Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Vierailija kirjoitti:
Venezuelan pääkaupunki on Caragas😀
Joku on päästänyt tämän herran tai rouva kaikkitietävän taas tietokoneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua tarvii kenenkään päästää erikseen 😀 Oot idiootti jos luulet että minä olen jossain suljetulla osastolla 😀
Niin ja en minä mikään kaikkitietävä ole😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua tarvii kenenkään päästää erikseen 😀 Oot idiootti jos luulet että minä olen jossain suljetulla osastolla 😀
En ole ainoa kommentoija, vaan muutkin epäilleet sinua trolliksi tai sekopääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ainoa kommentoija, vaan muutkin epäilleet sinua trolliksi tai sekopääksi.
Se on kiinni siitä miten haluaa määritellä asian😀
Yhteiskunnassa kun on tapana määrittää hulluiksi kaikki jotka käyttäytyy vähänkin normaalista poikkeavalla tavalla😀 Mutta totuushan on se ettei tää mun toiminta tee musta sekopäätä,minähän vaan levitän tietoa eteenpäin 😀🤗👍
Sekopäiksi voi sanoa oikeesti sellaisia jotka murhaa ihmisiä ja jne 🤗
Voin toki myöntää et oon mä välillä kirjoittanut semmosia sekopää juttuja🤗
Ja enkä mä jatkuvasti kirjoittele,tällä hetkellä mulla on vaan semmonen fiilis että haluan kirjoitella tänne 🤗
Minä oon sekopää silleen hyvällä tavalla 🤗
Tää kirjoittelu on mulla semmosta tylsyyden purkamista varmasti,tai sitten tää on mun yksi kiinnostuksen kohteista,tällä hetkellä mua ei kiinnosta mikään muu kun tää kirjoittelu 🤗
Vaikka mä voisin mennä vaikka esimerkiksi lenkille mutta ei mulla oo tällä hetkellä fiilistä mennä lenkille,minä oon sellainen ihminen että minä keskityn yhteen toimintaa kerralla 🤗
Tää kirjoittelu voi jatkua viikon,pari päivää tai sitten se voi olla että minä kirjoitan tämän päivän ja huomenna minua kiinnostaa joku ihan muu asia🤗
Oon sitä mieltä että ihmiset trollailee siksi kun siihen on hyvä paeta tylsyyttä 🤗
Tällä hetkellä mulla ei oo sitä fiilistä että minä hyppäisin hommasta toiseen niinku yleensä on ollut kun oon kirjoitellut,sillon niissä mun kirjoitelmissä ei oo ollutkaan päätä ei häntää monesti 🤗
Tiedän, on neljän lapsen yh uudessa suhteessa (miehellä myös lapsia). Kumpikin sieltä hitaammalla puolelta
Vaikka ei joidenkin mielestä nytkään varmaan ole päätä ei häntää mun kirjoitelmissa 🤗
Silloin varmaan aina on aivokurkiainen luovassa aivopuoliskossa
Luova aivopuolisko on varmaan semmoinen sekoilu aivopuolisko,looginen aivopuolisko jaksaa keskittyä paljon paremmin yhteen asiaan 🤗
Tai Pawel