Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityislapsen äiti valittaa, ettei hänellä ole lainkaan vapaapäiviä ennen helmikuuta

Vierailija
19.12.2011 |

on siis yksinhuoltaja.

Olen tehnyt erään työnantajan kautta hoitokeikkaa ko lapselle. Äidillä on hoitoaika jäljellä, mutta ei käytä sitä. Tänään kävi ilmi, että hän ei halua hoidattaa lasta minulla, koska minä saan siitä niin paljon rahaa... hänen poikansa on 'kultakaivos' minulle - sitä äiti vihjasi.

ELi käytännössä minun pitäisi tarjoutua hoitamaan lasta ilmaiseksi, mutta ei kauheasti huvita lähteä purtavaksi ja hakattavaksi ihan ystävällisyyden vuoksi, varsinkin kun siitä voisi saada palkkaakin, joka ei ole äidiltä pois.

Mutta oikeasti vittuttaa kunnella kuinka äiti selittää, ettei hänellä ole vapaata - hänellä olisi, mutta ei halua käyttää sitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo äiti sanonut, että sinun pitäisi tarjoutua hoitamaan lasta ilmaiseksi?

Vierailija
2/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen lastaan hoidetaan vain rahasta, hänen lapsensa on kultakaivos, kaikki ajattelevat vain rahaa.

Ja kyllä, äiti on minulle sukua.

Ja äidillä on käyttämättön vuorokausi, esim minun kauttani, mutta hän ei sitä käytä. Olen päätellyt, että syy on siinä, että minä saan siitä rahaa.

Minun mielestäni on ihan turha valittaa, jos ei käytä niitä päivä jotka saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen lastaan hoidetaan vain rahasta, hänen lapsensa on kultakaivos, kaikki ajattelevat vain rahaa.

Ja kyllä, äiti on minulle sukua.

Ja äidillä on käyttämättön vuorokausi, esim minun kauttani, mutta hän ei sitä käytä. Olen päätellyt, että syy on siinä, että minä saan siitä rahaa.

Minun mielestäni on ihan turha valittaa, jos ei käytä niitä päivä jotka saa.

ymmärtää, ettei se oma kiljuva, kuolaava ja mölisevä lapsi olekaan kaikkien mielestä niiiin suloinen ja rakastettava. Ja tämähän on tietysti sitten syrjintää!

Vierailija
4/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei varmasti tarkoittanut tätä. Minäkin hoidan työkseni/rahasta kiljuvia, kuolaavia ja möliseviä ihmisiä ja silti voin kiintyä ja ystävystyä heihin. Työ on kuitenkin raskasta ja siitä on oikeus saada käypä palkka/korvaus. Rakastammehan me kaikki omia lapsiamme ja silti heidän hoitamisensa voi ajoittain olla raskasta. On sääli että tämän lapsen äiti ajattelee näin, se ei varmasti ole lapsen etu.

t. sh

Vierailija
5/5 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ihmiset tajua että kuten muutkin TYÖT, lastenhoitokin on työtä josta täytyy saada palkkaa. Oli se hoidettava sitten jonkun oma kullanmuru tai ei, ja useimmat taitavat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi