Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä harmittaa nuo alkoholilahjat, joita työpaikoilta saa joulun alla

Vierailija
20.12.2011 |

turhaan antavat meille sellaisia. Viemäriin menevät kaikki. No, saapahan valtio ainakin alkoholiveroa ja Alkon myyjät palkkansa...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän ei tietenkään voi antaa eteenpäin sen sijaan että kaataa ne viemäristä?

No, tuo lienee wanha porvoolainen jouluperinne.

Vierailija
2/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka omistaja omisti myös viinien maahantuontiliikkeen,joka toimi myös samoissa tiloissa meidän firman kanssa.

Viinejä tuli joka joulu lahjaksi ja paljon! Meillä ei niitä juotu / juoda, mutta niistä sai oivallisia lahjoja eteenpäin annettaviksi! Ne kun olivat hyviä laatuviinejä sieltä kalliimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän ei tietenkään voi antaa eteenpäin sen sijaan että kaataa ne viemäristä? No, tuo lienee wanha porvoolainen jouluperinne.

koska suomalaiset eivät osaa käytää alkoholia fiksusti. Lapsiperheeseen en ainakaan anna alkoholia eteenpäin. Suurin osa tuntemistani ihmisistä on absolutisteja.

Vierailija
4/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka omistaja omisti myös viinien maahantuontiliikkeen,joka toimi myös samoissa tiloissa meidän firman kanssa. Viinejä tuli joka joulu lahjaksi ja paljon! Meillä ei niitä juotu / juoda, mutta niistä sai oivallisia lahjoja eteenpäin annettaviksi! Ne kun olivat hyviä laatuviinejä sieltä kalliimmasta päästä.

minä en tunne lähipiirissä yhtään ihmistä, joka käyttäisi alkoholia. Jotain etäisempiä sukulaisia on, mutta heidän luonaan en koskaan kyläile. ovat niin etäisiä.

Vierailija
5/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aika mennä nukkumaan kun provotkin alkaa olla tätä tasoa...

Vierailija
6/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aika mennä nukkumaan kun provotkin alkaa olla tätä tasoa...

ehkä se kertoo siitä millaisessa todellisuudessa vataosa suomalaisia asuu?

ap

Vierailija
7/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitähän ei tietenkään voi antaa eteenpäin sen sijaan että kaataa ne viemäristä? No, tuo lienee wanha porvoolainen jouluperinne.

koska suomalaiset eivät osaa käytää alkoholia fiksusti. Lapsiperheeseen en ainakaan anna alkoholia eteenpäin. Suurin osa tuntemistani ihmisistä on absolutisteja.

se taidat AP olla sinä, jolla on ongelma alkoholin suhteen. Lapsuudenkodissani oli aina jotain alkoholia kaapissa, kaljaa jääkaapissa jne. En ole tähän päivään mennessä nähnyt isääni koskaan humalassa ja äitini muistaakseni kerran - tällöinkin hän oli ollut ulkona viettämässä iltaa. Ei sitä koko pulloa tarvitse kumota heti kurkusta alas. Ihme touhua.

Vierailija
8/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka omistaja omisti myös viinien maahantuontiliikkeen,joka toimi myös samoissa tiloissa meidän firman kanssa. Viinejä tuli joka joulu lahjaksi ja paljon! Meillä ei niitä juotu / juoda, mutta niistä sai oivallisia lahjoja eteenpäin annettaviksi! Ne kun olivat hyviä laatuviinejä sieltä kalliimmasta päästä.

minä en tunne lähipiirissä yhtään ihmistä, joka käyttäisi alkoholia. Jotain etäisempiä sukulaisia on, mutta heidän luonaan en koskaan kyläile. ovat niin etäisiä.

Kyllä, erittäin oivallisia minulle. Itse en tunne yhtään absolutistia. Lähipiirissä sen sijaan on monta ihmistä, jotka arvostavat laatuviinejä. Niin ja huom, laatuviineillä ei ole tarkoitus vetää päätä täyteen vaan niitä nautitaan erittäin hyvän ruuan kanssa!

t, 3

Vierailija
9/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taidat AP olla sinä, jolla on ongelma alkoholin suhteen. Lapsuudenkodissani oli aina jotain alkoholia kaapissa, kaljaa jääkaapissa jne. En ole tähän päivään mennessä nähnyt isääni koskaan humalassa ja äitini muistaakseni kerran - tällöinkin hän oli ollut ulkona viettämässä iltaa. Ei sitä koko pulloa tarvitse kumota heti kurkusta alas. Ihme touhua.

maito on paljon parempi ruokajuoma.

Vierailija
10/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tunne lähipiirissä yhtään ihmistä, joka käyttäisi alkoholia.

Liikut todella poikkeuksellisissa porukoissa siinä tapauksessa. Mitähän minun nyt pitäisi ajatella, kun minulla ei ole lähipiirissä yhtään absolutistia eikä ainuttakaan alkoholiongelmaista? Kaikilla sattuu olemaan terve, normaali suhde alkoholiin.

Vierailija
11/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, erittäin oivallisia minulle. Itse en tunne yhtään absolutistia. Lähipiirissä sen sijaan on monta ihmistä, jotka arvostavat laatuviinejä. Niin ja huom, laatuviineillä ei ole tarkoitus vetää päätä täyteen vaan niitä nautitaan erittäin hyvän ruuan kanssa! t, 3

maidon voittanutta ei ole.

Vierailija
12/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin perustat tämä väitteesi, jos tuttavapiirisi koostuu vain absolutiseista..?

koska suomalaiset eivät osaa käytää alkoholia fiksusti.

Vierailija
13/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en tunne lähipiirissä yhtään ihmistä, joka käyttäisi alkoholia.

Liikut todella poikkeuksellisissa porukoissa siinä tapauksessa. Mitähän minun nyt pitäisi ajatella, kun minulla ei ole lähipiirissä yhtään absolutistia eikä ainuttakaan alkoholiongelmaista? Kaikilla sattuu olemaan terve, normaali suhde alkoholiin.

Minusta normaali suhde alkoholiin on se, että kaataa sen pullon viemäristä alas.

Vierailija
14/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautiskella näistä ihanista lahjapulloista ja ehkä laatikollisesta jouluolutta sekä parista pullollisesta glögiä niin että juhlapyhät menee kivasti ohuessa yläpilvessä. Ei niitä muuten jaksaisikaan.

Vierailija
15/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin perustat tämä väitteesi, jos tuttavapiirisi koostuu vain absolutiseista..?

Naisten humalajuominen lisääntynyt voimakkaasti 2000-luvulla

http://www.poliklinikka.fi/?page=1497210&id=8952997

A-klinikkasäätiö: Joka neljännessä lapsiperheessä juodaan liikaa

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/A-klinikkas%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6+Joka…

viina tappaa työikäisiä

http://www.stat.fi/artikkelit/2011/art_2011-05-30_001.html?s=0

Tutkimus: Alkoholihaitat keskittyvät muille kuin suurkuluttajille

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Tutkimus+Alkoholihaitat+keskittyv%C3…

Vierailija
16/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautiskella näistä ihanista lahjapulloista ja ehkä laatikollisesta jouluolutta sekä parista pullollisesta glögiä niin että juhlapyhät menee kivasti ohuessa yläpilvessä. Ei niitä muuten jaksaisikaan.

Vierailija
17/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapäivällä glögi, lasi viiniä ja konjakkihömpsy ruoan kanssa, saunaolut ja myöhemmin toinen lasi viiniä juustojen kanssa kun muksut nukkuvat.

Kai tämä on sitten sitä väärinkäyttöä. Onneksi valtio saa kuitenkin verotulonsa ja Alkon myyjille riittää töitä.

Vierailija
18/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lapsille mene.

Kaikki firmojen alkoholilahjoja vastustavat, kertokaas mikä olisi parempi tuominen?

Vierailija
19/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole mitään kokemusta siitä, että alkoholia voi oikeasti juoda vain harvoin ja silloinkin vain hyvin vähän kerrallaan niin miten voit väittää, että KUKAAN suomalaistista ei "osaa" käyttää alkoholia?

Se, että muutaman kerran vuodessa juo lasin viiniä ei liity millään tavalla noihin linkkeihisi.

Vierailija
20/50 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lapsille mene. Kaikki firmojen alkoholilahjoja vastustavat, kertokaas mikä olisi parempi tuominen?

tai antaa cd:llisen hyvää joulumusiikkia... joulukukka, ... maailma on täynnä tavaraa. Tai sitten vain ihan toivottaa sydämestään siunattua joulunaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän