Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvä, meidän joulu on peruttu!

Vierailija
21.12.2011 |

10 vee hilluisi nykyään puolille öin, nytkin vielä pyörii sängyssään eikä aamulla tietenkään herää ajoissa kouluun vaan myöhästelee.



Näin ollen en pysty paketoimaan lahjoja salaa eli joulu on sitten peruttu.



Tylsä juttu.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut eroa?

Vierailija
42/42 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju on nostettu 9 vuoden jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi