Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, nimittäin itseni. Olen laiska, tyhmä, masentunut alisuoriutuja. Mitään en ole elämässäni saanut aikaiseksi, juuri ja juuri pääsin peruskoulusta läpi, ei paljoa kiinnostanut tehdä läksyjä ja opiskella, kun olin masentunut, lamaantunut laama..
Ei tuo tee sinusta heikkolahjaista😊
Vai että heikkolahjainen kirvesmiehenä... Jaa no pitää siinä osata lukea piirustuksia, tehdä mittauksia ja ymmärtää geometriaa ja lujuusoppia ja osata käyttää monia työkaluja.
Ei ole yksi kerta kun kirvesmies on fiksumpi kuin talon piirtänyt arkkitehti, siitä porukasta löytyy nimittäin väkeä moneen lähtöön lol
Vierailija kirjoitti:
Vai että heikkolahjainen kirvesmiehenä... Jaa no pitää siinä osata lukea piirustuksia, tehdä mittauksia ja ymmärtää geometriaa ja lujuusoppia ja osata käyttää monia työkaluja.
Ei ole yksi kerta kun kirvesmies on fiksumpi kuin talon piirtänyt arkkitehti, siitä porukasta löytyy nimittäin väkeä moneen lähtöön lol
Kuka on heikkolahjainen kirvesmiehenä?😃
Jos on hahmottamisongelmia niin silloin on heikkolahjainen kirvesmiehenä😃
Mitä oonks mä trolli???? 🤔🤔🤔🤔🤔
No pitää sitä välil olla kun ei ole muutakaan tekemistä😃
Mä olen rehellinen trolli kun myönnän sen😊
Mut ne jotka ei myönnä olevansa trolleja niin ne on sitten niitä jotka ovat sadistisia luonteeltaan😊
Ei keksi mitään puhuttavaa tällä hetkellä😃😊
Ihmekö tuo kun olen se heikkolahjainen😊
No emmä ole heikkolahjainen kun minulla on taitoja jossa mä oon hyvä😊
Missäköhän mä oon muka hyvä🤔No ainakin täs spämmimisessä😃😊😂
Mutta olen maailman surkein piirtämisessä😂
Minulla on Aspergeri diagnosoitu😃 Mut kyl mä tykkään olla ihmistenkin seurassa ja ei se minua uuvuta silleensä mutta mä pystyn olemaan yksinkin😃