Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Serkkuni, jo 68, on tällainen. Hän teki elämäntyönsä sairaalan keittiössä puolipäivätöissä, löysi kohtalaisen miehen lehden senssipalstan avulla, sai kaksi lasta, joista toinen on ihan normi-duunariammatissa, toinen ei ole päässyt työelämään, hänellä on varmaan jotain suurempaa häikkää.
Siisti koti, kesämökki. Ajokortti on. Minusta ihan hyvä elämä. Harrastaa kaikenlaista kuten kasvimaata, karaokea jne.
Ei kaikkien tarvitse täyttää normeja.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tosi hitaita ja rauhallisia. Luulin että nämä on vaan urbaanilegendoja kunnes sattui omalle työpaikalle ja muihin piireihin. Luonne on vaan niin hidas että eivät saa aikaiseksi sitä minkä keskiverto.
👍
Oon rekkalesbo😂 Miten mä voin olla lesbo kun mä oo miäs? 🤔
Tunnen tosi hitaita ja rauhallisia. Luulin että nämä on vaan urbaanilegendoja kunnes sattui omalle työpaikalle ja muihin piireihin. Luonne on vaan niin hidas että eivät saa aikaiseksi sitä minkä keskiverto.