Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Täällä on tylsää yksin höpistä😊
Oon paska ihminen kun kukaan ei tykkää musta😢
Vittuilkaa joku mulle ees mä diggaan siitä😃
Oon masentunut jeesatkaa mua😂😃 Mä luotan enemmän teihin tavallisiin pulliaisiin kuin mitä johonkin tsygologeihin😃😂
Vierailija kirjoitti:
Oon masentunut jeesatkaa mua😂😃 Mä luotan enemmän teihin tavallisiin pulliaisiin kuin mitä johonkin tsygologeihin😃😂
Masennus on mielenheikkoutta😂
Siinäs kuulitte immeiset et masennus on mielenheikkoutta😂
Viisas filosofi kävi sanoo järkevän asian😃
Ei tarvitse ihmisten mennä tsykologien juttusille kun tuutte vaan tälle palstalle niin viisas filosohvi sanoo viisaita sanoja ja masennus lähtee sillä😂
40 min aikaa pistää niitä saatanan kommentteja!!!!!!🤗
Miehen sukulainen. Mielenterveysongelmia ja aina sosiaalinen kanssakäyminen ollut vaikeaa. Paitsi tietysti ryyppääminen ja kannabiksen käyttäminen laajassa kaveriporukassa. Vaimolla oppimishäiriöitä ja asioiden ymmärtäminen, suunnittelu ja toteutus hankalaa. Molemmat työttömiä lukuunottamatta lukuisia palkkatukitöitä. Molemmilla varakkaat vanhemmat, jotka sitten tukevatrahallusesti, maksavat matkoja jne. Kaikessa autettavia, esim. muutossa kun menee auttamaan on kaikki pakkaamatta, koti aina likainen jne. Hyvin aloitekyvyttömiä molemmat. Saattaa kuulostaa ilkeältä, mutta naimisiin meno ja lapsen hankkiminen tuntui olevan epätoivoinen yritys saavuttaa jotakin normaalia, kuten kaikki muutkin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen sukulainen. Mielenterveysongelmia ja aina sosiaalinen kanssakäyminen ollut vaikeaa. Paitsi tietysti ryyppääminen ja kannabiksen käyttäminen laajassa kaveriporukassa. Vaimolla oppimishäiriöitä ja asioiden ymmärtäminen, suunnittelu ja toteutus hankalaa. Molemmat työttömiä lukuunottamatta lukuisia palkkatukitöitä. Molemmilla varakkaat vanhemmat, jotka sitten tukevatrahallusesti, maksavat matkoja jne. Kaikessa autettavia, esim. muutossa kun menee auttamaan on kaikki pakkaamatta, koti aina likainen jne. Hyvin aloitekyvyttömiä molemmat. Saattaa kuulostaa ilkeältä, mutta naimisiin meno ja lapsen hankkiminen tuntui olevan epätoivoinen yritys saavuttaa jotakin normaalia, kuten kaikki muutkin ympärillä.
Ei heikkolahjaisuus oo mielipide kysymys vaan se tarkoittaa sitä lääkärien kielellä että heikkolahjaisten äo on normaali mutta alhainen 70-85😂
Miksei kukaan uskalla kommentoija mitää? 😂