Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Ja voi levittää tietoa eteenpäin 👍
Tohtorismies kirjoitti:
KYLLÄ:
Kasvissyöjät kuormittavat valtavasti ilmastoa hirveillä myrkkypäästöillään. Pupunruoan mussuttajathan pierevät ihan tolkuttoman paljon. Sillä on oikeasti vaikutusta ilmaston kuormitukseen sekä kanssaihmisten hengitysilman laatuun.
KYLLÄ, olen huomannut miten veganismi tyhmentää ihmistä. Lähipiirissä ja vegaaniyhteisön kautta olen päässyt tutustumaan vegaaniuden yksinkertaisuuteen, kun kritisoit heidän suosimia yliprosessoituja ruokia. Luulevat meidän sekasyöjien haluavan koko ajan lihaa ja miten me kestettäisiinkään juoda kookospohjaista Pina Coladaa tai syödä vaikkapa tomaattimurskaan ja kookosmaitoon tehtyä linssikeittoa, kun niiden vuoksi ei ole tapettu eläintä. Koita siinä selittää selkeästi, että nuo edellä mainitut esimerkit ovat sitä itseään ilmam, että mainostetaan "jauhelihana" tai "kanana". Joo, kyllä se veganismi todellakin surkastuttaa aivoja.
Kabul= Afganistanin pääkaupunki
Riad = Saudi-Arabian pääkaupunki
Addis abeba= Etiopian pääkaunki
Oho on tullut näköjään näppäilyvirhe pääkaupunki
Mitä sitä seuraavaksi luetteleisi🤔
Ap mihin näitä tietoja tarvitset, vai oletko sairaan utelias heikompien elämästä. Miten itse olet pärjännyt.
Eedspeaks on julkaissut 20.7.2018 semmosen mökkivideon missä se laittaa sata kylpypommia kylpyammeeseen ja kylpee siinä. Eedspeaksin ensimmäinen mökkivideo vuonna 2019 on julkaistu 19.6,toinen 16.7 ja kolmas 27.9. Vuonna 2020 ensimmäinen mökkivideo on julkaistu 23.5,toinen 8.6 ja viimeinen 7.10. Vuonna 2021 ensimmäinen mökkivideo 18.5,toinen 29.5,kolmas 10.6neljäs 8.7 ja viimeisin 13.9
Älyllisesti heikkolahjainen on kehitysvammainen. Tao joo älyn lahjat voivat päihteiden käytössäkin hävit,ä, ei synnynnäisesti.
Niin se oli vuonna 2020 julkaissut kolmannen mökkivideon 20.6 ja vuonna 2021 neljäs mökkivlogi oli 15.6
Minä opettelen päähäni kaikkee turhaa paskaa 😀
Ainakin sellaisen lähes sokean ämmän, joka kutsuu muiden lapsia kehareiksi. On ehkä ainakin autismia taustalla.
Kaikki persut ja heidän lapsensa.
Siitä tulee vaan semmonen hyvä tunne että minä olen viisas kun tiedän jotain 👍