Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Ei pitäisi varmaan uskoo kaikkee mitä netis lukee😀
Oon indigoimmeinen ja sitäpä ei tiedä kukaan muu kuin minä😂 Mut miten se liittyy trollaukseen et oo indigoimmeinen🤔 No siten kun minä oon indigoimmeinen niin mulla on oikeus olla kummallinen ihminen😂😀
No täähän on viihdettä ehkä ihmisille kun minä kirjoittelen tänne😂 En mä ehkä ihan turha jätkä olekkaan ihmiskunnalle jos ihmiset osais ajatella asian siltä kantilta😂
Niin se maantieto on jo käsitelty😀 Mä en enää osais luetella uudestaan niitä maitten pääkaupunkeja,mistäköhän seki johtuu🤔
Tunnen, minä itse. Heikosti menee joka elämän osa-alueella.
3h 8 min aikaa näppäillä tänne😂
Tällä hetkellä mä en tiedä mistään asiasta mitään😂 Oonko mä sit muka joskus tiennyt,no kyllä minä tiedän aika monen maan pääkaupungin😂
Kellä muulla on hyvä numeromuisti? No minulla ainakin,muistan aika paljon kaikkia numerosarjoja ulkoa😂
Tää kirjoittelu on tällä hetkellä ainut juttu mihin jaksan keskittyä niin pakko on sit kirjoitella😀
En tiedä miksi on just pakko kirjoitella tälle palstalle🤔 Mut onpahan vaan😀
Oon luova ihminen😀 Vai oonko minä sittenkin "luova"😀
Indigoimmeisenä oleminen on perseestä vai oliko se sittenkin ADHD ihmisenä oleminen joka on perseestä😂
Kun on luova ihminen niin kyllästyttää rutiiniasiat😀
Pariin tällaiseen olen törmännyt, molemmat miehiä. Toinen tehnyt kyllä ihan kiitettävän työuran, duunarina, toinen on töissä halpatyössä ja makselee ulosottoon velkojaan pois.
Tosi jännä ilmiö ja kun keskustelee heidän kanssaan tulee vähänväliä sellaisia wtf-hetkiä, eivät osaa yhtään lukea tilannetta ja heittävät ilmoille TÄYSIN mitä sattuu ja omaavat aika typeriä mielipiteitä kuten esim. että jos mies omistaa kissoja, niin onhan se aika homoa, tuo heitettynä siis ihan jonkun muun keskustelun sekaan yhtäkkiä, ok, eikä vain heittänyt, vaan ilmeestäni ja nuivasta suhtautumisesta huolimatta jatkoi kissanomistajat on homoja-jutteluaan siinä ihan itsekseen.
Mutta eihän he toki älykkyydelleen mitään voi, ihmettelen vain, että miten naiset kestää näitä ja vielä lisääntyykin näiden kanssa.
-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Pariin tällaiseen olen törmännyt, molemmat miehiä. Toinen tehnyt kyllä ihan kiitettävän työuran, duunarina, toinen on töissä halpatyössä ja makselee ulosottoon velkojaan pois.
Tosi jännä ilmiö ja kun keskustelee heidän kanssaan tulee vähänväliä sellaisia wtf-hetkiä, eivät osaa yhtään lukea tilannetta ja heittävät ilmoille TÄYSIN mitä sattuu ja omaavat aika typeriä mielipiteitä kuten esim. että jos mies omistaa kissoja, niin onhan se aika homoa, tuo heitettynä siis ihan jonkun muun keskustelun sekaan yhtäkkiä, ok, eikä vain heittänyt, vaan ilmeestäni ja nuivasta suhtautumisesta huolimatta jatkoi kissanomistajat on homoja-jutteluaan siinä ihan itsekseen.
Mutta eihän he toki älykkyydelleen mitään voi, ihmettelen vain, että miten naiset kestää näitä ja vielä lisääntyykin näiden kanssa. No jos kissan omistajat on homoja heidän mielestä niin sitten ne on heidän mielestä,saahan jokaisella immeisellä olla oma mielipide😂
-nainen.
Mitäpä sitä muutakaan hullu immeinen tekis ku kirjoitteleisi😂
Jos tää on trollausta mitä minä harrastan niin sitten minä oon narsisti ja sadisti. Oon jostain lukenut et trollausta harrastavilla on keskimääräistä enemmän piirteitä jostain luonnehäiriöstä. 😂 No minä en ainakaan manipuloi ketään😀