Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä kaikesta tästä paskasta?

Vierailija
28.12.2011 |

Eli olin koulukiusattu ja siitä jäänyt traumat. Valitsin loismiehen joka käyttää henkistä väkivaltaa ja siitä traumat. Olen ollut työpaikkakiusattu ja siitä traumat. Sairastanut psykoosin ja nyt ainakin keskivaikea masennus...siitä traumat. Nyt tulossa ehkä ero tuosta hyväksikäyttäjä miehestä...siitä traumat. Niin ja meillä pienet lapset joiden yh:ksi varmaan jään ellei mies pistä kampoihin ja paljon.

Miten koskaan pääsen ylös? Yksinäisyys myös vaivaa varsinkin jos tulee ero. Huoliiko minua koskaan kukaan normaali mies tai rakastaako. =(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko selventää?

ap

Vierailija
2/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus auttaa, jos tosissasi pyydät.

Auttoi minutkin niin pohjalta, ettei sen enempää pohjalle voi enää mennäkään.

En olisi uskonut, että elämäni voi vielä näyttää näin valoisalta, ja että löydän elämääni aitoa, pysyvää iloa, kiitollisuutta ja elämänhalua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa erilaisia eroryhmiä yms. vertaistukea, varmaan myös masennuksen hoitoonkin. Se varmasti auttaisi sinua ja saisit lisää itseluottamusta.

Pääset ylös toisten tukemana. Kukaan ei varmaan osaa sanoa "huoliiko" sinut kukaan mies tulevaisuudessa, mutta sitä ei kannata nyt jäädä miettimään, vaan erota psyykkistä väkivaltaa käyttävästä miehestä ja yrittää kuntoutua, sen jälkeen on varmaan ihan hyvät edellytykset parisuhdeasioille, kunhan elämä on vähän tasaantunut.

Vierailija
4/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on yksi ja sama ongelma, ei montaa ongelmaa. Koska sinulla on tämä ongelma (juontaa lapsuuteen), se heijastuu joka paikkaan: miehiin ja työpaikkaan ja henkiseen hyvinvointiin.

Älä nyt ajattele uusia miehiä. Niin kauan kuin et puhdista pääkoppaasi, otat jälleen samanlaisen miehen.

Siivoa ensin menneet. Sitten mietit uutta miestä.

Vierailija
5/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus auttaa, jos tosissasi pyydät.

Auttoi minutkin niin pohjalta, ettei sen enempää pohjalle voi enää mennäkään.

En olisi uskonut, että elämäni voi vielä näyttää näin valoisalta, ja että löydän elämääni aitoa, pysyvää iloa, kiitollisuutta ja elämänhalua!

paskaa ja traumaa toistensa perään. Uskon Jeesukseen mutta ei Hän minun elämään ole yhtään valoa tuonut vaan pelkkää pelkoa siitä että uskonko nyt varmasti tarpeeksi vai joudunko helvettiin.

Vierailija
6/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on yksi ja sama ongelma, ei montaa ongelmaa. Koska sinulla on tämä ongelma (juontaa lapsuuteen), se heijastuu joka paikkaan: miehiin ja työpaikkaan ja henkiseen hyvinvointiin.

Älä nyt ajattele uusia miehiä. Niin kauan kuin et puhdista pääkoppaasi, otat jälleen samanlaisen miehen.

Siivoa ensin menneet. Sitten mietit uutta miestä.

Vierailija
7/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

traumoja voi olla mutta elämä jatkuu. käsittele terapeutin kanssa niitä asioita niin aukeavat paremmin. ja ehdottomasti parempi elää ilman hyväksikäyttöä tai rakkaudettomassa liitossa. voimia koitoksiin, muista että lapset kärsivät ja saavat traumoja myös erossa. hae apua itsellesi ja lapsillesi ajoissa jos tarve on. psykoosiin voi sairastua kuka vaan, se ei tee ihmisestä huonompaa mutta herkemmän ja pelokkaamman kun tajuaa kuinka pienestä kaikki voi olla kiinni. masennuksesta voi parantua pikku hiljaa. uupumus sinulla varmaan on siinä päällä. ei varmaan jaksa edes käsitellä aikaisemoia traumoja ennenkuin asiat tasaantuu.

tietenkin joku tavallinen mies voi rakastaa sinua, ei se mitä kerroit tee sinusta mitenkään huonompaa mutta tuskin kaipaat edes uutta suhdetta ennen kuin olet hieman vahvempija päässyt erosta yli. keskity nyt vaan lapsiisi ja ota asia kerrallaan. voimia!

Vierailija
8/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on yksi ja sama ongelma, ei montaa ongelmaa. Koska sinulla on tämä ongelma (juontaa lapsuuteen), se heijastuu joka paikkaan: miehiin ja työpaikkaan ja henkiseen hyvinvointiin. Älä nyt ajattele uusia miehiä. Niin kauan kuin et puhdista pääkoppaasi, otat jälleen samanlaisen miehen. Siivoa ensin menneet. Sitten mietit uutta miestä.

Hyvä terpaeutti on a ja o. Sitten luet rutkasti aiheeseen liittyvää kirjallisuutta.

Vierailija
9/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:n kannattaisi kattoo nyt muualle kuin omaan napaan. Anna miessukukunnan olla rauhassa joitakin vuosia, rauhota tilanne (ja talous).

Ja sorry, en ymmärrä; jos sulla on hankala mies josta traumoja niin miten sulla sitten tulee traumoja siitä eroamisestakin? Eikö se olisi helpotus?

Ja vielä tohon otsikkoon. Rukoile itsellesi elävää uskoa, sen löydät seurakunnasta jossa saarnataan puhdas Jumalan sana ja katuvainen ihminen saa synnit anteeks. Elävän uskon voimalla saat voimia arkielämään, iloa, elämänhalua jne. Ja opit elämään päivän kerrallaan, murehtimatta mitä huominen tuo tullessaan.

Vierailija
10/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on yksi ja sama ongelma, ei montaa ongelmaa. Koska sinulla on tämä ongelma (juontaa lapsuuteen), se heijastuu joka paikkaan: miehiin ja työpaikkaan ja henkiseen hyvinvointiin. Älä nyt ajattele uusia miehiä. Niin kauan kuin et puhdista pääkoppaasi, otat jälleen samanlaisen miehen. Siivoa ensin menneet. Sitten mietit uutta miestä.

Hyvä terpaeutti on a ja o. Sitten luet rutkasti aiheeseen liittyvää kirjallisuutta.

Mitä kirjallisuutta? Olen lukenut paljon Hellsteniä. Tämä aiheutti pahaa ahdistusta. Mitä muita on olemassa?

ap

Vierailija
11/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan tajua, että itse aiheutat nuo vaikeutesi? Toistat ja toistat samaa kaavaa ja teet itse itsestäsi uhrin.

Vierailija
12/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihminen ole joko uhri tai tekijä. ihmiselle myös tapahtuu asioita joihin hän ei voi vaikuttaa ja joihin sinä et voi vaikuttaa, itsensä syyllistäminen siitä on aivan turhaa eikä vie mihinkään. jokainen haluaa olla terve ja hyvinvoiva, toisilla tie siihen voi olla pitkä ja kiemurainen..

Vierailija
13/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lukemisessasi jotain puutteita? Sanoinko olleeni uhri? Mitä sitä sanotaan kiusatussa puolet vikaa vai kiusaajassa 100%

ap

Vierailija
14/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjallisuutta? Olen lukenut paljon Hellsteniä. Tämä aiheutti pahaa ahdistusta. Mitä muita on olemassa? ap

Se, että ahdistaa kertoo siitä, että olet oikeilla lähteillä! Ala tutkimaan itseäsi ja pohtimaan, mitä on tapahtunut. Et pääse asioista yli unohtamalla, vaan kohtamaalla tapahtuneet.

Kirja, joka ei resonoi, on väärillä jäljillä.

Vierailija
15/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue myös narsismista kertovaa kirjallisuutta. Se liippaa henkistä väkivaltaa. Salomaa Paula on kirjoittanut tänä vuonna uuden kirjan, miten alistumisen mallista pystyy irtautumaan. Narsismin tiedostaminen tms. on kirjan nimi.

Ja kun luet, niin aina kun ahdistaa, niin olet oikeilla jäljillä.

Vierailija
16/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta sain traumoja ja tuolta ja tuolta..

Haloo ihminen, ota itseäsi niskasta kiinni ja elä nykyelämääsi. Sulla mitään traumoja ole. Oikeasti traumaattinen ei osaa kertoa traumojensa alkuperää.

Elä, äläkä valita!

Vierailija
17/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta sain traumoja ja tuolta ja tuolta..

Haloo ihminen, ota itseäsi niskasta kiinni ja elä nykyelämääsi. Sulla mitään traumoja ole. Oikeasti traumaattinen ei osaa kertoa traumojensa alkuperää.

Elä, äläkä valita!

Tottakait koko ajan elän elämääni muutenhan en olisi tässä? Niin ja menneitä en tietoisesti mieti koko aikaa joten siinä en tee virhettä vellomalla missään menneisyydessä.

ap

Vierailija
18/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjallisuutta? Olen lukenut paljon Hellsteniä. Tämä aiheutti pahaa ahdistusta. Mitä muita on olemassa? ap

Se, että ahdistaa kertoo siitä, että olet oikeilla lähteillä! Ala tutkimaan itseäsi ja pohtimaan, mitä on tapahtunut. Et pääse asioista yli unohtamalla, vaan kohtamaalla tapahtuneet.

on alettava tulemaan yli jos haluaa voida paremmin. Itse olen käynyt tämän ns. "etsikkoajan" läpi. Itsekin koulukiusattu olen ja kaikkea paskaa tullut niskaan. Syytin muita omasta ahdistumisestani ja epäonnestani, niihin oli niin helppo takertua ja antaa tekosyy voida huonosti. Tule sieltä tekemästäsi häkistä ulos....

Minulle silmiä avaava teos oli Anthony De Mellon Havahtuminen. Ja kannattaa lukea ajatuksella, voi olla rankkakin.

Vierailija
19/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alettava tulemaan yli jos haluaa voida paremmin. Itse olen käynyt tämän ns. "etsikkoajan" läpi. Itsekin koulukiusattu olen ja kaikkea paskaa tullut niskaan. Syytin muita omasta ahdistumisestani ja epäonnestani, niihin oli niin helppo takertua ja antaa tekosyy voida huonosti. Tule sieltä tekemästäsi häkistä ulos....

Minulle silmiä avaava teos oli Anthony De Mellon Havahtuminen. Ja kannattaa lukea ajatuksella, voi olla rankkakin.

Rankkahan se oma syyllisyys on nähdä mutta tuo Hellstenin kirja perustuu siihen että kannat koko suvun asiat harteillasi. Minusta ei ehkä ihan siihen ole. Tuntuu pahalta kantaa vastuuta muista ihmisistä ja heidän ratkaisuistaan.

ap

Vierailija
20/24 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutessasi voit katkaista sen sovinnaisuuden ja aloittaa elämään omaa elämää. Voit siis elää kuten "suku velvoittaa" tai omaa elämääsi.

t:20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän