Mitä te saitte miehiltänne lahjaksi?
Kommentit (124)
Timanttisormuksen ja leffaboxin jonka olin toivonut, lisäksi sain suklaata :)
Olenkin kaikkien vetämä h---ra, kuole ensi yönä. Kiitos tästäkin Joulusta!
Reissu varattu maaliskuun loppuun, sis. liput Mamma Mia -musikaaliin sekä johonkin potkupallo-otteluun. Kiva niin.
* Sing Star Suomisuosikit
* jalkapallo ( olen just alkanut pelaa mammafutiksessa)
* matkatermari kahville
uuden sauvasekoittimen (minä kokkaan), elokuvia, hajuveden jota toivoin. Ihana mies:)
En ole saanut useampaan vuoteen, myöskään synttäri- tai äitienpäivälahjaa. Meillä ei mene kovin hyvin.
Olen kyllä kiukutellut melkein koko päivän, jouluna ikävöin aina poismennyttä äitiäni ja se näkyy näin,harmittaa.
Onneksi mieheni on samanlainen kuin minä. Yhtä lapsellinen. On aivan innoissaan ennen joulua kun kihisee salaisuuksista kun laittaa minulle jotain. Samoin minä kun saan laittaa hänelle jotain. Rikkaita emme ole ja lahjamme ovat vaatimattomia. Mutta kummallakin on säilynyt se lapsellinen into, mikä oli pienenäkin kun oli löytänyt jotain sellaista toiselle, mistä tiesi toisen pitävän ja odotti jännityksellä, että saa antaa sen toiselle.
Antamisen ilo on yksi hienoimmista iloista. Paljon parempi kuin vahingonilo.
on tosi surullista että ostetaan pakolla jotakin *tavaraa*, lahjakortit ymmärrän oikein hyvin, että on ajatus mitä toiselle haluaisi antaa. Meillä annoin 100 e rahaa, jonka yhdessä sovimme minne se menee. Amnestylle meni kun mies sai päättää.
Tuntuu tosi omituiselta ja surulliselta ettei aikuiset osta toisilleen lahjoja jouluna.
sykemittarin ja shiatsu-hierontalaitteen.
mukin jossa luki rakas ja sisällä tämmöinen teksti:Tunnen oloni turvalliseksi lähelläsi. Olemme kokeneet paljon yhdessä ja tiedän miten paljon rakastat minua. Olet elämäni tärkein ihminen ja lupaan, että sinulle on aina paikka sydämessäni. Rakastan sinua elämäni loppuun asti.
sitte sain lontoon ra suklaalevyn (mun lemppari9 ja suklaarasian ja lisäks 60e lahjakortti hm. oon 18 ja kulta 17. 2 vuotta yhes.
cantaoloup-melonin ja kaksi kaljaa.
Lisäksi yllätyksenä kauniit alusvaatteet ja suklaata. Ihanat lahjat tänä vuonna!
Sitä toivoin.
Sain myös ylläri lahjana valkokultaisen kaulakorun sydänriipuksella jossa on muutama timatti, tosi kaunis.
ja pari muuta kivaa pientä yllätystä. Leffat tiesin, muita en.
aikuinen ihminen listaa toiveita ja jää odottamaan meneekö toiveet oikein ja tuleeko kaikki mitä toivoi.
Jos toivoisin lahjaa mieheltäni, niin olisin otettu jos hän itse minut tuntien keksisi jotain sopivaa.
Meillä ei vaihdeta aikuisten kesken lahjoja, laitamme miehen kanssa ison perhejuhlan yhdessä, siinä on juhlantuntua ja rahan menoa, omia lapsiakin 4.
Olimme juuri pidennetyllä viikonloppureissulla Lontoossa ja musikaalia katsomassa (samoin kuin joku edellisistä vastaajista on tekemässä), ilman lapsia. Mies vie minut myös usein ulos syömään, esim olimme perjantaina kaksistaan päivällä joululounaalla, se on minusta huomaavaista.
aikuinen ihminen listaa toiveita ja jää odottamaan meneekö toiveet oikein ja tuleeko kaikki mitä toivoi.
Jos toivoisin lahjaa mieheltäni, niin olisin otettu jos hän itse minut tuntien keksisi jotain sopivaa.
Meillä ei vaihdeta aikuisten kesken lahjoja, laitamme miehen kanssa ison perhejuhlan yhdessä, siinä on juhlantuntua ja rahan menoa, omia lapsiakin 4.
Olimme juuri pidennetyllä viikonloppureissulla Lontoossa ja musikaalia katsomassa (samoin kuin joku edellisistä vastaajista on tekemässä), ilman lapsia. Mies vie minut myös usein ulos syömään, esim olimme perjantaina kaksistaan päivällä joululounaalla, se on minusta huomaavaista.
Jotenkin sun teksi on katkeraa (kateellista)
Mekin käydään vaikka missä, perheen kanssa ja kahdestaa silti se ei sulje pois sitä että ei muistettaisi toisiamme jouluna. Ja sekös ottaa sua päähän :D
-Trueblood 3. tuotantokausi
-Leipäkone
-Ladyshaverin
-Kirjan
Erittäin tervetulleita oli kaikki lahjat. Ainut mitä en saanut, mitä olisin toivonut oli timanttikorvikset... Ehkä sitten synttärilahjaks.. :)
Mä en ikipäivänä suostuis siihen ettei osteta toisillemme lahjoja, olis aivan sairaan kamalaa ja joulu pilallla!! Onneks mies on samaa mieltä. :)