Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kaveripyyntö vain sähköpostissa?!

Vierailija
20.12.2011 |

Sähköpostiini on tullut jo kaksi ilmoitusta, että hlö xx haluaa olla kaverini facebookissa. Facebookissa pyyntöä ei kuitenkaan näy? Miksi näin, onko jollekin muulle tapahtunut samalla tavalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kuitenkin asetuksissa että saat ilmoituksen kaverikutsuista s-postiin ja lähtenyttä sähköpostia ei luonnollisesti takaisin saa.

Vierailija
2/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai sitten viesti voi olla huijaus. Jos kaveripyyntö on joltain ihan todelliselta, tuntemaltasi henkilöltä, niin sitten ei varmaan - mutta jos on ihan outo nimi niin katso tarkemmin sitä viestiä. Mikä on lähettäjä jne, voikin olla vaan joku huijaus jonka linkki vie jonnekin ihan muualle kuin fb:n sivuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen luullu, että kaverikutsua ei voi lähettäjä enää perua.

Vierailija
4/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen luullu, että kaverikutsua ei voi lähettäjä enää perua.

Vierailija
5/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu on siis tullut samalta henkilöltä peräkkäisinä päivinä.Jos hän olisi perunut ensimmäisen kutsun, joka sekin on mahdollista, miksi tulisi vielä toinen ilmoitus seuraavana päivänä? Ja tunnen hänet kyllä, ihmetyttää vaan. Ei siis mikään tuntematon huijari..

ap

Vierailija
6/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu on siis tullut samalta henkilöltä peräkkäisinä päivinä.Jos hän olisi perunut ensimmäisen kutsun, joka sekin on mahdollista, miksi tulisi vielä toinen ilmoitus seuraavana päivänä? Ja tunnen hänet kyllä, ihmetyttää vaan. Ei siis mikään tuntematon huijari.. ap

opettelee käyttämään uutta puhelintaan ja sählää. Tai ei tiedä että saat tiedon sähköpostiin ja epäröi pyytääkö. Pyytää-peruu-pyytää-peruu. Tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme