Jokainen poika lyhentää äidin elinikää 34 viikkoa, tytöt taas pidentävät
Mulla on 5 poikaa, elinikäni lyhenee siis yli 3 vuodella :(
Kommentit (129)
Ei ihme, että feministit ovat maailmalla alkaneet abortoimaan poikasikiöitä. Feminismi on keksinyt keinon hankkiutua miehistä eroon.
Et ole varmaan koskaan kokenut tyttöjen murrosikää? Ei kyllä todellakaan pidennä äidin tai isän elinikää.
Mä taas ajattelen että se poika voi kuormittaa äidin mielenterveyttä. Toisaalta on totta että kun poika perustaa perheen niin ne lapsenlapset jää kaukaisemmiksi kuin tyttären lapset. Tällaista näen usein.
Vierailija kirjoitti:
Minä koen että tytön kasvattaminen on moninkertaisesti raskaampaa kuin pojan. Itsellä siis molemmat.
Persoonissa on tietenkin paljon eroja, mutta tyypillisesti pojilla on enemmän kouluongelmia ja ongelmia virkavallankin kanssa. Teini-iässä myös paljon liikennetörttöilyä. Ja koko kasvuiän ajan pojilla on tyttöjä suurempi tapaturmariski.
Vierailija kirjoitti:
Et ole varmaan koskaan kokenut tyttöjen murrosikää? Ei kyllä todellakaan pidennä äidin tai isän elinikää.
Ei kaikilla tytöillä todellakaan ole vaikea murrosikä. Mulla ei ollut, eikä tyttärillä. Mun veli sen sijaan teki vaikka mitä, mm. ajoi kännissä mopolla, oli tappeluita jne.
Uskon tuon täysin,että poikani lyhentää elinikääni 8.5 vuotta. Siltä se tuntuukin. Ex siihen päälle. Onneksi ei olla enää yhdessä. Mieskin lyhentää vaimonsa elinikää. Miehet on järkyttävä terveysvaara.
Entä jos perheessä on esikoinen poika ja kuopus tyttö?
Minä en kaipaa lisää elinvuosia sinne loppupäähän. Parhaat vuodet on tässä aikuisiässä eikä ne lisäänny millään. Elämä on nyt ja vanhuus sitten toivottavasti ei kestä kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Pojillako se jotenkin helpompi on? Heillä se purkautuu usein väkivaltaisuuksina ja päihteinä, tytöillä on lähinnä jotain ovien paiskomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojillako se jotenkin helpompi on? Heillä se purkautuu usein väkivaltaisuuksina ja päihteinä, tytöillä on lähinnä jotain ovien paiskomista.
Sinä et tiedä tyttöjen murrosiästä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että feministit ovat maailmalla alkaneet abortoimaan poikasikiöitä. Feminismi on keksinyt keinon hankkiutua miehistä eroon.
No ei ole alkaneet, mutta miesten määrää kyllä pitäisi rajoittaa. Niistä ei ole mitään hyötyä, mutta ovat valtava kuluerä ja ympäristöriski kaikkien sosiaalisten ongelmien lisäksi mitä aiheuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kaipaa lisää elinvuosia sinne loppupäähän. Parhaat vuodet on tässä aikuisiässä eikä ne lisäänny millään. Elämä on nyt ja vanhuus sitten toivottavasti ei kestä kauaa.
Ei se mene niin että se vaikutus ykskaks näkyisi vasta elämän loppupäässä. Jo raskausaikana ja synnytyksessä pojat aiheuttaa enemmän komplikaatioita äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä koen että tytön kasvattaminen on moninkertaisesti raskaampaa kuin pojan. Itsellä siis molemmat.
Persoonissa on tietenkin paljon eroja, mutta tyypillisesti pojilla on enemmän kouluongelmia ja ongelmia virkavallankin kanssa. Teini-iässä myös paljon liikennetörttöilyä. Ja koko kasvuiän ajan pojilla on tyttöjä suurempi tapaturmariski.
Nuo asiat pitävät varmasti paikkansa. Tytöllä menee koulu loistavasti, eikä muitakaan törttöilyjä, mutta elämä muuten, se perusarki, on hyvin hyvin raskasta ja tuntuu että hän kyllä lyhentää elinikääni huolella.
Saamelaisten elämä on hyvin paljon erilaista kuin vaikka Helsingin toimistorouvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkö? Mun tytöt on nuoria aikuisia, heidän murrosikä oli lähinnä jotain itkuherkkyyden lisääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole alkaneet, mutta miesten määrää kyllä pitäisi rajoittaa. Niistä ei ole mitään hyötyä, mutta ovat valtava kuluerä ja ympäristöriski kaikkien sosiaalisten ongelmien lisäksi mitä aiheuttavat.
Tiesitkö, että pojista kasvaa miehiä ja juuri siksi abortoidaan?
Oma kokemukseni on samansuuntainen tuon tutkimustuloksen kanssa. Poikia odottaessani raskaudet olivat kuormittavampia, etenkin jälkimmäinen poikaraskaus, josta jäin pysyvästi sairaaksi. Lisäksi pojat olivat pieninä levottomia, tyttö taas todella rauhallinen.
Murrosikä on sitten oma lukunsa. Siinä kuitenkin lapsi ei ole enää yhtä kiinni äidissään kuin pikkulapsena. Etenkin entisaikoihin lapsi saattoi murrosiän vaikeimmassa vaiheessa asua jo muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi tyttöä ja hyvin kivuttomasti meni murrosiät. Odotin pahinta, sillä molemmilla oli eeppiset uhmaiät (nimenomaan monikossa, viimeinen molemmilla koulunaloitusiässä)