks en juonut alkoholia.

Vierailija
57/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperon kanssa korkattiin bulbbulb lasten skumppa 0%,isi ei ota ja masuvauvakaan ei tahdo promilleja :)kivaa ja onnen täyttämää vuotta´2012 (ps,selvänä symppis;)

Vierailija
58/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin toukokuun lopussa, että olen vuoden juomatta. päätös on pitänyt eikä ole mieli tehnyt. lepuutan maksaani :)

en tiedä alanko juomaan sen vuodenkaan jälkeen.

Vierailija
59/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessämme ei kukan juo.

Jääkaapista löytyy yli 10 vuotta vanha avaamaton shamppanjapullo. Saa olla rauhassa. SItten avaan sen ja annan kuohua yli, jos voitan lotossa päääpotin. Olen siis varautunut kaikkeen :)

Vierailija
60/71 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toinen päivä menossa ja nää kaksi ekaa päivää ovat niin kivuliaita että syöminenkään ei onnistu, enkä sitten taas viitsi ottaa särkylääkettä kuin yötä vasten, kun ne väsyttävät ja päivällä pitäisi olla jotenkin järjissään. Olen muuten toimintakunnossa, liikkuminen auttaa kipuihin, mutta illalla ne krampit palaavat sitten.

Niin ja siis nuo kivut estävät sen juomisen siksi, että oksentaisin lasillisenkin jälkeen.