Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Ainakin yksi heikkolahjainen on havaittavissa keskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi heikkolahjainen on havaittavissa keskustelussa.
Eli sinä😄
Minä en oo heikkolahjaista nähnytkään😄
Tunnen joo, itseni :D Heikkolahjainen ja miltei vammainen :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Huono itsetunto? 😊
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Huono itsetunto? 😊
Ei vaan vähä kuin ylpeä :) Meillä pölöjillä on elo mukavampaa! Vanha sananlaskukin sanoo: Tieto luo tuskaa.
Kun ei mistään mitään tiedä saatika ymmärrä, niin olo auvoisaa 24/7 :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Huono itsetunto? 😊
Ei vaan vähä kuin ylpeä :) Meillä pölöjillä on elo mukavampaa! Vanha sananlaskukin sanoo: Tieto luo tuskaa.
Kun ei mistään mitään tiedä saatika ymmärrä, niin olo auvoisaa 24/7 :)
No se😄
En keksi mitään puhuttavaa tällä hetkellä niin aika heikkolahjainen olo on nyt😀
Nld =Ei kielellinen oppimisvaikeus
Mulla vois olla tuo NLD mutta minulla ei ole matikassa muuta ongelmaa kun sanalliset ja geometria. Eikä liikunnassa ole koskaan mitää ongelmaa.
Eikä minulla ole isompia ongelmia luetun ymmärtämisessä. Parhaiten opin just lukemalla.
Käsityöt on ollut minulle vaikeaa koulussa.
Piirtää en osaa ja enkä oo ikinä osannut
Sosiaalisesta puolesta en osaa muuta sanoo kun että ei ole oikein koskaan ollut frendejä😃 Ala-asteella oli 1 kaveri mutta yläasteella ja amiksessa olin yksin samoin intissä😃
Psykologien ja lääkärien mielestä minulla ei ole minkäänlaista sosiaalisten tilanteiden tilannetajua😃
Tunnen, nimittäin itseni. Olen laiska, tyhmä, masentunut alisuoriutuja. Mitään en ole elämässäni saanut aikaiseksi, juuri ja juuri pääsin peruskoulusta läpi, ei paljoa kiinnostanut tehdä läksyjä ja opiskella, kun olin masentunut, lamaantunut laama..
No good night 😊