Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Ei kertakaikkiaan tuu mistään aiheesta mitään mieleen😄 Vanhoista salkkareista minä tiedän aika paljon mut enhän minä nyt jaksa ruveta selostaa niistä😄 Maantiedostakin tiedän aika monen maan pääkaupungin mut ne on jo lueteltu kertaalleen🤔
No musiikista,leffoista ja näyttelijöistä ,urheilusta ja videopeleistä tiedän jotakin😄 Historiasta,politiikasta yms. en tiedä paljon vittuakaan😄 Samoin fysiikan ja kemian tietämys on aika hataralla pohjalla😄 Uuno Turhapurot,metsolat jne niistäkin tiedän paljon kun on niin monesti tullut katsottua ne😄
Tästä Indigo aiheesta ja näistä oppimisvaikeus diagnooseista tiedän kyl suht paljon myös😄 Eihän kukaan ole kaikkitietävä😄
Politiikasta voisin sanoa tietäväni naurettavan vähän hyvä jos ees tiiän presidenttiä,mutta näistä ministereistä en tiedä vittuakaan en ees et kuka on pääministeri tällä hetkellä😄 Tai no jonkunlainen kutina on mut taidan jättää sen nimen sanomatta kun en ole asiasta sataprosenttisen varma😄
Mitäköhän muita aiheita on missä minun tietämys on aika lailla 0 🤔 No varmaan aika paljon on sellaisia aihealueita mistä en tiedä mitään kun niitä aihealueita on niin vitunmoinen määrä olemassa😄
Historiasta ei tuu paljon mitään muuta mieleen kun 6.12.1917 ja 1918 käytiin Suomen sisällissota punakaartilaiset vastaan valkokaartilaiset😄
Matikasta osaan kertotaulut,jakolaskut,prosenttilaskut,plus ja miinus laskut😄 Geometriasta en osaa kun et miten lasket kolmion ja suorakulmion pinta alan😄
Osaan luetella Kaikki uuno Turhapurot vuosiluvun mukaan oikeessa järjestyksessä😄 Mutta jätän ne luettelematta kun olen ne jo kertaalleen lueteltu😄 Se on ehkä turhaa tietoa mutta kun ne on minun päähän vaan tallentunut😄
Fysiikka on kyl semmonen aihe mistä ei kertakaikkiaan tuu mitää mieleen,Kemiasta ainakin muistan muutaman alkuaineen kemiallisen merkin 😄
Biologiakin on semmonen aihe mistä en osaa ainakaan muuta näin äkkiseltään kun että miksi ihmisellä on luita no siksi että ihminen pysyisi kasassa😄
Yhteiskuntaoppi on kans aika zero😄
Englannista ja Ruotsista osaan jotain😄 Entäs Äidinkieli no kai mä siitäkin osaan jotain😄
Saksasta osaan ainakin du Hast sinä olet ja ich Will minä haluan ja osaan minä jonkun 3 sanan mut ku en osaa kirjoittaa sitä oikein niin en mä kehtaa sitä tähän laittaa😄
Tiedän mitä on Saksaksi hyvästi mut kun en oo varma et miten se kirjoitetaan😄
Tuli muuten mieleen että tiedänhän minä myös että mikä on saksaksi kiitos mut sitäkään en osaa kirjoittaa😄 Jonkunlainen kutina on myös et joskus oon osannut myös jonkun tervehdyksen saksaksi mutta en enää muista että mikä se oli😄
Onks gutten dag muuten hyvää päivää Saksaksi🤔 Tiedän ehkä myös mikä on hyvää yötä Saksaksi mutten tiedä sitäkään miten se kirjoitetaan😄 En oo ikinä opiskellut Saksaa mutta jostain oon vaan vähä oppinut sitä😄
6 min niin good night😂 tai no nyt 5 min
3 min jos ois Eino Leino nii kerkeis viel runon rustata tähän😂😄
Nyt ei keksi enää mitään sanottavaa😢