Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juma :D Löysin teiniaikojen poikaystäväni Fb:sta, ja tiedoistaan päätellen hänellä on sen niminen

Vierailija
31.12.2011 |

lapsi, jota yhdessä silloin seurusteluaikaan suunniteltiin "yhteiselle lapsellemme". On sitten maku natsannut yhteen edelleen vaimonsakin kanssa, hienoa :)

Tiedän, että on heidän yhteinen lapsi, koska alkoivat seurustella vähän meidän eromme jälkeen ja menivät naimisiin muutamia vuosia sen jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla teinipelle!

Vierailija
2/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sattumaa vaan naureskelin, on kaksiosainen nimi ja aivan sama minulle miten on lapsensa nimennyt. Olen 33-vuotias teinipelle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tykännyt tietystä nimestä ilmeisen pitkään ja selvästi maku on vaimon kanssa sama. En nyt ihan ymmärrä mikä on ap:n pointti. Jos tietystä nimestä puhuu jonkun nuoruuden heitukan kanssa, eikö sitä saa enää myöhemmin käyttää?

Vierailija
4/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva kuulla :)

Vierailija
5/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva kuulla :)

Vierailija
6/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ymmärtäkö tahallanne väärin. Se oli silloin minun haaveilua teini-iässä, oltiin niin varmoja suhteen jatkuvuudesta mutta niin vaan erottiin. Hän tykästyi silloin siihen nimeen ja mietittiin yhdessä että laitetaan sitten joskus omalle lapsellemme se nimi.

Minusta tämä nyt oli hauska sattuma, että tuo nimi on otettu käyttöön heidän perheessään. En itke täällä katkerana, päinvastoin :)

ap

Vierailija
7/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua paljastaa nimeä, koska en kuulu heidän elämäänsä millään tavalla. Asuvat Sipoossa, siinä ainut tuntomerkki.

ap

Vierailija
8/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla lapsia ja tuo sama nimi käytössä ? Onko ap:n nimimaku muuttunut ?

Vierailija
9/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nykyään juuri sen nimiset lapset, kuin silloin mietimme, ja nimet eivät ole perusnimiä almanakasta. Vähän huvittaa:)

Vierailija
10/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen on oikeasti huvittavaa, omalla kohdallani on niin, että sain tietää, että ex-mieheni on äskettäin antanut lapselleen ex-naisensa nimen, jota vitsillä ehdotteli "meidän lapselle", ja sanoin että "ei ikinä".

Exäni nykyinen ei taida tietää nimen juuristä, vaikka totta kai nimiä voi antaa ilman sen kummempia tarkoituksia, itse en vain antaisi exäni nimeä lapselleni:)

Vierailija
11/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on nykyään juuri sen nimiset lapset, kuin silloin mietimme, ja nimet eivät ole perusnimiä almanakasta. Vähän huvittaa:)

Sinä ainakin ymmärsit pointtini :)

ap

Vierailija
12/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällainen on oikeasti huvittavaa, omalla kohdallani on niin, että sain tietää, että ex-mieheni on äskettäin antanut lapselleen ex-naisensa nimen, jota vitsillä ehdotteli "meidän lapselle", ja sanoin että "ei ikinä".

Exäni nykyinen ei taida tietää nimen juuristä, vaikka totta kai nimiä voi antaa ilman sen kummempia tarkoituksia, itse en vain antaisi exäni nimeä lapselleni:)

ap

Vierailija
13/13 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ainakin ymmärsit pointtini :) ap

Lisättäköön vielä, että toisella lapsistani on näistä nimistä vähän eri versio tai aika paljonkin muunneltu, joten olen syyllistynyt lähes samaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän