Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvä, meidän joulu on peruttu!

Vierailija
21.12.2011 |

10 vee hilluisi nykyään puolille öin, nytkin vielä pyörii sängyssään eikä aamulla tietenkään herää ajoissa kouluun vaan myöhästelee.



Näin ollen en pysty paketoimaan lahjoja salaa eli joulu on sitten peruttu.



Tylsä juttu.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sitä lasta nukkumaan?? Meidän 10v menee nukkumaan silloin kun käsketään, usein kyllä aikaisemminkin.



Niin ja poika on. Oikein kunnollinen ja hyvä poika onkin. Trendikäs, suosittu, historista kiinnostunut asehullu.

Vierailija
22/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme hommaa että aikuinen äiti ei saa kuria omalle lapselle normaalisti. Miksi et nyt vain sano tiukasti että omaan huoneeseen nukkumaan, ja jos ei muuten usko niin viet ja peittelet. kuka teidän perheessä määrää?? Ja tarkoitukseni ei ollut että että tuolla vittalla alat ketään läimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme hommaa että aikuinen äiti ei saa kuria omalle lapselle normaalisti. Miksi et nyt vain sano tiukasti että omaan huoneeseen nukkumaan, ja jos ei muuten usko niin viet ja peittelet. kuka teidän perheessä määrää?? Ja tarkoitukseni ei ollut että että tuolla vittalla alat ketään läimiä.


Kyllä se sängyssä pysyy mutta uni ei tule. ap

Vierailija
24/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei kuitenkaan samassa huoneessa ole ? :O ihme AP ko ei saa yhtiä lahjoja pakettiin ja sitten on peruttu koko joulu.. kasva ap aikuiseksi.

Vierailija
25/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sitten lapsen vika jos ei uni tule?



Anna olla sen nukkumisen kanssa, käyt sanomassa rakkaalle lapsellesi että tiedän ettet nuku, mutta jos on pissahätä tai jano niin tule nyt heti vessaan ja juomaan, koska viiden minuutin päästä tontut tulee meille paketoimaan lahjoja ja silloin kaikkien täytyy olla hipihiljaa omissa sängyissä, tai tontut pelästyy. Ja sitten vaan paketoit lahjat.



Saat ne lahjapaketit varmaan johonkin piiloon, varastoon tai matkalaukkuihin, jätesäkkiin vaatehuoneeseen tms. Jos asut kerrostalossa niin kanahäkkiin tai vaikka autoon.



Vasta sitten jos lapsi käy omin päin aukomassa lahjat, voit alkaa keskustella siitä olisiko joulu peruttu, mutta ei nyt tollasen asian takia :D.

Vierailija
26/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa AP:ta vaivata astetta pahempi joulustressi? Jaksamisia, ainakin mun myötätunnot on sun puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme kitinää ap..

Vierailija
28/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stereot pussilakanaan, kun ei järkevämpäänkään pakettia keksitty. Lahjan saaja oli siitäkin paketista tyytytväinen...........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stereot pussilakanaan, kun ei järkevämpäänkään pakettia keksitty. Lahjan saaja oli siitäkin paketista tyytytväinen...........

Vierailija
30/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi 29 ..."Anna olla sen nukkumisen kanssa, käyt sanomassa rakkaalle lapsellesi että tiedän ettet nuku, mutta jos on pissahätä tai jano niin tule nyt heti vessaan ja juomaan, koska viiden minuutin päästä tontut tulee meille paketoimaan lahjoja ja silloin kaikkien täytyy olla hipihiljaa omissa sängyissä, tai tontut pelästyy. Ja sitten vaan paketoit lahjat."



Ja just joku ehdotti pussilakanaa. Ota joku fleece viltti ja kiedo siihen, sido narulla ympäri ...jopa 10veetäkin alkaa naurattaa äidin hömppäily ; ) Pilkettä silmäkulmaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat hillua, jos myöhästyy sitten koulustakin? Kyllä tuon ikäisellä pitää vielä olla nukkumaanmenoajat aikaisemmin kuin puoliltaöin..

Vierailija
32/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina ollut iltakukkuja. Se oli kuule tosi kurjaa alakoulu-ikäisenä valvoa iltaisin vuoteessaan unta odottaen. Ja aamulla väsyttä aina aivan hirveästi.

Onneksi ei sentään sen takia joulua koskaan peruttu. Tarpeeksi kurjaa se oli muutenkin.



Yhtenä vuonna kuitenkin joulu peruttiin, kun isäni kuoli yllättäen kesken joulunvieton. Sydän pysähtyi yllättäen eikä elvyttäminen auttanut :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme hommaa että aikuinen äiti ei saa kuria omalle lapselle normaalisti. Miksi et nyt vain sano tiukasti että omaan huoneeseen nukkumaan, ja jos ei muuten usko niin viet ja peittelet. kuka teidän perheessä määrää?? Ja tarkoitukseni ei ollut että että tuolla vittalla alat ketään läimiä.

Kyllä se sängyssä pysyy mutta uni ei tule. ap


voisivat varmaan ratkaista aikuistenkin unettomuusungelmat. Lääkärit siihen eivät ole löytäneet toimivaa ratkaisua. Unilääkkeetkään kun eivät pitemmän päälle ole hyvä ratkaisu vaikka hetkellisesti voivat helpottaakin tilannetta.

Vierailija
34/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt voi toista syyllistää siitä ettei uni tule! Vielä vaikeampaa se nukahtaminen on jos siitä tekee tuollaisen haloon.



Senkun sanot että nyt et tule tänne koska paketoin lahjoja. Jos siitä huolimatta tulee, omahan on häpeänsä kun tietää lahjat etukäteen. Voi olla itku silmässä aattona kun muut jännittää mitä saa, mutta oppii varmaan olemaan seuraavana jouluna kurkkimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt voi toista syyllistää siitä ettei uni tule! Vielä vaikeampaa se nukahtaminen on jos siitä tekee tuollaisen haloon. Senkun sanot että nyt et tule tänne koska paketoin lahjoja. Jos siitä huolimatta tulee, omahan on häpeänsä kun tietää lahjat etukäteen. Voi olla itku silmässä aattona kun muut jännittää mitä saa, mutta oppii varmaan olemaan seuraavana jouluna kurkkimatta.

Ei ole lapsen vika, jos äiti haluaa kiukutella

Vierailija
36/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinkin voi komentaa lapsen vaikka pihalle leikkimään. Lahjat voi siis paketoida muulloinkin kun lapsen nukkuessa. Kukaan 10-vuotias ei usko enää joulupukkiin eikä lahjojen paketointia tarvitse siis salata. Sen kun sanoo ettet tule nyt vaikka tuntiin kurkkimaan kun paketointi käynnissä. Jos tenava on poikkeuksellisen utelias eikä usko kieltoa niin silloin vain hyväksi koettu kiristys/uhkailu/lahjonta menetelmä käyttöön.

Vierailija
37/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin että "huorista kiinnostunut asehullu" :D

Niin ja poika on. Oikein kunnollinen ja hyvä poika onkin. Trendikäs, suosittu, historista kiinnostunut asehullu.

Ap:lla on kiltti lapsi, kun pysyy hiljaa vuoteessa, vaikka unirytmi ei vastaakaan aikuisten odotuksia. Senkus vaan äiti alkaa paketoimaan toisessa huoneessa. Mitä väliä, jos rapisee?

Tsempit ap:n jouluun. Koittakaa selvitä stressistä!

Vierailija
38/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule enää pukkiin usko, voin sulle paljastaa salaisuuden...



Sulta puuttuu aika lailla kasvattajan auktoriteettia muutenkin. Meillä ei ole mikään neuvottelukysymys, koska 11- ja 9-vuotiaat menevät maata. Ja jos paketoin lahjoja, joiden haluan pysyvän lapsilta salassa, komennan heidät huoneisiinsa. Kyllä ne siellä pysyy, jos uhkaat, että kurkkiminen aiheuttaa lahjan menetyksen.



Pikkuisen selkärankaa, nainen!

Vierailija
39/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paketoinut lahjoja kun lapset menneet sänkyyn,ei ole nukkuneet vielä.

Ja osan myös lasten hereillä ollessa päivällä, menen makkariin laitan oven kiinni ja paketoin.



mikset ap ole paketoinut jo kaupassa,varmaan olet tiennyt ennalta tuon sun "ongelman".

Vierailija
40/42 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se lapsi menisi vaikka välillä ulos, ei ole tervettä koko iltaa sisällä nysvätä. Tulee unikin illalla paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi