Lue keskustelun säännöt.
Selvä, meidän joulu on peruttu!
21.12.2011 |
10 vee hilluisi nykyään puolille öin, nytkin vielä pyörii sängyssään eikä aamulla tietenkään herää ajoissa kouluun vaan myöhästelee.
Näin ollen en pysty paketoimaan lahjoja salaa eli joulu on sitten peruttu.
Tylsä juttu.
Kommentit (42)
Miksi tämä ketju on nostettu 9 vuoden jälkeen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletko harkinnut eroa?