nääkyykö fb:ssä viestit vielä toisella jos oon poistanut keskustelun?
Poistin facebookissa mun ja kaveri keskustelun.Näkyykö se vielä sillä kaverilla?
Kommentit (10)
kun juttelin kaverin kanssa semmosia asioita joita en halua hänen miehensä tietävänsä jos sattumalta menee hänen profiiliinsa.Eli keskustelut siis näkyvät käverillani?
Saa poistettua lähetetyistä,mutta ei toiselta ellei hän itse poista?
ja mie oon lähetelly aina viestejä siellä mielummin ku txt kun oon luullu et ne hävii kun poistan!Oonpas Dorka!
ei itse viestiosiossa? Ne chatti-keskustelut ei näy, sillä ne pitäisi hävitä chatti-istunnon jälkeen. Tosin joskus minulle on jäänyt auki ne keskustelut, vaikka olen poistunut facebookista.
ei itse viestiosiossa? Ne chatti-keskustelut ei näy, sillä ne pitäisi hävitä chatti-istunnon jälkeen. Tosin joskus minulle on jäänyt auki ne keskustelut, vaikka olen poistunut facebookista.
näkyy omissa yksityisviesteissä.
Mulla kaikki chattikeskustelut
näkyy omissa yksityisviesteissä.
Täh? Mulla on ainakin näkyny inboksissa niitä chattikeskusteluja. Aika kauaskin on saanut mennä aikaa taaksepäin ja siellähän ne. Ei ihan hirveän kauhaa ole ollut tuo ominaisuus vielä ainakaan mulla. Ja facebookista ei periaatteessa häviä yksikään sana mitä olet sinne kirjoittanut, johonkin palvelimelle ne jää kaikki jemmaan. Ja kun facebookin luotettavuus on sitä miltä vaikuttaa niin voi juma... En edes alkujaankaan ole ollut mitenkään erityisen innostunut koko paskasta, mutta onhan siellä tullut roikuttua kun se on joissain suhteissa ihan käteväkin. Ikävä kyllä on tullut yksityisiäkin asioita siellä juteltua.
Taidan siirtyä takaisin lankapuhelimen käyttöön. Tämä teknologia etenee selkeästi nopeammin kuin tietoturva. Eipä siitäkään kauaa ole, kun ne helistin.fi:n tunnukset ja salasanat levisivät nettiin. Jes. Pitäisi oikeastaan varmaan lopettaa tännekin kirjoitteleminen. Kohta varmaan oikeasti lukee jossain fb:n seinällä nämäkin, kun tulee joku pikku bugi :D
mutta olen poistanut kaikki viestit joten varmaan nekin on menneet siinä sivussa. On tullut minullakin kirjoitettua jotain sellaista, jota en todellakaan halua muiden kuin chatti-kaverin nähtäväksi.
Kaikki yks viestit lukee facebook. Kyttääjän ja cia supon unelma. Luovuttakaa salaisuutenne ilmaiseksi. Tänään myönnetty.
Nuo sivulle tulleet viestit, mitä lehdissä mainittiin, eivät sitten olleet näitä yksityisviestejä, joten ei kannata huolestua.